SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Wat was ik trots toen mijn eigenste mw. MM een paar jaar geleden van de berg in Oostenrijk sprong en parasailend naar beneden kwam.
Deze is voor haar...
Nicequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Wat was ik trots toen mijn eigenste mw. MM een paar jaar geleden van de berg in Oostenrijk sprong en parasailend naar beneden kwam.
Deze is voor haar...
Die is gek.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor haar...
Wowquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor haar...
Je hebt haar toch wel gefilmd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor haar...
Met Joe, die ook al weer een tijdje niet meer onder ons is...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
An officer and a gentleman. Oh man, wat vond ik die film geweldig toendertijd![]()
![]()
Gelukkig leeft Richard Gere nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Joe, die ook al weer een tijdje niet meer onder ons is...
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Horst Tappert is ook al dood, hoor...
Ik nietquote:
Je was verliefd op een Duitse filmster?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ik zal maar niet zeggen hoe het komt dat ik dit nummer goed ken.
ze hoefde ook niet zelf te betalenquote:
Erfstukken. Daar hoef ik het ook niet van te verwachten.quote:
Ze hoefde alleen maar 3 maal te werpen en hop!, diamanten op je hoofd.quote:
En trouwen met Prins Bier...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze hoefde alleen maar 3 maal te werpen en hop!, diamanten op je hoofd.
Al het gene ik van mijn moeder geërfd heb draag ik niet, ik ben niet zo'n "goud"-typequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Erfstukken. Daar hoef ik het ook niet van te verwachten.
Ik hoop voorlopig nog niet te erven. Goud zou ik wel dragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
Al het gene ik van mijn moeder geërfd heb draag ik niet, ik ben niet zo'n "goud"-type
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Erfstukken. Daar hoef ik het ook niet van te verwachten.
Voor kronen is het prima spul...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Ik hou er ook niet zo van.
Ik zie Merel ook geen goud dragen, misschien toch maar eens verkopen, nee hoor dat kan ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig nog niet te erven. Goud zou ik wel dragen.
Mijn moeder heeft de gouden trouwring van haar moeder al aan mijn nichtje gegeven. En dat was prima
Ik heb de trouwring van mijn vader, die kan ik echt niet weg doen...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie Merel ook geen goud dragen, misschien toch maar eens verkopen, nee hoor dat kan ik niet
Moet je ook nooit doen!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de trouwring van mijn vader, die kan ik echt niet weg doen...
Mijn ex man heeft 3 trouwringenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn moeder heeft mijn vader's trouwring. Als zij ooit overlijdt, zal het nog lastig worden, met 3 kinderen...
Zo vooruitstrevend waren mijn ouders nietquote:
Bizar wel...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Judy GarlandHet stemgeluid van haar dochter Liza Minnelli lijkt er bijzonder veel op.
Zolang je er maar geen ruzie over gaat maken. Daarom is het zo slim wat mijn moeder doet. Gewoon bij leven schenken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn moeder heeft mijn vader's trouwring. Als zij ooit overlijdt, zal het nog lastig worden, met 3 kinderen...
Mijn vader is gecremeerd en (niet geheel legaal *kuch* ) uitgestrooid op een plekje dat veel voor hem betekende. En mijn moeder heeft al gezegd dat ze dat ook wil.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn moeder is met trouwring om begraven ( en ik dacht ook met haar horloge, dat was best schrikken toen dat horloge er nog wel bleek te zijn)
Nee hoor, wij zijn geen ruziemakers. Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Zolang je er maar geen ruzie over gaat maken. Daarom is het zo slim wat mijn moeder doet. Gewoon bij leven schenken.
Je mag tegenwoordig toch overal uitstrooien?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn vader is gecremeerd en (niet geheel legaal *kuch* ) uitgestrooid op een plekje dat veel voor hem betekende. En mijn moeder heeft al gezegd dat ze dat ook wil.
Mijn schoonmoeder is hier in de straat uitgestrooid. Toeval hoor, dat het crematorium met uitstrooiplekken in onze straat zitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn vader is gecremeerd en (niet geheel legaal *kuch* ) uitgestrooid op een plekje dat veel voor hem betekende. En mijn moeder heeft al gezegd dat ze dat ook wil.
Ik zie dat er wel regels zijn. Dat betekent dus toestemming vragen van de eigenaar van de grond. Dat hebben wij toen niet gedaan. Natuurgebied waar niemand komtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig toch overal uitstrooien?
Dan boeit het toch niet wat een ander er van vind?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie dat er wel regels zijn. Dat betekent dus toestemming vragen van de eigenaar van de grond. Dat hebben wij toen niet gedaan. Natuurgebied waar niemand komt
Die associatie heb ik totaal niet. Ik word wel altijd blij van dit nummer en niet per definitie van Nieuwjaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer associeer ik met de eerste minuten van het nieuwe jaarDan hoor je dat vaak.
Nee, maar we hadden wel toestemming moeten vragen van Staatsbosbeheer.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan boeit het toch niet wat een ander er van vind?
En niet ff een slipper meenemen voor hem hè?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn vader is ook al een slipper kwijt. Mijn moeder heeft nu zijn horloges meegenomen en een goedkopere achter gelaten.
Hij krijgt morgen nieuwe...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En niet ff een slipper meenemen voor hem hè?![]()
quote:
Ja, mijn schoonmoeder verstopte ook alles en raakte van alles kwijt (en beschuldigde ons en de verpleging vervolgens van diefstal). Toen we haar huis leeghaalden vonden we op de gekste plekken spullen. Wat je moeder doet is het slimste. Alles met echt waarde meenemen en je niet druk maken om de rest. Dan maar wat vaker nieuwe slippers en kleding kopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn vader is ook al een slipper kwijt. Mijn moeder heeft nu zijn horloges meegenomen en een goedkopere achter gelaten.
Noch de film, noch het nummer ken ik.quote:
+1quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Noch de film, noch het nummer ken ik.
Ja dat doet hij ook. Met name 1 verpleegster is niet te vertrouwen en steelt al zijn shirts. Terwijl zij juist heel lief is...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn schoonmoeder verstopte ook alles en raakte van alles kwijt (en beschuldigde ons en de verpleging vervolgens van diefstal). Toen we haar huis leeghaalden vonden we op de gekste plekken spullen. Wat je moeder doet is het slimste. Alles met echt waarde meenemen en je niet druk maken om de rest. Dan maar wat vaker nieuwe slippers en kleding kopen.
Gelukkig zijn de zangeres en de componist wel bekendquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Hier kan toch geen songfestival tegenop?
Ohja, die ellende is deze week.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Nee, hoewel ik wel gekeken zou hebben als je niet zou draaien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Truste!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
Mad; bedankt voor de muziek so far.![]()
Ik ga mijn bed in duiken. Al 2 nachten lig ik er veel te laat in, om vervolgens weer vroeg op te staan, en dat eist z'n tol.
Fijne avond allemaal.
Rustig aan...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed in duiken. Al 2 nachten lig ik er veel te laat in, om vervolgens weer vroeg op te staan, en dat eist z'n tol.
Fijne avond allemaal.
Trustenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Eng toeval...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:38 schreef just me het volgende:
[..]Melting
Good night, good night
Sleep well and when you dream
Dream of me
Tonight
LOL ik zat net de tekst te bekijkenquote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Te veel toeval vandaag...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Het rare toeval wil dat ik eerder vanavond toevallig dit nummer heb beluisterd
Ik ook. Donderdagavond ga ik wel kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik wel gekeken zou hebben als je niet zou draaien.
Nou maar hopen dat Julie Andrews niet ook dood gaatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Het rare toeval wil dat ik eerder vanavond toevallig dit nummer heb beluisterd
Ja, het lijkt erop.quote:
Ja, ik ook. En zaterdag ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Donderdagavond ga ik wel kijken.
Ik wil je niet teleurstellen, maar dat gaat wel een keer gebeuren...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Julie Andrews niet ook dood gaat![]()
Zij is natuurlijk ook al aardig op leeftijd.
Ze is nog jong... 83 jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Julie Andrews niet ook dood gaat![]()
Zij is natuurlijk ook al aardig op leeftijd.
Onzorgvuldig formuleren; het wordt meteen keihard afgestraftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar dat gaat wel een keer gebeuren...
Ik kon niet minder die had ik al gebruikt. Maar het was wel een prachtig nummer.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dit niet pikken, Peaceman, dat je zo wordt afgetroefd
ben allang blij dat ze het nu ook waardeert!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dit niet pikken, Peaceman, dat je zo wordt afgetroefd
Ik zet er dan stiekem een . achter. Nauwelijks te zien, maar het betekent wel dat ik precies dat aantal van dezelfde smileys kan gebruikenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kon niet minder die had ik al gebruikt. Maar het was wel een prachtig nummer.
quote:
Slimquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zet er dan stiekem een . achter. Nauwelijks te zien, maar het betekent wel dat ik precies dat aantal van dezelfde smileys kan gebruiken
Vietnam trekt me niet, maar ik wil eigenlijk nog ooit naar Verdun. De sporen van de WOI zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, pure horror.
N.a.v. de Vlaamse Mol serie wil ik nu wel naar Vietnam...
WO I boeit me dan weer totaal niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Vietnam trekt me niet, maar ik wil eigenlijk nog ooit naar Verdun. De sporen van de WOI zien.
De verhalen erover tarten elke beschrijving.
Absoluut doen, ik sta elke keer weer met kippenvel daar aan de kust.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wil nog een keer uitgebreid naar Normandië voor de WWII/D-Day-beleving.
Erg indrukwekkendquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Op de NPO is op vrijdagavond een serie programma’s daarover. Uiteraard las ik dat pas gisteren en dus veel afleveringen gemistquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb al best veel gezien over dat gebied en de geschiedenis. Nu er nog lijfelijk naartoe. Komt er steeds niet vanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op de NPO is op vrijdagavond een serie programma’s daarover. Uiteraard las ik dat pas gisteren en dus veel afleveringen gemist
Ik ben blij dat ik weer een keer heb kunnen draaien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Een hele mooie show zo
Symph had het ook al voorgesteld voor de zomervakantie dit jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb al best veel gezien over dat gebied en de geschiedenis. Nu er nog lijfelijk naartoe. Komt er steeds niet van
Dan sla je die whisky-dagen in verweggistan maar een keer over, hoor!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer een keer heb kunnen draaien.
De komende tijd is het nog knetterdruk, dus wanneer de volgende keer zal zijn is onbekend...
Vrijdag nog eentje en dan begint de zomerstop al weer zo'n beetje, wat dat betreft...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan sla je die whisky-dagen in verweggistan maar een keer over, hoor!!
En geen James Bond...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Ben niet eens aan Prince, Freddie Mercury en de Righteous Brothers toegekomen.
Andere keer weer...
Dit was meer overleden uitvoerenden en filmmuziek, met wat algemeen film gerelateerd werk er tussendoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En geen James Bond...
Genoeg stof voor een tweede show
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was meer overleden uitvoerenden en filmmuziek, met wat algemeen film gerelateerd werk er tussendoor.
James Bond heb ik volgens mij al een keer gedaan, toen Roger Moore overleed...
Ik ontwijk dat hele songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk even de samenvatting van het ESF, wat een ellende...
Goedemorgen livelink.quote:
Werd wakker en kon niet meer slapenquote:Op woensdag 15 mei 2019 05:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Wat ben je vroeg?
Ben je in ieder geval op tijd wakker.quote:
Het kortste gedicht ooit.quote:
Ik vind het wat inhoudsloos, maar waarschijnlijk was het de dichter ten volle uit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Het kortste gedicht ooit.
Met een rijmschema dat geen andere dichter ooit gebruikt heeft.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wat inhoudsloos, maar waarschijnlijk was het de dichter ten volle uit.
Wat is een tering vrachtwagen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:52 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme tering vrachtwagen die vlak bij mijn slaapkamer herrie loopt te maken.![]()
Eentje die veel ter vroeg al heel veel herrie maakt. Maar goedemorgen dan maar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is een tering vrachtwagen?
Ook goedemorgen Raf.
Ach.... positief blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eentje die veel ter vroeg al heel veel herrie maakt. Maar goedemorgen dan maar.
Gisteren is er hier vlakbij een appartement ontruimd komen nu de container formaatje zeecontainer ophalen waar het afval in gegooid is. Maar met een vrachtwagen met een erg zwaar motorgeluid. Vind ik niet echt netjes om deze tijd
Geen goedemorgen voor jou dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:47 schreef just me het volgende:
mijn knie doet weer zo'n pijn, is dik, ik kan er amper op staan. Ik ben blij dat ik de trap afkon..
Balen zeg. Beterschap!quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:47 schreef just me het volgende:
mijn knie doet weer zo'n pijn, is dik, ik kan er amper op staan. Ik ben blij dat ik de trap afkon..
quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:47 schreef just me het volgende:
Ik ben blij dat Merel zo komt, ik heb om 15.30 uur afspraak met de h.a. ondertussen been omhoog en ijs op mijn knie.quote:
sterkte!quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Merel zo komt, ik heb om 15.30 uur afspraak met de h.a. ondertussen been omhoog en ijs op mijn knie.
@:Diaan, doe je rustig aan vandaag!!
ook sterkte!quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen zeg. Beterschap!
Zo heb ik sinds gisteren ineens last van mijn heup en been. Ik denk dat ik verkeerd gezeten heb en er iets bekneld is...
Goedemorgen
Zo rustig als mogelijk. Straks wel een gesprek en invullen van formulieren t.b.v. BOPZ procedure bij het verpleeghuis en we hebben een afspraak voor een rondleiding bij het andere verpleeghuis.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Merel zo komt, ik heb om 15.30 uur afspraak met de h.a. ondertussen been omhoog en ijs op mijn knie.
@:Diaan, doe je rustig aan vandaag!!
Jullie ook sterkte vandaagquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo rustig als mogelijk. Straks wel een gesprek en invullen van formulieren t.b.v. BOPZ procedure bij het verpleeghuis en we hebben een afspraak voor een rondleiding bij het andere verpleeghuis.
Dat moet doorgang vinden... ik hobbel rustig mee.
Succes voor jou vanmiddag bij de huisarts.
Aangepast.quote:
quote:
Ja, pech! Nu is het te laat!quote:
Dankjewel.. het ging allemaal goed. Dat andere verpleeghuis is echt heel erg mooi met toegang tot een grote afgesloten belevingstuin. Het is nu wachten op de WLZ c.q. BOPZ indicatie en een plekje daar. Dan kunnen wij de kamer een beetje inrichten en kan mijn vader daar naartoe verhuizen.quote:
Hoe is het met je moeder?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel.. het ging allemaal goed. Dat andere verpleeghuis is echt heel erg mooi met toegang tot een grote afgesloten belevingstuin. Het is nu wachten op de WLZ c.q. BOPZ indicatie en een plekje daar. Dan kunnen wij de kamer een beetje inrichten en kan mijn vader daar naartoe verhuizen.
Met mijn moeder gaat het goed. Ze voelt zich bevrijd, 's nachts is ze nog wel wat onrustig en overvalt haar alles. Maar het gaat met mijn moeder beter dan met mijn broertje en zijn vrouw. Zij hebben er echt veel moeite mee.quote:
Ja, die nachten, da’s logisch. Kan ze jullie/iemand ‘s nachts bellen? Heeft ze evt iets kalmerends voor ‘s nachts?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met mijn moeder gaat het goed. Ze voelt zich bevrijd, 's nachts is ze nog wel wat onrustig en overvalt haar alles. Maar het gaat met mijn moeder beter dan met mijn broertje en zijn vrouw. Zij hebben er echt veel moeite mee.
Ze gaat ons 's nachts niet bellen hoor, dat wil ze zelf niet. Ze heeft wat kalmerends, maar dat helpt niet. Ze gaat er nu gewoon uit en even rustig zitten, wat eten en dan weer slapen. Dat werkt goed voor haar. Ze ziet er nu ook stukken beter uit dan vorige week. Ze moet hierin haar weg even vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, die nachten, da’s logisch. Kan ze jullie/iemand ‘s nachts bellen? Heeft ze evt iets kalmerends voor ‘s nachts?
Ze heeft voor zichzelf een goede methode gevonden, wat fijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze gaat ons 's nachts niet bellen hoor, dat wil ze zelf niet. Ze heeft wat kalmerends, maar dat helpt niet. Ze gaat er nu gewoon uit en even rustig zitten, wat eten en dan weer slapen. Dat werkt goed voor haar. Ze ziet er nu ook stukken beter uit dan vorige week. Ze moet hierin haar weg even vinden.
Klopt allemaal. Ze zijn 46 jaar samen geweest. Van de week maakte ze zich ook druk toen mijn vader onrustig was geweest. Ik heb gezegd dat ze moet proberen dat los te laten. Daarvoor is nu de verpleging en is het niet meer haar/onze zorg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Lijkt me dat ze aan verschillende dingen moet wennen:
- haar man is niet meer thuis, dus een fysieke leemte
- haar man is niet meer thuis, dus een emotionele leemte
- ze hoeft niet meer voor haar man te zorgen (van de ene kant zorgt dat voor rust, van de andere kant kan dat ook onrust veroorzaken ("gaat het wel goed met hem?"))
- ze heeft weer tijd voor zichzelf
Komt allemaal wel goed, ze went er wel aan, maar dat heeft even tijd nodig.
Mooi dat het haar vooralsnog wel goed doet.
Ja erg fijn. Ze zorgt nu ook beter voor zichzelf, neemt tijd om wat te eten. Ze kookt ook gewoon voor haarzelf. Ze wil niet van ons afhankelijk zijn en wil zeker niet elke dag bij een van ons eten.. ze vindt dat ze ook moet wennen aan de situatie omdat dat nu zo blijft. Daar waar nodig zijn wij er natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze heeft voor zichzelf een goede methode gevonden, wat fijn
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:45 schreef just me het volgende:
Wat sterk van je moeder Diaan!!
Ik heb n fikse ontsteking in m'n knie dus rustig aan en medicijnen. Ik ga weer plat, Merel en de kindjes zijn weer naar huis.
Ja dat is ze ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:45 schreef just me het volgende:
Wat sterk van je moeder Diaan!!
Ik heb n fikse ontsteking in m'n knie dus rustig aan en medicijnen. Ik ga weer plat, Merel en de kindjes zijn weer naar huis.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Alles soepel loopt? Ik weet niet of just me nu zo soepel loopt![]()
Oh, hoi
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:10 schreef Melting het volgende:
Erg toepasselijk..... we we're all wounded, at wounded knee, you & just me.
Wrijf het er nog ff in bij just me, zeg!quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:10 schreef Melting het volgende:
Erg toepasselijk..... we we're all wounded, at wounded knee, you & just me.
Die situatie dat er twee heren ‘vochten’ om de knie van just me te mogen behandelen was echt hilarischquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wrijf het er nog ff in bij just me, zeg!
Het zalfje dan
daar moest ik ook net aan denken jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die situatie dat er twee heren ‘vochten’ om de knie van just me te mogen behandelen was echt hilarisch
Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die situatie dat er twee heren ‘vochten’ om de knie van just me te mogen behandelen was echt hilarisch
Nope, op het balkon van possie. Knokkels en possie wilden even een wedstrijdje reiki doen. Allebei zwaar aangeschoten en het slachtoffer was ook niet helemaal nuchter meerquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, op het balkon van possie. Knokkels en possie wilden even een wedstrijdje reiki doen. Allebei zwaar aangeschoten en het slachtoffer was ook niet helemaal nuchter meer
Die zal nog wel niet thuis zijn, of nog even moeten eten.quote:
De jeugd van tegenwoordig...quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Nope, op het balkon van possie. Knokkels en possie wilden even een wedstrijdje reiki doen. Allebei zwaar aangeschoten en het slachtoffer was ook niet helemaal nuchter meer
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geen trompet, dat is haar stem...
Flikker Sam uit het raam en gebruik iets als Mixxx of zo...quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap er nog steeds geen reet van
Zo af en toe is een enkele muisklik voldoende om een nummer onbedoeld te starten, en daar kom ik maar niet vanaf.
SAM biedt ook geen mogelijkheid om de decks op een andere manier te laden
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flikker Sam uit het raam en gebruik iets als Mixxx of zo...
Ik ga dat testen, ik word hier een beetje kriegel van jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flikker Sam uit het raam en gebruik iets als Mixxx of zo...
Anders wij wel!quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga dat testen, ik word hier een beetje kriegel van ja
Oh, in dat geval vermoed ik dat Mw. MM ingebroken heeft en het lied heeft afgekapt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zit je net lekker de Pastorale mee te blèren, knalt er ineens iets anders doorheen...
of Mw DDMquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, in dat geval vermoed ik dat Mw. MM ingebroken heeft en het lied heeft afgekapt.
Nou, ik heb MM's geblèr niet gehoord, dus ik denk niet dat DDM het wél heeft gehoord.quote:
Neuh hoor...quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, in dat geval vermoed ik dat Mw. MM ingebroken heeft en het lied heeft afgekapt.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh hoor...
Tablet 1: Stukjes muziek door Henk
Tablet 2: De Graafschap - Ajax
Tablet 3: Psv - Heracles
Multimediaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh hoor...
[..]
Neuh hoor...
[..]
Neuh hoor...
Ik vond het daar wel op lijken, maar komt oorspronkelijk toch van iemand anders?quote:
Beetje minder kansen voor kinderenquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
De heren hier zitten voor de tv te kijken. Ik zit achter de laptop en ben bezig met mijn werk voor Kans voor een Kind. Dat heeft ook een beetje achterstallig onderhoud door de hectiek de laatste week.
het is een traditionalquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het daar wel op lijken, maar komt oorspronkelijk toch van iemand anders?
En bij je tablet?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel de batterij bij PSV net leeg is...
Gelukkig doe ik alleen de administratieve taken en zijn de wensen bij andere bestuursleden en vrijwilligers belegd. Die gaan dus gewoon doorquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje minder kansen voor kinderen![]()
De O/I schakelaar stond daar anders wel op O.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PSV stond net nog op het rechter exemplaar aan...
Rap, dat is ook een waardeloze muziekstijl voor dat nummer...quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Een vriend van mijn zwager heeft koeien. Hij houdt ook wel van een feestje. Elke keer als hij de hort op is en zijn vrouw wil dat ie thuiskomt, belt ze hem op en zingt "Guus kom noar huus..". Nu weet ie inmiddels dat als hij niet rap naar huis gaat, hij klappen krijgt van zijn vrouw.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rap, dat is ook een waardeloze muziekstijl voor dat nummer...
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rap, dat is ook een waardeloze muziekstijl voor dat nummer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |