Aan IMDB kun je al zo'n 5 jaar geen waarde meer hechten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef zipcon het volgende:
De rating op IMDB gaat al lager op 6.8 voor deze aflevering en de 4e aflevering op 6.1. Mad Dany is niet zo populair...
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee man, ik zeg maar wat.
[ afbeelding ]
Mijn hoogtepunt van dit seizoen.! Dany fanboys die mad zijn en dit compleet out of karakter vinden, lol.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt van dit seizoen.! Dany fanboys die mad zijn en dit compleet out of karakter vinden, lol.
Dany gaat terug naar het Oosten met Tyrion en haar draak. Sansa en Jon mogen de boel opruimen. Denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:53 schreef zipcon het volgende:
Leuke reacties in de Burlington BarIk vraag me af wat ze doen als Dany volgende week eraan gaat. Daar gaan ze toch zelf ook al vanuit hoop ik? Of gaan er velen toch nog huilen van ongeloof?
En ze pinken nog een traan weg bij de dood van Cersei, of is dat Jaime![]()
Fantastisch ! En dit terwijl Dany de hele serie eigenlijk niets anders doet dan moorden, natuurlijk zit hier meer onschuld tussen, maar vreemd is het niet.quote:
Ik zag het gebeuren dat Arya Jaime tegenkwam, zeker toen Arya met the Hound boven rondliep en Jaime ergens beneden. Jaime gewond was een set-up dat Arya hem kon doden en zijn gezicht kon pakken en zo Cersei om kon leggen. Of in Cersei's armen stervenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze Daenerys koud maakt.
The Hound vond ik toch wel één van de meest epische karakters van de serie. Wat een getroubleerde persoonlijkheid.quote:
Hoezo wachten?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
Het is nu wachten op Game of Thrones: The Musical Experience
Aan imdb moet je sowieso geen waarde meer hechten. Het is niet het beste seizoen, en zeker ep4 was matig naar mijn mening. Maar als je in alle afgelopen seizoen niet lager dan een 8,4 ofzo komt voor een aflevering, dan is het wat mij betreft wat overdreven om voor een prima aflevering als een ep5 een 6.8 te geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef zipcon het volgende:
De rating op IMDB gaat al lager op 6.8 voor deze aflevering en de 4e aflevering op 6.1. Mad Dany is niet zo populair...
Muh strong female characterquote:Op woensdag 15 mei 2019 07:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Aan imdb moet je sowieso geen waarde meer hechten. Het is niet het beste seizoen, en zeker ep4 was matig naar mijn mening. Maar als je in alle afgelopen seizoen niet lager dan een 8,4 ofzo komt voor een aflevering, dan is het wat mij betreft wat overdreven om voor een prima aflevering als een ep5 een 6.8 te geven.
Ja er zitten dingen in waar je kritiek op kan geven, maar er zijn genoeg afleveringen de afgelopen 8 seizoenen waar dit ook was. Idd een hoop dany fans waarschijnlijk die nu mad zijn en de afgelopen jaren “blind” geweest zijn wat betreft het gedrag van hun heldin. Die mensen kunnen beter een re-watch doen dan
het vermoorden van vijandige soldaten en slavendrijvers is wel iets anders dan het vermoorden van onschuldige kinderenquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Fantastisch ! En dit terwijl Dany de hele serie eigenlijk niets anders doet dan moorden, natuurlijk zit hier meer onschuld tussen, maar vreemd is het niet.
Alternatieve titel voor dit seizoen:quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Komt ook door veel feministen die mad zijn.
Waarom simplificeer je critici? Het gaat niet alleen om Dany fans die mad zijn, het gaat er met name om dat dit seizoen gewoon ontzettend slecht geschreven is (net als vorige seizoen) met character arcs die slecht ten einde komen, karakters die onlogische beslissingen maken, schrijvers die op zich valide plotpunten bedenken (de NK moet een draak krijgen bijvoorbeeld) maar daar zeer ongeloofwaardig naartoe schrijven, Dothraki die respawnen etc. etc.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Aan imdb moet je sowieso geen waarde meer hechten. Het is niet het beste seizoen, en zeker ep4 was matig naar mijn mening. Maar als je in alle afgelopen seizoen niet lager dan een 8,4 ofzo komt voor een aflevering, dan is het wat mij betreft wat overdreven om voor een prima aflevering als een ep5 een 6.8 te geven.
Ja er zitten dingen in waar je kritiek op kan geven, maar er zijn genoeg afleveringen de afgelopen 8 seizoenen waar dit ook was. Idd een hoop dany fans waarschijnlijk die nu mad zijn en de afgelopen jaren “blind” geweest zijn wat betreft het gedrag van hun heldin. Die mensen kunnen beter een re-watch doen dan
quote:Among those feeling most horrified as they watched Daenerys Targaryen’s mass-murderous turn in this week’s Game of Thrones episode were surely some of the parents who had named their daughters after the dragon queen.
https://www.theguardian.c(...)ldren-named-khaleesi
Het is ook nooit goed. Willen mensen een happy end tegenwoordig? Ga dan iets anders kijken dan GoT.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef zipcon het volgende:
Dit mag je niet zeggen, ze hebben toch gewoon vet coole scenes met die draken enzo als je dat niet cool vindt zit je er echt naast.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom simplificeer je critici? Het gaat niet alleen om Dany fans die mad zijn, het gaat er met name om dat dit seizoen gewoon ontzettend slecht geschreven is (net als vorige seizoen) met character arcs die slecht ten einde komen, karakters die onlogische beslissingen maken, schrijvers die op zich valide plotpunten bedenken (de NK moet een draak krijgen bijvoorbeeld) maar daar zeer ongeloofwaardig naartoe schrijven, Dothraki die respawnen etc. etc.
Daarnaast is het gevoel van de eerste seizoenen waarin keuzes consequenties hadden en waarin prachtige dialogen waren verwerkt gewoon weg. De LF - Varys schaakdialogen, Tyrion - Tywin, Tyrion - Varys. Tyrion en Varys zijn gedegradeerd tot zinloze, nietszeggende karakters. LF is op een onwaardige manier de serie uitgeschreven, hoewel zijn dood wel sense maakt als je kijkt naar de serie an sich. De schaal waarop hij opereerde was net een schaal te klein voor wat er op het spel stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |