Hahaha, CR is viesmad.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
Bovendien zijn mannen vaak te achterlijk om een bril te kopen die bij hun gezichtsvorm past.
Ik had mijn leesbril niet op.quote:
Volgens mij is de metro nog iets strakker gestijld dan de redelijk bio soyboy.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar is een "Soyboy" tegenwoordig het vervangende trendy woord van een "Metroseksuele" man wat een paar jaar geleden zo'n hip woordje was?
Ik ben oud en ontwetend over dit soort dingen..
Echte mannen kennen hun gezichtsvorm en de daarbij passende bril! Lolquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
Bovendien zijn mannen vaak te achterlijk om een bril te kopen die bij hun gezichtsvorm past.
Het heeft meer ballen nodig om rond te lopen als jezelf, dan als een 13-in-dozijn droge kip met rijst vretende gym bunny. Die fake alpha mannetjes, da's toch allemaal 1 groot compensatie festijn voor onzekerheid?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:27 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind ze wel schattig en ze zijn in ieder geval zichzelf![]()
Beter dan die fake alpha mannetjes met hun masker op om maar vooral geen watje, mietje, homo, whatever gevonden te worden door hun soortgenoten.
Conservatieve gedateerde fossielen bepalen graag waaraan een man moet voldoen wil het een echte man zijn. Behalve natuurlijk als deze persoon er alles aan doet om maar geen man te zijn want dan is het volgens deze hypocriete draaikonten natuurlijk wel een man.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:13 schreef Ang3l het volgende:
"Een echte man"
Wat een outdated concept
Wie bepaalt wat "een echte man" is?
B-I-N-G-Oquote:Op donderdag 16 mei 2019 05:35 schreef Bestuiver het volgende:
Leef gewoon je eigen leven en laat hen ook hun ding doen, doen niemand kwaad die soyboys.
Of kun je door je eigen falen niet de man krijgen die jou zou willen hebben en geef je mannen daarom maar de schuld?
Als die Conservatieve gedateerde fossielen dan ff een checklistje maken. Kan ik ook ff zien waar ik toe behoor. Ik vind hokjes wel zo duidelijk namelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:27 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Conservatieve gedateerde fossielen bepalen graag waaraan een man moet voldoen wil het een echte man zijn. Behalve natuurlijk als deze persoon er alles aan doet om maar geen man te zijn want dan is het volgens deze hypocriete draaikonten natuurlijk wel een man.
Goeie vraag.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar is een "Soyboy" tegenwoordig het vervangende trendy woord van een "Metroseksuele" man wat een paar jaar geleden zo'n hip woordje was?
Ja, met een viespolicor sausje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:13 schreef Ang3l het volgende:
"Een echte man"
Wat een outdated concept
Wie bepaalt wat "een echte man" is?
Ah.quote:
Lekker mezelluf.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft meer ballen nodig om rond te lopen als jezelf, dan als een 13-in-dozijn droge kip met rijst vretende gym bunny. Die fake alpha mannetjes, da's toch allemaal 1 groot compensatie festijn voor onzekerheid?
En dat noemen we dan "echte man" schijnbaar.
Niks echts aan.
Doe es plaatjes ter vergelijking ofzo? Je gebruikt allemaal hippe woorden die ik niet ken..quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:46 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ja, met een viespolicor sausje.
Exact. Beter dan "ik moet me gedragen zoals ChristmasRoses wil dat ik me gedraag, anders ben ik geen echte man/vrouw".quote:
Ja, ik heb ook t idee dat we daar God best dankbaar voor mogen zijnquote:
Oh hoe uniek loop jij erbij? Maak je je eigen kleren? Heb je een hobby die max. 1% van de wereld heeft?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exact. Beter dan "ik moet me gedragen zoals ChristmasRoses wil dat ik me gedraag, anders ben ik geen echte man/vrouw".
Vele malen meer respect voor![]()
Tenzij je er echt wil uitzien als een 13 in dozijn stereotype, dan is dat ook helemaal prima.
maar laat je dat vooral niet door een ander, zoals jij, opleggen.
Het gaat niet om uniek zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:51 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Oh hoe uniek loop jij erbij? Maak je je eigen kleren? Heb je een hobby die max. 1% van de wereld heeft?
Metromnnen zagen er uit als halve vrouwen. Soort American Psychofiguren. Gezichtsmaskers, skinny jeans.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe es plaatjes ter vergelijking ofzo? Je gebruikt allemaal hippe woorden die ik niet ken..
Eh, jij noemt iedereen een gymbunny of stereotype, Vampirellaquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat niet om uniek zijn.
Je negeert volledig de laatste 2 regels in mijn bericht, voor je eigen gemakzucht.
Jezelf zijn is niet synomiem aan uniek zijn.
Er zijn zat mensen die op elkaar lijken of dezelfde dingen leuk vinden.
Jij hebt het er over dat mensen, die dat blijkbaar niet doen of niet willen, zich anders moeten gana gedragen omdat ze anders in jouw ogen "geen echte man zijn".
Not sure if troll .
Ik vind anders dat jij met dit soort uitspraken en grove taal je ook niet echt als "een echte vrouw" gedraagt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:53 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Metromnnen zagen er uit als halve vrouwen. Soort American Psychofiguren. Gezichtsmaskers, skinny jeans.
Soyboys letten veel minder op hun looks. Zijn gewoon softe losers die denken dat als ze maar roepen dat ze feminist zijn alle kutjes nat worden.
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:54 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Eh, jij noemt iedereen een gymbunny of stereotype, Vampirella
Oh oh oh.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind anders dat jij met dit soort uitspraken en grove taal je ook niet echt als "een echte vrouw" gedraagt.
Beetje hypocriet he, dame
Waarom denk je dat je stemrecht verworven hebt?
Of betere opleidingen kan genieten? Betere banen kan rijgen?
Het glazen plafond wordt doorbroken?
Als we terug moeten naar "de echte mannen", laten we dan ook terug ind e tijd gan naar "de echte vrouwen".
It's not a pick and choose thing.
![]()
Gedraag je eens als een dame.
Hey. Uitdelen betekent ook kunnen incasseren he.quote:
Is goed Morticiaquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey. Uitdelen betekent ook kunnen incasseren he.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:34 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
Also... je kan een echte man zijn én manieren hebben. Lekker grillen met je vrienden, lekke band plakken, bier drinken en sport kijken. En ook de deur voor je vrouw openhouden, niet vreemdgaan of liegen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:37 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
80% van de mannen rond Amsterdam is dit. 10% Sjonnies, 10% incels met foto's van panda's
Ik heb zo'n idee de laatste tijd dat er genoeg vrouwen zijn die onderdrukt willen worden. En hard gedrukt natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:09 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wat een traditioneel beeld heb jij van hoe een man zou moeten zijn. Ik heb echter zo'n vermoeden dat jij dan weer niet die traditionele vrouw bent die voor een man kookt, de was doet en schoonmaakt. Of mogen alleen vrouwen emanciperen?
Doe normaalquote:Op donderdag 16 mei 2019 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
TS is een type Daphne Schippers; fikse kaaklijnen, buikspieren en acné. En dat alles op basis van 2 ons groenten en 2 ons fruit.
Geen wonder dat ze altijd zo mad isquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:29 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Kijk AOC haar SoyBoy-vriendje dan
Wordt je daar niet wild en geil van?
[ afbeelding ]
Uhh nee een echte man zuipt bier en neukt gewillige deernesquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft meer ballen nodig om rond te lopen als jezelf, dan als een 13-in-dozijn droge kip met rijst vretende gym bunny. Die fake alpha mannetjes, da's toch allemaal 1 groot compensatie festijn voor onzekerheid?
En dat noemen we dan "echte man" schijnbaar.
Niks echts aan.
Als ik daar een topic over open met de vraag hoe dat toch zo komt. Dat mag niet denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee de laatste tijd dat er genoeg vrouwen zijn die onderdrukt willen worden. En hard gedrukt natuurlijk.
Bob was ooit bij mij thuis.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:04 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Doe normaal
@:Id_Do_Her en ik zouden haar doen
quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:51 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Een wezel voor je topic
quote:
Tja, Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:37 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
80% van de mannen rond Amsterdam is dit. 10% Sjonnies, 10% incels met foto's van panda's
Esoterische crapquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Eens met de constateringen in de op....maar...haten op Paulo Coelho
Je bent zelf crap...!quote:
Wellicht, maar zeker niet esotherischquote:
Ok.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben een fakeacc van @:JeMoeder
Universiteit in Wageningen waarschijnlijk, daar loopt het vol met hippies en linkstuig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:36 schreef Morrigan het volgende:
Klinkt behoorlijk geil. Waar vind je die ketels?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:34 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
Also... je kan een echte man zijn én manieren hebben. Lekker grillen met je vrienden, lekke band plakken, bier drinken en sport kijken. En ook de deur voor je vrouw openhouden, niet vreemdgaan of liegen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze altijd zo mad is
Nee maar effe serieus AOC#InAOCWeTrust
Snap niet waar de Vampirella en Morticia opmerkingen op slaan.quote:
Ik doe alleen t eerste. Maar ik maak me er ook niet zo druk om of TS me een echte man vind of niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:07 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Uhh nee een echte man zuipt bier en neukt gewillige deernes
Homo/moslim/soyboy/D66/GL-er gespotquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:27 schreef dagobertE6 het volgende:
sukkeltjes die bier drinken en voetbal kijken
Ik bedenk me opeens waarom homo's en voetbal niet samengaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een man?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe alleen t eerste. Maar ik maak me er ook niet zo druk om of TS me een echte man vind of niet.Ik vind haar bv geen echte vrouw, als we t op de traditionele manier bekijken. Zal zij ook niet wakker van liggen, mag ik hopen.
Jij kunt geen icoontjes lezen?quote:
Zie ik niet op mobiel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kunt geen icoontjes lezen?
Of op een Fobo klikken?
Omg, zie dat nu pasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:39 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Zie roze of blauwe lijn naast comment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |