"Finale gezien. Snap de hype niet. 3/10 voor de serie"quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ja ik kijk alleen de finale, want dat is toch waar t om gaat"
Je bent zwakbegaafd wanneer je je zo druk kan maken over een serie. Ik vind het ook jammer dat het wat afgeraffeld lijkt te worden maar toch heb ik genoten van deze laatste aflevering. Zou je ook moeten doen....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:51 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
als er iemand kwijlend zit te kijken zijn jullie het. als je zo dom bent dat je niet ziet waar het allemaal aan schort dan moet je haast wel zwakbegaafd zijn.
Nog altijd beter dan:"Ben ik echt de enige die geen Game of Thrones kijkt?" berichten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
"Finale gezien. Snap de hype niet. 3/10 voor de serie"
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb keihard tegen mijn tv geschreeuwd "jaaaaaa burn them all! BURN THEM ALL!!!"
Emotional shitstorm deze aflevering. Genieten.
Hmm dit punt geef ik je wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een red wedding zou Tyrion nooit orchestreren, Cersei wel.
Ben er een keer of vijf aan begonnen. Kwam nooit voorbij de tweede aflevering. Toen wel in twee weken ofzo alles bijgekeken tot ik bij s7e4 was en moest gaan wachten tot er een nieuwe aflevering uit was. Dat was wel klotequote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan:"Ben ik echt de enige die geen Game of Thrones kijkt?" berichten.
neequote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hmm dit punt geef ik je wel.
Maar aan de andere kant: "Explain to me why it is more noble to kill 10.000 men in battle than a dozen at dinner". Tyrion zou dit ook wel bedacht kunnen hebben als de noodzaak er zou zijn.
Grappig dat je met de verkeerde argumenten toch de juiste conclusie kan trekken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
"Finale gezien. Snap de hype niet. 3/10 voor de serie"
Het zou me niets verbazen als hij vervolgens heel erg hard afwijkt of allicht als slechts absolute eindscore hetzelfde heeft maar dat het door de manier waarop en hoe er naartoe wordt gewerkt het uiteindelijk compleet anders overkomtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Had GRRM niet gezegd dat einde wel zelfde zou zijn, maar de weg ernaar toe anders was?
Gefrustreerde Dany fans die haar waanzin niet willen accepteren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
6.9/10 trouwens op imdb
Niet zo hoog voor GoT begrippen.
Allemaal haters het is gewoon goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
6.9/10 trouwens op imdb
Zie je, je kunt het wel.quote:
Dat cijfer stond er al op met duizenden votes toen de ep nog op tv moest komen... dus zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
6.9/10 trouwens op imdb
Ep1: 5/10 (inderdaad slechte dialogen en cringe tussen Jon en Dany)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
Als ik cijfers zou moeten geven voor de afleveringen dit seizoen zou ik zeggen
Ep1: 6/10 - Gebeurde te weinig, dialogen waren ook niet top.
Ep2: 7/10 - Spanning goed opgebouwd, zaten wat cringe momenten tussen.
Ep3: 8/10 - Plot armor en siege tactics waren lachwekkend. Verder had ik er weinig problemen mee.
Ep4: 4/10 - Dit was voor mij één van de slechste afleveringen van GoT. Eerder uitgelegd waarom.
Ep5: 9/10 - Weer prima aflevering met een paar minpunten, maar wel echt genoten.
90.000 stemmen, zegt best watquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat cijfer stond er al op met duizenden votes toen de ep nog op tv moest komen... dus zegt niet zoveel.
Ep. 4 had nog een paar leuke dialogen tussen Varys en Tyrion in ieder geval. Anders was het voor mij ook nog lager geweest. Begin vond ik ook nog wel goed (toen ze nog in Winterfell waren). Daarna werd het een grote teleport/bagger fest.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ep1: 5/10 (inderdaad slechte dialogen en cringe tussen Jon en Dany)
Ep2: 6/10 (sommige scènes zoals tussen Brienne en Jaime waren wel mooi)
Ep3: 1/10 (De NK dood door Arya hahahaha)
Ep4: 0/10 (Elke scène was kut en er was geen doorkomen aan)
Ep5: 5/10 (Veel idioterie maar nog wel vermaakt)
Dit voor mij
Het was een zijweg zodat ze getrained kon wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was nogal een lange zijweg die veel screentime heeft gehad. Dan zou er nu in het eindspel ook nog een rol voor moeten zijn. Dan is de cirkel rond.
Mossels verkopen, lijken wassen, blind zijn en stoepen vegen maken haar bij uitstek geschikt, ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het was een zijweg zodat ze getrained kon worden
en heeft uiteindelijk de nk verslagen
en de freys uitgemoord
Ik verwacht daar echt 0,0 meer over. Zoe het nut ook niet.
S08E04 is voor mij de slechtste aflevering uit de serie, met vlak erboven Beyond the Wall en The Long Night.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ep. 4 had nog een paar leuke dialogen tussen Varys en Tyrion in ieder geval. Anders was het voor mij ook nog lager geweest. Begin vond ik ook nog wel goed (toen ze nog in Winterfell waren). Daarna werd het een grote teleport/bagger fest.
Ik vond hem wat voorspelbaar inmiddels, al was het maar door de manier waar iedereen stond. Maar alsnog wel mooi in beeld gebracht natuurlijk. Sowieso was vuur een erg groot thema in deze aflevering, al ver voor Dany compleet door sloeg. Let maar eens op hoeveel openhaarden, fakkels en andere vuur gerelateerde langs komen in het eerste half uur.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Die scene met die draak die in het donker achter Daenerys opdoemt alleen al moet alle jankers al de mond snoeren, pure CGI kunst
Denk wel dat die mossels zorgde voor zelfhelende organen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mossels verkopen, lijken wassen, blind zijn en stoepen vegen maken haar bij uitstek geschikt, ja.
Het lied van ijs en vuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vond hem wat voorspelbaar inmiddels, al was het maar door de manier waar iedereen stond. Maar alsnog wel mooi in beeld gebracht natuurlijk. Sowieso was vuur een erg groot thema in deze aflevering, al ver voor Dany compleet door sloeg. Let maar eens op hoeveel openhaarden, fakkels en andere vuur gerelateerde langs komen in het eerste half uur.
Het lijken wassen zorgde voor anti-infectanten in het lichaam.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk wel dat die mossels zorgde voor zelfhelende organen, niks mis mee.
Ze kreeg ook nog een onzichtbaarheidsmantel voor kerstmis.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijken wassen zorgde voor anti-infectanten in het lichaam.
Het stoepen vegen natuurlijk zorgde ervoor dat ze ongezien kon rennen.
Die zullen ze wel allemaal doodmaken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat wil Dany dan? Ben nog het meest benieuwd naar wat ze doen met die Dothraki en Unsullied.
Volgende week heeft Dany ineens 100.000 Dothraki erbij.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat wil Dany dan? Ben nog het meest benieuwd naar wat ze doen met die Dothraki en Unsullied.
Jammer dat ik 4 seizoenen heb gekeken voor de miems.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kreeg ook nog een onzichtbaarheidsmantel voor kerstmis.
Ze planten zich schrikbarend snel voort, ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zullen ze wel allemaal doodmaken.
Zodat er in de volgende aflevering weer 50.000 zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ik 4 seizoenen heb gekeken voor de miems.
Die 'jankers' vallen juist over het feit dat Dumb&Dumber coole scenes belangrijker vinden dan een goed en logisch script en verhaal. Die scene was daar weer een voorbeeld van. Het slimste personage in de serie pleegt verraad zonder eerst weg te vluchten. Wordt vervolgens geëxecuteerd zonder een rechtszaak en zonder dat Jon en Tyrion wat zeggen. Tyrion die gered is door Varys en al vier seizoenen lang vrienden van elkaar zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Die scene met die draak die in het donker achter Daenerys opdoemt alleen al moet alle jankers al de mond snoeren, pure CGI kunst
Einstein ben je, wat denk je dat de blikken van Jon en Tyrion moesten uitbeelden nadat ze zagen dat Dany echt een gek Loetje is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die 'jankers' vallen juist over het feit dat Dumb&Dumber coole scenes belangrijker vinden dan een goed en logisch script en verhaal. Die scene was daar weer een voorbeeld van. Het slimste personage in de serie pleegt verraad zonder eerst weg te vluchten. Wordt vervolgens geëxecuteerd zonder een rechtszaak en zonder dat Jon en Tyrion wat zeggen. Tyrion die gered is door Varys en al vier seizoenen lang vrienden van elkaar zijn.
Maar gelukkig zagen we een coole CG draak iemand verbranden, die vervolgens niet eens schreeuwt terwijl hij levend verbrand wordt. Varys de bad ass!
Ja maar waar gaan die heen. Dany gaat toch doodquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week heeft Dany ineens 100.000 Dothraki erbij.
Er schijnen nog wat koninkrijken leeg te staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja maar waar gaan die heen. Dany gaat toch dood
Ze dachten weer een kut scenequote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Einstein ben je, wat denk je dat de blikken van Jon en Tyrion moesten uitbeelden nadat ze zagen dat Dany echt een gek Loetje is.
Gewoon een hater die teleurgesteld was dat zijn theorie niet overeen kwam met het einde.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.indiewire.com(...)ys-death-1202140285/
Conleth Hill (Varys) deelt uit.
Coole draak zeg!quote:
Dat zal lame zijn. Die horen niet op Westeros.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schijnen nog wat koninkrijken leeg te staan.
Stranger Thingsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Volgende week is het allemaal voorbij en dan mogen de klagers lekker van The Wandering Earth en Stranger Things gaan genieten
Zou het D&D wat uitmaken?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zal lame zijn. Die horen niet op Westeros.
Nee dus zal wel uitkomen ja.quote:
Die scene met dat kind die terug rent naar haar moederquote:
Ik zet in op Jon vermoord Dany en gaat dan achter de muur naar ghost. Sansa op de troon.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:47 schreef C.V.S het volgende:
Waarschijnlijk al 10 topics gemist over aflevering 5 maar ik vond het een prima aflevering!
Het is nu dus echt de mad queen geworden.....ik gok dat Arya er vermoord en Jon op de troon komt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wou ik zeggen maar kreeg het niet in spoiler. Kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Idd trieste boekenlezers blijven maar jankballenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:49 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Kap nou eens met de boeken er steeds bij te halen, de tering zeg
Dat is inderdaad wel klachtwaardig ja, vooral de voorspellingen voor de complete onlogische dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mossels verkopen, lijken wassen, blind zijn en stoepen vegen maken haar bij uitstek geschikt, ja.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Aja, dat zou kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel klachtwaardig ja, vooral de voorspellingen voor de complete onlogische dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Nee in tegenstelling tot de jankers hier onderbouwt hij tenmjnste zijn mening, ipv alleen maar memes te postenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een hater die teleurgesteld was dat zijn theorie niet overeen kwam met het einde.
[..]
Coole draak zeg!
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel klachtwaardig ja, vooral de voorspellingen voor de complete onlogische dingen.Dat is niet wat ik zei..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik post nooit meme's, dus dit zal niet tegen mij gericht zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Nee in tegenstelling tot de jankers hier onderbouwt hij tenmjnste zijn mening, ipv alleen maar memes te posten
Graag gedaan maatquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Was ook niet op jou gericht, maar heb hem wel al langs zien komen van andere users
SPOILER: mind fuckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb keihard tegen mijn tv geschreeuwd "jaaaaaa burn them all! BURN THEM ALL!!!"
Emotional shitstorm deze aflevering. Genieten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Die is offscreen vermoord door de zombies terwijl die Jon tijd gaf om te ontsnappen.SPOILER: mind fuckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ontstond juist in die tijd een enorme markt voor, jongen.quote:
Ontstond inderdaad, dat gaat hier nu ook gebeuren, als Jon Snow koning wordt. Maar het verschilt ook per cultuur natuurlijk. En laten we wel wezen, Stannis Baratheon, Roose Bolton, Euron Greyjoy en Cersei Lannister zouden precies hetzelfde hebben gedaan als ze een draak hadden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daar ontstond juist in die tijd een enorme markt voor, jongen.
Stannis had dit niet gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ontstond inderdaad, dat gaat hier nu ook gebeuren, als Jon Snow koning wordt. Maar het verschilt ook per cultuur natuurlijk. En laten we wel wezen, Stannis Baratheon, Roose Bolton, Euron Greyjoy en Cersei Lannister zouden precies hetzelfde hebben gedaan als ze een draak hadden.
Die was onder invloed van Mellisandre die een onschuldig meisje levend liet verbranden....quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Hoe is dit een mind fuck?SPOILER: mind fuckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Als je geen memes post is dat sws niet tegen je gericht maar je snapt mn punt welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik post nooit meme's, dus dit zal niet tegen mij gericht zijn.
[..]
Graag gedaan maat
Stannis was vergeten dat hij van zijn dochter hield.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die was onder invloed van Mellisandre die een onschuldig meisje levend liet verbranden....
Oh was dat het? Ja nee, dan zou het inderdaad een goede koning zijn die dit nooit zou hebben gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stannis was vergeten dat hij van zijn dochter hield.
Snap je de grap gewoon niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh was dat het? Ja nee, dan zou het inderdaad een goede koning zijn die dit nooit zou hebben gedaan
Net een schilderij.quote:
Je kan zeggen van die Sapochnik wat je wil maar hij kan wel mooie visuele shots neerzetten ja.quote:
Jawel, alleen jij snapt mijn grap nietquote:
Eens, maar toen was het ook wel makkelijker om iets “onverwachts” te doen. Zoals de dood van Ned (als je de boeken niet had gelezen), de red wedding of joffrey (al wist je toen al wel dat hij ongetwijfeld een keer kapot zou gaan)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:44 schreef Roces18 het volgende:
Merk wel dat ik die grootste vertoningen minder vind dat de kleine gebeurtenissen. Zoals de dood van oberyn martell of joffrey. Kost een stuk minder maar veel meer impact
Is al een oude maar niet minder grappig.quote:
En de vorige paar films zijn al compleet verragt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:15 schreef Kyran het volgende:
Lol, had helemaal gemist dat D&D ook de nieuwe Star Wars films gaan maken.
Dat wordt ook genieten qua reacties, haat en fanboys die op hun pik zijn getraptDie zijn nog veel erger dan GoT fanboys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |