Hou dan eens op met die lapo'squote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Godverdomme, donder eens op met het gekaap.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Godverdomme, donder eens op met het gekaap.
Dat is 'm! De bloem helemaal links.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies die rododendron, maar we hebben ook precies dezelfde bloem op de foto.Ik kwam ook van de andere kant. Ik loop dan eerst via zandpaden naar de beek en dan langs de beek en vervolgens dat laantje naar het sterrenbos. Voor mij stond de bloem op de foto links. Het is wel de mooiste rododendron die ik ken, geloof ik. Toen-ie net uitkwam, waren sommige bloemen fel rood! Ik heb 'm ook van een afstandje op de foto:
[ afbeelding ]
Die route die jij noemt, doe ik soms rennend. Dan is het een half uurtje. Lonnekermeer ga ik binnenkort een keer kijken als ik zin heb verder te lopen. In ieder geval fijn dat er geen sporen van het werk dat er gedaan is te zien waren.
Chernobyl de kern als je daar kan je niet dichtbij komenquote:
van waar heb je deze beeld?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Chernobyl de kern als je daar kan je niet dichtbij komen
Ik was er bijquote:
Je vraagt toch niet zoiets aan iemands-privé collectiequote:
Ik ben van de legquote:
Die !quote:
Wat wil je nou gast?quote:
Dat is vast retorisch.quote:
Ga die docu kijken en dan weet je wat de olifant voet isquote:
quote:
Dat was al wel heel lang geledenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je in deze nacht bij was,was je nu dood
Die bbq-meet in de kelder gaat vast iets worden.quote:
Ik weet niets van een meet, en heb geen kelderquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die bbq-meet in de kelder gaat vast iets worden.
Er is een kelder, en een meet, L2B heeft een lijstje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niets van een meet, en heb geen kelder
Dan ben ik vast geen incrowdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er is een kelder, en een meet, L2B heeft een lijstje.
Je hebt DMquote:
Dan moet je *BINGO* roepen..quote:
Jij nietquote:
Had.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er is een kelder, en een meet, L2B heeft een lijstje.
Dat staat hier vast nog ergensquote:
Ik vond het humor !quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een redelijk bizar lijstje wel.
En dat voor een SC met allemaal normale mensen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een redelijk bizar lijstje wel.
Helemaal niemand van het padje af hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
En dat voor een SC met allemaal normale mensen?
En de legquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helemaal niemand van het padje af hier.
Oh wacht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helemaal niemand van het padje af hier.
Oh wacht.
Dit.....quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben muziek aan het verzamelen en luisteren om binnenkort te kunnen draaien in een live sessie. Lekker rustig en vrolijk deze ronde.
Wanneer staat ie op de planning?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben muziek aan het verzamelen en luisteren om binnenkort te kunnen draaien in een live sessie. Lekker rustig en vrolijk deze ronde.
quote:
Dat !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |