21:00quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:25 schreef Allures het volgende:
Hoe laat is het esf?
Ik moet mezelf echt even van de bank hijsen en de vaatwasser doen en die stomme jurk passen... ugh
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:20 schreef Californium het volgende: Kijkduin! ja goede locatie ja. Expats willen daar inderdaad niet wonen...Andere mensen ook niet
![]()
2 halve finales, nu en donderdag. Dan zaterdag de finale.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:27 schreef Faxie het volgende:
Da's weer de zoveelste voorronde ofzo? Of hoe werkt dat tegenwoordig?
2 halve finales en daarna finalequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:27 schreef Faxie het volgende:
Da's weer de zoveelste voorronde ofzo? Of hoe werkt dat tegenwoordig?
Als ik zeg dat ik een vriendin heb die kinky is, dan krijg ik standaard ook die vraag.quote:
Veel zeg pffquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 halve finales, nu en donderdag. Dan zaterdag de finale.
Redelijke buurt aldaar. Ruim van opzet, wel behoorlijk wat portiekflats. Ik vond het appartement nog vrij aan de prijs met het oog op de m2.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt is?
Euh... ik gok omdat het wellicht GEEN goede buurt is...?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt is?
MVV-tri... Oh, laat maar....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik een vriendin heb die kinky is, dan krijg ik standaard ook die vraag.
Erg vermoeiend.
Pa-dum-tssssquote:
Dank u zeerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijke buurt aldaar. Ruim van opzet, wel behoorlijk wat portiekflats. Ik vond het appartement nog vrij aan de prijs met het oog op de m2.
Geen Duindorp-taferelen daar. Veel ouderen en/of lager opgeleide mensen. Geen achterstandswijk of potentiėle probleemwijk. Meer een volksbuurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:45 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Dank u zeer. Ik heb het eea aan gegevens opgezocht maar weet niet helemaal welke conclusies daaruit getrokken moeten worden. Het percentage autochtonen is relatief hoog voor een stad als Den Haag en waar dat doorgaans veelal als positief gezien word vraag ik me af met wat voor autochtonen je in Waldeck precies van doen hebt gezien het gemiddelde inkomen in de buurt ¤24.700 is. Op pro-IS demonstraties zit niemand te wachten maar op Duindorp-taferelen evenmin.
Maar hij is geen investeerderquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik lees dat je pas al een huis hebt gekocht en dan nu weer een?
Heeft er al iemand om pics gevraagd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
gossiemikkie mijn nieuwe jurk is echt een compleet andere stijl dan ik gewend ben maar ik ben helemaal verliefd
En hij pastweer een maat kleiner
Ja, dat dus.quote:
Ik lig in bad dus te laatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft er al iemand om pics gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |