Je zal je als een vis in het water voelen met die schipperstrui van je.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik krijg zo de neiging jou een duw in het water te geven nu.
Maar Wellens doet niet mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:23 schreef Mansjester het volgende:
Wellens gaat deze sprint winnen
Deze grap is waarschijnlijk al 100 keer gemaakt
Sowieso mag hij nooit van hem verliezen natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:13 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:JumboVismaRoad twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:12:22🇫🇷 #4JDDAfter Venturini has been DQ'ed for irregular sprinting, @:GroenewegenD takes his second stage win #samenwinnen https://t.co/VY4sZbdlwk reageer retweet
Weet ik. Maakt niet uit voor de grap toch. Alsof ie zou winnen als ie wel mee deedquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Wellens doet niet mee.
Het is überhaupt niet echt een goede grap, als je al van een grap mag spreken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet ik. Maakt niet uit voor de grap toch. Alsof ie zou winnen als ie wel mee deed
Wat ben je weer kritisch.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is überhaupt niet echt een goede grap, als je al van een grap mag spreken.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow doe eens wat aardiger man.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou ik niet erg vindenquote:
afgelopen drie dagen wordt er wel erg rustig gereden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker slakkengangetje wel. Floprit.
Zou niet weten waarom dit grappig isquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook dit is niet grappig.
12e plaats voor Simion incoming.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bardiani doet vandaag kennelijk wel mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |