SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Klaarbeetje tandsteen verwijderd en lekker polijsten
Nais.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Klaarbeetje tandsteen verwijderd en lekker polijsten
Je bent zelluf apartquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:57 schreef dud0r het volgende:
Liever Bami. Maar rijst met nasi is wel heel apart. Bami met babi Pangang
Dat zei ikquote:
Maar wel lekkerquote:
Ga halen danquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:58 schreef JJH het volgende:
Foe yong hai, Koe lo Yuk,
nu heb ik zin in Chinees.
Meestal komt de vrouw eerder bij mij.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waren we niet tegelijk dit keer?
Ook chill. Ik moet nog bedenken wat ik ga kokenquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister al kapsalon gegeten, ik denk dat knetter gewoon zelf kookt straks.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal komt de vrouw eerder bij mij.
[..]
Ook chill. Ik moet nog bedenken wat ik ga koken
Hey ga eens werken!quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup beetje aanslag van koffie en thee ook.
Nu zijn ze weer super wit
Nooit meer werkenquote:
Dan zoek je een hobbyquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik me vaak vervelen denk k
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zolang het niet gaat lopen tijdens het sporten.
Ja, je zou je kunnen vervelen. Doen die bijstandstrekkers niet he.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik me vaak vervelen denk k
Ongelooflijk he.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:13 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ja, je zou je kunnen vervelen. Doen die bijstandstrekkers niet he.
SPOCKquote:
quote:
Ja dat is ook een hobbyquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn zwager is hele dagen aan het gamen en slapen
Knutselenquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een hobbybedoelde eigenlijk wat productievers als een sport of knutselen ofzo.
Knutselen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een hobbybedoelde eigenlijk wat productievers als een sport of knutselen ofzo.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Knutselen.
Lekker kralenboompjes maken.
Goed bezigquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol 1 seconde ertussen![]()
Liefdegoals
Nog altijd beter dan geen flikker uitvoeren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Knutselen.
Lekker kralenboompjes maken.
Ik ging jouw ouders toch ontmoeten? Maar ik ken je moeder al, dus weet niet of ik je vader wel wil ontmoeten.quote:
Jawel, lijkt een beetje op haags.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Oeh dit klinkt wel interessant.quote:
Hij moet nog bekomen van mijn dochters haags. Alles op zijn tijd hèquote:
Hij zei dat het wel meevielquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hij moet nog bekomen van mijn dochters haags. Alles op zijn tijd hè
Viel het ook wel. Maar is een hele aanslag op je hart.quote:
Noemen ze je al papa?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:34 schreef wadslak het volgende:
[..]
Viel het ook wel. Maar is een hele aanslag op je hart.
Ik maakte net een vet goede grap, ga je weg.quote:
Nee. Zou jij je kinderen dat wel leren na de 1e ontmoeting?quote:
Hij schrok er vanquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:36 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik maakte net een vet goede grap, ga je weg.
Dat denk ik ook .quote:
Ja. Gelijk bij de eerste ontmoeting al. Kijken of ze dat aan kunnen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Zou jij je kinderen dat wel leren na de 1e ontmoeting?
Wow, heftig wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Gelijk bij de eerste ontmoeting al. Kijken of ze dat aan kunnen.
"Ben jij onze nieuwe mama? Ga jij niet net als de vorige ons verlaten?"
Waar?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:36 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik maakte net een vet goede grap, ga je weg.
Ja je lult.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Gelijk bij de eerste ontmoeting al. Kijken of ze dat aan kunnen.
"Ben jij onze nieuwe mama? Ga jij niet net als de vorige ons verlaten?"
Gewoon bij random mensen in de supermarkt.quote:
Sowquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ook maar die is weggehaald in een ander topic
Moet je terug lezen.quote:
Teveel moeitequote:
Kan ik niet helpen.quote:
Blijven hopenquote:
Sport doet pijn in zijn ruggetjequote:Op woensdag 15 mei 2019 14:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is dit?quote:
Ik vreet ze ook niet heul veul naar kan er wel echt van genieten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Als ik in de zomer 2 ijsjes eet dan is het veel
En als ik ijs neem, dan altijd chocolade ijsquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vreet ze ook niet heul veul naar kan er wel echt van genieten.
Laatst had ik trouwens eoa alcoholijsje. Dat kan natuurlijk ook.
quote:
hey lady ben ik aiu al voorbij ?quote:
Bijnaquote:
Bolletje tropical en bolletje perzikquote:
Goedquote:
Thuiswerk, ik kan lekker rustig aan doenquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt het ook lekker druk op je werk. Lol
Mag ookquote:
Je vindt perzik niet lekker?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ieuw perzik
Tropical lijkt mij wel fris
die shampoo moet je ook niet eten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee zo smerig. Ik neem niets met perzik erin, zelfs geen shampoo
Lekker manquote:
Okquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thuiswerk, ik kan lekker rustig aan doen![]()
Ben nu de cijfertjes aan het importeren op mijn andere laptop
schiet niet opquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Nope nog 100 punten ofzo @:Dr.Mikey
Het is niet zo moeilijk hoorquote:
wil wel een paar puntjes.quote:
dat gevoel dat je even wat punten pakt stiekem f5 drukken lekker manquote:
als het maar gezellig is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die krijg je niet zo makkelijk deze maand
Daar gaat het omquote:
Doe je datquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat gevoel dat je even wat punten pakt stiekem f5 drukken lekker man
dat valt ook tegen deze maandquote:
vroeger welquote:
Vroegahquote:
Scrup was er volgens mij vanochtend nog. Of was dat gisteren?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:51 schreef wadslak het volgende:
Ja weet niet waar die is, scrup ook niet.
quote:
vanmorgen volgens mijquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scrup was er volgens mij vanochtend nog. Of was dat gisteren?
Ja maar niet echt actief ofzkquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scrup was er volgens mij vanochtend nog. Of was dat gisteren?
hoeft ook niet.quote:
Die valt best meequote:
ben niet vergeten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die valt best mee
Pleurishekel aan gehad vroegah, maar sinds discord is hij wel gewoon tof
genoeg oa dat constante zuigen in feyenoord topic.quote:
Ow ja daar kom ik nooitquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
genoeg oa dat constante zuigen in feyenoord topic.
klopt wel heel vbl heeft dat sfeertje soms wel jammer als je wel serieus wil posten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja daar kom ik nooit
Vind dat sowieso een zuigtopic
Boksquote:
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt wel heel vbl heeft dat sfeertje soms wel jammer als je wel serieus wil posten.
Af en toe is het weer ff genoeg geweestquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Al vermaak ik me wel. Maar heb ook periodes dat ik helemaal niet post
Ha worstquote:
vroeger was dat af en toe en binnen de perken nu is het alleen maar trollen overal.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou wel van die relschoppers. Altijd wel lachen
Ik heb ergere tijden meegemaakt, dit vind ik echt meevallenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vroeger was dat af en toe en binnen de perken nu is het alleen maar trollen overal.
quote:
Ben jij dat op die UI?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga lekker buitenspelen, lekker in zandbakje
niks mis mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:13 schreef wadslak het volgende:
Best lekker rookworst in de winter bij stamppot
Of een gehaktbal, maar waar hij gebleven is?quote:
Ik mag mijn pleziertje toch hebben? Heel dts support me, jij bent de eerste die klaagtquote:
Ik support rookworsten, heb je hier ook stickers van?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mag mijn pleziertje toch hebben? Heel dts support me, jij bent de eerste die klaagt
Ik hoor dan ook niet officieel bij 'HEEL DTS'quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mag mijn pleziertje toch hebben? Heel dts support me, jij bent de eerste die klaagt
Ben jij dat op je ui of is het een real sexdollquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Oh.. op zijn fobo staan nog meer pics met worst...
Laat ik nog ff drukkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:15 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik support rookworsten, heb je hier ook stickers van?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben jij dat op je ui of is het een real sexdoll
Je moederquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben jij dat op je ui of is het een real sexdoll
VBL slaapt nooitquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem gewoon aankomende nacht tussen 0.00 en 6.00 dan slapen de meeste mensen
fixedquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem gewoon aankomende nacht tussen 0.00 en 6.00 dan slapen de normale mensen
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Ik las White nickerquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Net een limited white snicker op, nou die smaakt gewoon hetzelfde !!!!
Ik heb wel eens een redelijk blank meisje met vrij donkere ouders gegeten, maar daar zal ik niet verder op ingaan.quote:
Als je maar genoten hebtquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een redelijk blank meisje met vrij donkere ouders gegeten, maar daar zal ik niet verder op ingaan.
GEGETENquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een redelijk blank meisje met vrij donkere ouders gegeten, maar daar zal ik niet verder op ingaan.
Hoe is het om kannibaal te zijn?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oeiquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met geen pen te beschrijven iig, wel met mes en vork.
Neeuh, ik blijf liever levenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Chillen? Ken nog wel een leuk restaurant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |