Esoterische crapquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Eens met de constateringen in de op....maar...haten op Paulo Coelho
Je bent zelf crap...!quote:
Wellicht, maar zeker niet esotherischquote:
Ok.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben een fakeacc van @:JeMoeder
Universiteit in Wageningen waarschijnlijk, daar loopt het vol met hippies en linkstuig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:36 schreef Morrigan het volgende:
Klinkt behoorlijk geil. Waar vind je die ketels?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:34 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
Also... je kan een echte man zijn én manieren hebben. Lekker grillen met je vrienden, lekke band plakken, bier drinken en sport kijken. En ook de deur voor je vrouw openhouden, niet vreemdgaan of liegen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze altijd zo mad is
Nee maar effe serieus AOC#InAOCWeTrust
Snap niet waar de Vampirella en Morticia opmerkingen op slaan.quote:
Ik doe alleen t eerste. Maar ik maak me er ook niet zo druk om of TS me een echte man vind of niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:07 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Uhh nee een echte man zuipt bier en neukt gewillige deernes
Homo/moslim/soyboy/D66/GL-er gespotquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:27 schreef dagobertE6 het volgende:
sukkeltjes die bier drinken en voetbal kijken
Ik bedenk me opeens waarom homo's en voetbal niet samengaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een man?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe alleen t eerste. Maar ik maak me er ook niet zo druk om of TS me een echte man vind of niet.Ik vind haar bv geen echte vrouw, als we t op de traditionele manier bekijken. Zal zij ook niet wakker van liggen, mag ik hopen.
Jij kunt geen icoontjes lezen?quote:
Zie ik niet op mobiel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kunt geen icoontjes lezen?
Of op een Fobo klikken?
Omg, zie dat nu pasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:39 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Zie roze of blauwe lijn naast comment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |