Ik zou het wel eng vinden als ik door iemand van hier gevolgd zou worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kunt die van Rekkie en Voxs wel plukken. We weten nu precies waar die staat.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
JAHAAAA IK BEN NIET HELEMAAL ACHTERLIJK
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het wel eng vinden als ik door iemand van hier gevolgd zou worden.
Don't be afraid.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallo Scrut bellingcatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nep-Bieber......quote:
Toen Voxs vertelde welke route ze gelopen had, reageerde Rekkie niet. Waarschijnlijk omdat hij al lang wist welke route ze gelopen had.quote:
Jawel wel leuk, zit er net inquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar goed, je bent dus niet erg onder de indruk van de serie? Los van het dialect?
Geen Heineken als sponsor zeker ..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze hebben ook een greenroom ,maar die is blauw.
Hmm scherp. Duidelijk dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen Voxs vertelde welke route ze gelopen had, reageerde Rekkie niet. Waarschijnlijk omdat hij al lang wist welke route ze gelopen had.
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen Voxs vertelde welke route ze gelopen had, reageerde Rekkie niet. Waarschijnlijk omdat hij al lang wist welke route ze gelopen had.
Ik heb 'm uit, de serie dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit, de serie dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moest ik al om lachen ja, dat gezicht opzij zo van brrrr moet dit
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit, de serie dan.Ja speelde slecht vond ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet fijn om naar te luisterenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Debiel staartje en blote voeten![]()
Niet slecht gezongen vind ik.
Niet zo'n goede band?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik wist niet dat mijn broer voor Hongarije meedeed
Hij zei dat hij op vakantie ging.....quote:
Misschien zit ie ook wel in Expeditie Robinson danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op vakantie ging.....
Nee, zou hij nooit doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zit ie ook wel in Expeditie Robinson dan
We hebben ze vast overtuigd met ons commentaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik het daarstraks vroeg kreeg ik alleen maar nee's te horen
Ik dacht van niet, maar hij had er wel wat van weg, zeg maar. Soort judoka, maar kaal.quote:
Straks zitten ze ook allemaal aan de theequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We hebben ze vast overtuigd met ons commentaar
hoop van die televoters ook wel denk ikquote:
Ja vast.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoop van die televoters ook wel denk ik
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Flink door rukken Mario het zijn geen lange nummers
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Flink door rukken Mario het zijn geen lange nummers
quote:
Het was niet alsof ie iets zinnigs toevoegtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen gemis om eerlijk te zijn.. wel zo rustig
kwam ie er eindelijk achter ?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het was niet alsof ie iets zinnigs toevoegt
nee johquote:
Andere is vast een houten poot.quote:
Ze trekt je ballen erafquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
Een ginger! GB zal zich wel verwant voelen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef D. het volgende:
Konden ze de verwarming niet wat hoger zetten daar?
Jochie in zijn veel te grote jas daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |