Nee hoor in de hotpants tijd vielen je billen er nog niet uit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, hotpants zijn hot, dus heel kort.
Het is 's ochtends op de fiets ook veel kouder dan 's middags.quote:
tis daar max. 10 min lopen volgens mijquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is 's ochtends op de fiets ook veel kouder dan 's middags.
Ja, afgeknipt tot aan de naad, de spleet zat om de gulp gedrapeerd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor in de hotpants tijd vielen je billen er nog niet uit.
Die van mij niet hoor. Dat hadden mijn ouders niet goed gevonden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, afgeknipt tot aan de naad, de spleet zat om de gulp gedrapeerd.
Oh echt? Ik zie dat nu pas. En het is gruwelijk bij sommige damesquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, afgeknipt tot aan de naad, de spleet zat om de gulp gedrapeerd.
Ik ging ook de deur niet uitquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van mij niet hoor. Dat hadden mijn ouders niet goed gevonden.
Was ze niet thuis toen je op de bank ging zitten?quote:
Ik weet nog dat mijn kleuterjuffen in de 60's kleding droegen die nu echt niet meer zou mogen....quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zie dat nu pas. En het is gruwelijk bij sommige dames
Deed ik vroeger ook met oude spijkerbroeken. Pijpen ronddraaien en één klap met een kapmes.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:54 schreef sacha het volgende:
in de winter draag ik een lange broek, in het voorjaar knip ik de
pijpen er van af
ftfyquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar even;hotpants werden in de jaren 70 ook al nog gedragen.
Ja, die waren in de late jaren 70 mode en bleven dat eigenlijk wel altijd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar even;hotpants werden in de jaren 70 ook al gedragen.
Ik draag alles op tot het bittere einde.quote:
Ik probeerde al dingen te bedenken, maar haarbanden waren nog niet in me opgekomen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
van de broekspijpen kun je haarbanden maken
En van oude T shirts poetslappen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
van de broekspijpen kun je haarbanden maken
En oude panty`s gebruik ik voor spinraggen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En van oude T shirts poetslappen.
Ik gebruik oude onderbroeken als schoenpoetslap.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nogmaals de billen bleven in de broek dit is geen hotpants meerquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die waren in de late jaren 70 mode en bleven dat eigenlijk wel altijd.
Daar kan je ook heel goed lederen schoenen mee oppoetsen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En oude panty`s gebruik ik voor spinraggen.
En, werden je schoenen mooi bruin?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik oude onderbroeken als schoenpoetslap.
Nee, dit is een mannenverleider. Daar waren hotpants niet voor.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals de billen bleven in de broek dit is geen hotpants meer [ afbeelding ] Zij kan het hebben als is het geen pan maar geloof me ik heb ergere voorbeelden gezien
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals de billen bleven in de broek dit is geen hotpants meer [ afbeelding ] Zij kan het hebben als is het geen pan maar geloof me ik heb ergere voorbeelden gezien
Jawel, juist dit is er een.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dit vakerquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dit is een mannenverleider. Daar waren hotpants niet voor.
Ze werden steeds korter.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, juist dit is er een.
Langer is gewoon een korte broek.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En, werden je schoenen mooi bruin?
poetsen doe ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee maar primaquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ze 'hot' pants werden genoemd.quote:
Ja de groeten dat was in de jaren 80quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ze 'hot' pants werden genoemd.
Omdat de worsten er warm van werden?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het varieert maar de meeste zijn niet zo kortquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet nogwel uit die tijd dat de ouderen klaagden dat het niet kon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |