Is dit echt zo makkelijk? Er zit toch altijd iemand achter de balie, die wel een beetje in de gaten houdt wie er binnen komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
In een Nederlands hotel kan zo iemand inderdaad altijd doorlopen. Zou je nergens druk om maken.
Ze zien daar wel vreemdere dingen hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:19 schreef us1987 het volgende:
[..]
Is dit echt zo makkelijk? Er zit toch altijd iemand achter de balie, die wel een beetje in de gaten houdt wie er binnen komen?
Met de extra man spreken we tevoren in café af en gaan na poosje naar onze kamer. Mijn vriend en ik willen samen naar de kamer lopen, hij wacht even buiten en komt dan wat later naar boven, komt dus alleen binnen.
Ja er zit iemand bij de receptie die wel even op kijkt maar zolang deze persoon niks illegaals doet of geen kleding aan heeft of zo iets dan zal er echt niks gezegd worden. Gasten ontvangen in een hotel is namelijk vrij normaalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:19 schreef us1987 het volgende:
[..]
Is dit echt zo makkelijk? Er zit toch altijd iemand achter de balie, die wel een beetje in de gaten houdt wie er binnen komen?
Met de extra man spreken we tevoren in café af en gaan na poosje naar onze kamer. Mijn vriend en ik willen samen naar de kamer lopen, hij wacht even buiten en komt dan wat later naar boven, komt dus alleen binnen.
In veruit de meeste hotels wordt niet gecontroleerd bij het ontbijt of je gast bent. Met een lading lef en bravoure kan je ook als niet-gast het hotel binnenlopen en gaan ontbijten. Gewoon doen alsof je daar thuis hoort. Dat zou ik nooit doen trouwens, want aso, maar je zou er vaak wel mee weg komenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat je vooral problemen krijgt als hij per se mee wil ontbijten de volgende ochtend.
Nou, ik hoop het echt, dit is het enige eventuele struikelpunt. Dank jullie wel! Spreken jullie uit ervaring? Ben benieuwd of iemand hier dit wel eens op deze manier heeft gedaan en of het dus echt zo gemakkelijk was.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:21 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja er zit iemand bij de receptie die wel even op kijkt maar zolang deze persoon niks illegaals doet of geen kleding aan heeft of zo iets dan zal er echt niks gezegd worden. Gasten ontvangen in een hotel is namelijk vrij normaal![]()
En dat is hoe zij het ziet natuurlijk, gewoon een vriend of iets dergelijks. Dat jullie een spetterende sekspartij er van maken weet zij niet en is verder ook niet verboden als ze het wel zou weten
Ik heb dit tientallen keren gedaan en niemand heeft ooit iets gezegd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:23 schreef us1987 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het echt, dit is het enige eventuele struikelpunt. Dank jullie wel! Spreken jullie uit ervaring? Ben benieuwd of iemand hier dit wel eens op deze manier heeft gedaan en of het dus echt zo gemakkelijk was.
Duidelijk, dankjewelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik heb dit tientallen keren gedaan en niemand heeft ooit iets gezegd.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Blijft hij slapen of gaat hij weer weg? Bij dat eerste moet je het aangeven bij het hotel en zal het in rekening worden gebracht.
quote:...hij blijft ook niet slapen, maar dat terzijde...
Dat is verre van terzijde. Dat is essentieel voor het hotel.quote:
Nee. Niemand kijkt er vreemd van op. Recepties zijn na een bepaald tijdstip vaak ook onbemand, zeker in kleinere hotels.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is verre van terzijde. Dat is essentieel voor het hotel.
Ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:41 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee. Niemand kijkt er vreemd van op. Recepties zijn na een bepaald tijdstip vaak ook onbemand, zeker in kleinere hotels.
Ze zegt toch dat hij niet blijft slapen? Als een gast een tweepersoons kamer voor 1 nacht heeft geboekt en hij gaat na enkele uurtjes plezier maken weer naar huis geven ze ook geen geld terug.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja.
Als je een hotelkamer voor 2 personen boekt, maar er slapen 3 personen, dan is dat inkomstenderving voor het hotel. Dat zal een hotel nooit toestaan.
Dat iemand gasten ontvangt op een hotelkamer die na een tijdje weer weggaan, dat boeit een hotel niet.
Jij zegt Nee op mijn post dat het al dan niet blijven slapen van een niet-betalende gast essentieel is voor een hotel. En dat is het wel, dus jouw Nee was incorrect. Het is absoluut essentieel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:46 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat hij niet blijft slapen? Als een gast een tweepersoons kamer voor 1 nacht heeft geboekt en hij gaat na enkele uurtjes plezier maken weer naar huis geven ze ook geen geld terug.
I.v.m. voorbereiding gaan we samen naar onze kamer en komt hij wat minuutjes later.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:46 schreef Softfeel het volgende:
Als 1 van jullie hem opvangt beneden en dan door gaat naar de kamer?
...
Desnoods eerst naar de bar te lopen en daar wat te drinken.
Welk hotel controleert 's nachts kamers op extra gasten?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij zegt Nee op mijn post dat het al dan niet blijven slapen van een niet-betalende gast essentieel is voor een hotel. En dat is het wel, dus jouw Nee was incorrect. Het is absoluut essentieel.
Of je hebt de verkeerde post gequote.
OMG gast. Dat het toch gebeurt, wil niet zeggen dat hotels het goed vinden .quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:53 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Welk hotel controleert 's nachts kamers op extra gasten?
Noem er eens een?
Ja dat is dan jammer maar niet het probleem van ts.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
OMG gast. Dat het toch gebeurt, wil niet zeggen dat hotels het goed vinden .
Nee omdat hij niet blijft slapen. Duh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:04 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja dat is dan jammer maar niet het probleem van ts.
Waarom ga je niet gewoon met drie naar die kamer?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:50 schreef us1987 het volgende:
[..]
I.v.m. voorbereiding gaan we samen naar onze kamer en komt hij wat minuutjes later.
Het is voor ons de eerste keer (kennen hem wel al), dus drinken ons liever klein beetje moed in bij een bar buiten het hotel en gaan dan liefst z.s.m. door naar de kamer i.v.m. beetje schaamte naar het hotelpersoneel. Hotel gebruiken we puur en alleen voor de locatie (de kamer dus).
Vinden het gewoon een fijner idee als wij er samen zijn en hij iets later aanklopt. Hebben het merendeel (behalve 'het', dat moet spontaan gaan) uitgedacht, zoals we het graag willen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:06 schreef nanuk het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon met drie naar die kamer?
Echt niet, dat controleren ze helemaal nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat je vooral problemen krijgt als hij per se mee wil ontbijten de volgende ochtend.
Wat nou als je besluit als gast de gehele nacht wakker te blijven?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:40 schreef SpecialK het volgende:
Je mag trouwens gewoon gasten in je hotelkamer entertainen als ze maar niet blijven slapen en geen sperma achterlaten in je vriendin.
Oh dan is het ok.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat nou als je besluit als gast de gehele nacht wakker te blijven?
Dat is niet mijn ervaring. Vaak wordt juist naar je kamernummer gevraagd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In veruit de meeste hotels wordt niet gecontroleerd bij het ontbijt of je gast bent. Met een lading lef en bravoure kan je ook als niet-gast het hotel binnenlopen en gaan ontbijten. Gewoon doen alsof je daar thuis hoort. Dat zou ik nooit doen trouwens, want aso, maar je zou er vaak wel mee weg komen
Het is echt zo. Als er al vragen gesteld gaan worden dan zeg je gewoon dat het een vriend is die even langskomt. Dat mag gewoon.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:23 schreef us1987 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het echt, dit is het enige eventuele struikelpunt. Dank jullie wel! Spreken jullie uit ervaring? Ben benieuwd of iemand hier dit wel eens op deze manier heeft gedaan en of het dus echt zo gemakkelijk was.
Enige potentiele issue is dat de verdiepingen in hotels vaak alleen toegankelijk zijn met ene keycard. Zowel trap als liftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:50 schreef us1987 het volgende:
[..]
I.v.m. voorbereiding gaan we samen naar onze kamer en komt hij wat minuutjes later.
Het is voor ons de eerste keer (kennen hem wel al), dus drinken ons liever klein beetje moed in bij een bar buiten het hotel en gaan dan liefst z.s.m. door naar de kamer i.v.m. beetje schaamte naar het hotelpersoneel. Hotel gebruiken we puur en alleen voor de locatie (de kamer dus).
Dan haal je hem even op bij receptie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Enige potentiele issue is dat de verdiepingen in hotels vaak alleen toegankelijk zijn met ene keycard. Zowel trap als lift
Kun je nog even laten weten hoe en wat verder? Heb er zin inquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:14 schreef us1987 het volgende:
[..]
Dit dus, dankjulliewel, heb er alle vertrouwen in ondertussen
Dit dusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef SpecialK het volgende:
Ik kan trouwens niks Nederlanders verzinnen dan een seksueel taboe te beleven en je tijdens die escapade vooral zorgen te maken of je je wel aan de regeltjes van het hotel houdt. Heerlijk.
Experimenteren is leuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef us1987 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben al lange tijd relatie, ons seksleven is prima /goed /perfect, dit houden we zo door af en toe in samenspraak wat spannends /nieuws te doen.
Binnenkort hebben we een hotelovernachting en hebben we besloten die avond /nacht voor het eerst een (hetero)man uit te nodigen voor een trio.
Maar goed, dat is de inleiding, dit topic gaat daar niet over; hoe makkelijk /moeilijk is het om een 'extra' gast het hotel in te smokkelen? Ik ben zelf nooit in dit hotel geweest, het lijkt een wat kleiner hotel te zijn van niet zo'n grote keten...
Iemand ervaring hiermee of tips? We zijn overal over uit samen, alleen zijn erg bang dat dit een probleem kan worden, of maken we ons druk om niets?
Oh ja, edit: Het hotel zit vol die avond, dus onze extra gast kan niet 'gewoon' ook een kamer in dit hotel boeken (hij blijft ook niet slapen, maar dat terzijde).
No problem. Zelfs gewoon lekker met z’n drieën ontbijten is nooit een probleem. Nobody cares.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef us1987 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben al lange tijd relatie, ons seksleven is prima /goed /perfect, dit houden we zo door af en toe in samenspraak wat spannends /nieuws te doen.
Binnenkort hebben we een hotelovernachting en hebben we besloten die avond /nacht voor het eerst een (hetero)man uit te nodigen voor een trio.
Maar goed, dat is de inleiding, dit topic gaat daar niet over; hoe makkelijk /moeilijk is het om een 'extra' gast het hotel in te smokkelen? Ik ben zelf nooit in dit hotel geweest, het lijkt een wat kleiner hotel te zijn van niet zo'n grote keten...
Iemand ervaring hiermee of tips? We zijn overal over uit samen, alleen zijn erg bang dat dit een probleem kan worden, of maken we ons druk om niets?
Oh ja, edit: Het hotel zit vol die avond, dus onze extra gast kan niet 'gewoon' ook een kamer in dit hotel boeken (hij blijft ook niet slapen, maar dat terzijde).
Meermaals gedaan. Never a problem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:23 schreef us1987 het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens gedaan ja, zelfs toen ik nog tiener was en ook daar werd niks van gezegdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:23 schreef us1987 het volgende:
[..]
Dit. Goudquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef SpecialK het volgende:
Ik kan trouwens niks Nederlandser verzinnen dan een seksueel taboe te beleven en je tijdens die escapade vooral zorgen te maken of je je wel aan de regeltjes van het hotel houdt. Heerlijk.
En dan achteraf netjes de toeristen belasting betalenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef SpecialK het volgende:
Ik kan trouwens niks Nederlandser verzinnen dan een seksueel taboe te beleven en je tijdens die escapade vooral zorgen te maken of je je wel aan de regeltjes van het hotel houdt. Heerlijk.
Kinkyquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:19 schreef verbijstering het volgende:
En dan achteraf netjes de toeristen belasting betalenvan die person!
Zorg ik t.z.t. voor, staat in juni pas op planning.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ben benieuwd of we nog een update krijgen van TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |