quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noem jij Mani hier nu lelijk?Nee zeker niet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg dat ongeacht zijn uiterlijk het het niet waard is.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Wat moet jij nou weer ransaap.quote:
Ik luister ook zelf muziek. De bagger van de meeste landen hoef ik niet te horen.quote:
Serhatgod.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
NA NA NA NA NA NA NA NA NA
Finaleplek
Oke, mijn favoriete artiest heeft sinds gister een nieuw liedje uit, wat vind je er van?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister ook zelf muziek. De bagger van de meeste landen hoef ik niet te horen.
Oke nou, het is het overwegen waard.quote:
Zo'n sportieve met een zwart plastic framequote:
Ik voel mij momenteel ook best kwetsbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je komt een beetje onzeker over.
Weinig sensatie in het stemmetje hier zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke, mijn favoriete artiest heeft sinds gister een nieuw liedje uit, wat vind je er van?
Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weinig sensatie in het stemmetje hier zeg.
Alsof het abbonement op Oomen afloopt na 3000kmquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als tom nu de tour gaat rijden zou ik oomen ook mee willen hebben
Harde. Om de verdere achteruitgang van mijn ogen tegen te gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ook, heb je harde of zachte lenzen?
Ik word er niet warm van.quote:
Ik heb ook lenzen, hopelijk geeft dat je een duwtje in de juiste richting.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel mij momenteel ook best kwetsbaar.
Tom moet dus eigenlijk altijd Wilco bij zich hebben als persoonlijk schildquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 jaar gelelden schakelde hij Thomas op die manier uit, met Wilco erbij was Dumoulin nog in koers geweest deze Giro!
(alleen had Kelderman dan thuis gezeten)
Richting een bril?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook lenzen, hopelijk geeft dat je een duwtje in de juiste richting.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n bril als Bernhard Jr.
Ik had vorig jaar in Praag toen ik in een taxi zat ineens een Ray-Ban Wayfarer gevonden, gratis ¤80 euro en het stond me verdomde goed. Helaas ben ik die ook weer vrij snel verloren, dus nee: nu heb ik geen zonnebril meer.quote:
Of die skibril van Sagan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Dan nog liever de brillen van Team Vauthers.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |