Oh okquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Crono en ik zijn nog minder m2b dan jij en ik en dat is best een prestatie.
Same, same.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je daar ook uitstraling voor nodig??
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit is wel waar het op neer komt :s
Ik doe wel altijd mn best in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij altijd positief
Ja, geen idee joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zitten ze dan overspannen thuisWordt toch wel enigszins van je verwacht dat je ook bovenbouw kunt geven
Story of my lifequote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van jouw kant kennelijk niet. Heb je nu je glazen ingegooid lol
Gewoon niet te veel jezelf zijn en dan komt dat vast goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer ellende opleveren maar goed
Zwakkelingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee joh.
Echt bizar veel mensen thuis met van alles en nog wat.
Al eindexamens nagekeken dit jaar?
Ja man, heerlijk. Lekker beetje los staat van de rest, eigen dingetje doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwakkelingen
Nee, ik doe geen examenklassen want vind ik geen reet aan. Jij wel?
Of juist wel en op donderdag een andere griet aandouwen en de ochtend erop een ander haar kont tegen het plafond aan laten squirten of zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel jezelf zijn en dan komt dat vast goed.
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gedragen??quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist wel en op donderdag een andere griet aandouwen en de ochtend erop een ander haar kont tegen het plafond aan laten squirten of zo.
Bij Engels is het voornamelijk examenteksten oefenen, dodelijk saaiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk. Lekker beetje los staat van de rest, eigen dingetje doen.
Ik moet nog bericht sturen aan facet. Was het niet eens met bepaalde dingen in het correctievoorschrift.
Je klinkt nu exact als mijn vader.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om je naar je leeftijd te gedragen??
Ach, lekker kleine klasjes, beetje lachen en kloten met die gasten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Engels is het voornamelijk examenteksten oefenen, dodelijk saai
Heb je voorbeeld?
Dat heeft zeker ook in de familienieuwsbrief gestaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader, waren spelletje aan het doen afgelopen kerst, 30 seconds en toen kreeg hij de vraag terwijl hij al een beetje lichtjes dement aan het worden is, Don Juan? Ja mijn zoon, ja he, dat ben jij he, hele familie hardop lachen en ik kon hem alleen maar even vastpakken
Dat houd je altijd, die jonge kindjes proberen het alleen wat minder te laten opvallenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, lekker kleine klasjes, beetje lachen en kloten met die gasten.
Al had ik dit jaar wel 2 leerlingen waarvan ik het idee had dat ze een beetje met me aan het flirten waren. Altijd oppassen daarmee. Zie je niet bij de jonge kindjes.
Lulligquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heeft zeker ook in de familienieuwsbrief gestaan
Misschien een keer naar die wijze man luisterenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt nu exact als mijn vader.
Hij kan wel wat hebben hoorquote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat houd je altijd, die jonge kindjes proberen het alleen wat minder te laten opvallen
Oh je moest zeker gewoon weer commentaar op mij hebben hahaquote:
Was wel gewoon terechtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh je moest zeker gewoon weer commentaar op mij hebben haha
Hij vind het altijd wel grappig als ik met een of andere gruwelijke stoot binnen kom vallen, zie het ook aan zijn ogenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien een keer naar die wijze man luisteren
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.quote:
Moet jij crono niet lastig gaan vallen?quote:
Wel lief van hem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.
Zie jij haar hier dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet jij crono niet lastig gaan vallen?
Is ook best cute, goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikkenquote:
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikken
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijk
Goede teksten ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikken
Ja kan bestquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijk
Oké is goed, succes ermee hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |