abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186827012
Mijn vriend en ik hebben al lange tijd relatie, ons seksleven is prima /goed /perfect, dit houden we zo door af en toe in samenspraak wat spannends /nieuws te doen.

Binnenkort hebben we een hotelovernachting en hebben we besloten die avond /nacht voor het eerst een (hetero)man uit te nodigen voor een trio.

Maar goed, dat is de inleiding, dit topic gaat daar niet over; hoe makkelijk /moeilijk is het om een 'extra' gast het hotel in te smokkelen? Ik ben zelf nooit in dit hotel geweest, het lijkt een wat kleiner hotel te zijn van niet zo'n grote keten...

Iemand ervaring hiermee of tips? We zijn overal over uit samen, alleen zijn erg bang dat dit een probleem kan worden, of maken we ons druk om niets?

Oh ja, edit: Het hotel zit vol die avond, dus onze extra gast kan niet 'gewoon' ook een kamer in dit hotel boeken (hij blijft ook niet slapen, maar dat terzijde).
pi_186827048
Je maakt je druk om niks.
De extra gast kan gewoon meteen door naar boven lopen. Hij hoeft niet te verklaren wat hij daar komt doen.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 11:16:37 #3
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186827073
In een Nederlands hotel kan zo iemand inderdaad altijd doorlopen. Zou je nergens druk om maken.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 11:17:51 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186827101
Ik denk dat je vooral problemen krijgt als hij per se mee wil ontbijten de volgende ochtend.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_186827128
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
In een Nederlands hotel kan zo iemand inderdaad altijd doorlopen. Zou je nergens druk om maken.
Is dit echt zo makkelijk? Er zit toch altijd iemand achter de balie, die wel een beetje in de gaten houdt wie er binnen komen?

Met de extra man spreken we tevoren in café af en gaan na poosje naar onze kamer. Mijn vriend en ik willen samen naar de kamer lopen, hij wacht even buiten en komt dan wat later naar boven, komt dus alleen binnen.
pi_186827139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:19 schreef us1987 het volgende:

[..]

Is dit echt zo makkelijk? Er zit toch altijd iemand achter de balie, die wel een beetje in de gaten houdt wie er binnen komen?

Met de extra man spreken we tevoren in café af en gaan na poosje naar onze kamer. Mijn vriend en ik willen samen naar de kamer lopen, hij wacht even buiten en komt dan wat later naar boven, komt dus alleen binnen.
Ze zien daar wel vreemdere dingen hoor.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 11:21:05 #7
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186827164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:19 schreef us1987 het volgende:

[..]

Ja er zit iemand bij de receptie die wel even op kijkt maar zolang deze persoon niks illegaals doet of geen kleding aan heeft of zo iets dan zal er echt niks gezegd worden. Gasten ontvangen in een hotel is namelijk vrij normaal ;)

En dat is hoe zij het ziet natuurlijk, gewoon een vriend of iets dergelijks. Dat jullie een spetterende sekspartij er van maken weet zij niet en is verder ook niet verboden als ze het wel zou weten :7
pi_186827208
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat je vooral problemen krijgt als hij per se mee wil ontbijten de volgende ochtend.
In veruit de meeste hotels wordt niet gecontroleerd bij het ontbijt of je gast bent. Met een lading lef en bravoure kan je ook als niet-gast het hotel binnenlopen en gaan ontbijten. Gewoon doen alsof je daar thuis hoort. Dat zou ik nooit doen trouwens, want aso, maar je zou er vaak wel mee weg komen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_186827213
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:21 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

Ja er zit iemand bij de receptie die wel even op kijkt maar zolang deze persoon niks illegaals doet of geen kleding aan heeft of zo iets dan zal er echt niks gezegd worden. Gasten ontvangen in een hotel is namelijk vrij normaal ;)

En dat is hoe zij het ziet natuurlijk, gewoon een vriend of iets dergelijks. Dat jullie een spetterende sekspartij er van maken weet zij niet en is verder ook niet verboden als ze het wel zou weten :7
Nou, ik hoop het echt, dit is het enige eventuele struikelpunt. Dank jullie wel! Spreken jullie uit ervaring? Ben benieuwd of iemand hier dit wel eens op deze manier heeft gedaan en of het dus echt zo gemakkelijk was.
pi_186827321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:23 schreef us1987 het volgende:

[..]

Nou, ik hoop het echt, dit is het enige eventuele struikelpunt. Dank jullie wel! Spreken jullie uit ervaring? Ben benieuwd of iemand hier dit wel eens op deze manier heeft gedaan en of het dus echt zo gemakkelijk was.
Ik heb dit tientallen keren gedaan en niemand heeft ooit iets gezegd.
pi_186827358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik heb dit tientallen keren gedaan en niemand heeft ooit iets gezegd.
Duidelijk, dankjewel ^O^
pi_186827364
Blijft hij slapen of gaat hij weer weg? Bij dat eerste moet je het aangeven bij het hotel en zal het in rekening worden gebracht.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_186827596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Blijft hij slapen of gaat hij weer weg? Bij dat eerste moet je het aangeven bij het hotel en zal het in rekening worden gebracht.
quote:
...hij blijft ook niet slapen, maar dat terzijde...
pi_186827633
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:38 schreef us1987 het volgende:

[..]

[..]

Dat is verre van terzijde. Dat is essentieel voor het hotel.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 11:40:47 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186827639
Je mag trouwens gewoon gasten in je hotelkamer entertainen als ze maar niet blijven slapen en geen sperma achterlaten in je vriendin.
pi_186827663
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat is verre van terzijde. Dat is essentieel voor het hotel.
Nee. Niemand kijkt er vreemd van op. Recepties zijn na een bepaald tijdstip vaak ook onbemand, zeker in kleinere hotels.
pi_186827708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:41 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Nee. Niemand kijkt er vreemd van op. Recepties zijn na een bepaald tijdstip vaak ook onbemand, zeker in kleinere hotels.
Ja.
Als je een hotelkamer voor 2 personen boekt, maar er slapen 3 personen, dan is dat inkomstenderving voor het hotel. Dat zal een hotel nooit toestaan.
Dat iemand gasten ontvangt op een hotelkamer die na een tijdje weer weggaan, dat boeit een hotel niet.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 11:46:43 #18
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_186827759
Als 1 van jullie hem opvangt beneden en dan door gaat naar de kamer?
Ik voorzie er geen probleem in.
Desnoods eerst naar de bar te lopen en daar wat te drinken.
Doen mensen zo vaak dan is het minder "verdacht" in jou ogen.
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_186827765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja.
Als je een hotelkamer voor 2 personen boekt, maar er slapen 3 personen, dan is dat inkomstenderving voor het hotel. Dat zal een hotel nooit toestaan.
Dat iemand gasten ontvangt op een hotelkamer die na een tijdje weer weggaan, dat boeit een hotel niet.
Ze zegt toch dat hij niet blijft slapen? Als een gast een tweepersoons kamer voor 1 nacht heeft geboekt en hij gaat na enkele uurtjes plezier maken weer naar huis geven ze ook geen geld terug.
pi_186827836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:46 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ze zegt toch dat hij niet blijft slapen? Als een gast een tweepersoons kamer voor 1 nacht heeft geboekt en hij gaat na enkele uurtjes plezier maken weer naar huis geven ze ook geen geld terug.
Jij zegt Nee op mijn post dat het al dan niet blijven slapen van een niet-betalende gast essentieel is voor een hotel. En dat is het wel, dus jouw Nee was incorrect. Het is absoluut essentieel.
Of je hebt de verkeerde post gequote.
pi_186827838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:46 schreef Softfeel het volgende:
Als 1 van jullie hem opvangt beneden en dan door gaat naar de kamer?
...
Desnoods eerst naar de bar te lopen en daar wat te drinken.
I.v.m. voorbereiding gaan we samen naar onze kamer en komt hij wat minuutjes later.

Het is voor ons de eerste keer (kennen hem wel al), dus drinken ons liever klein beetje moed in bij een bar buiten het hotel en gaan dan liefst z.s.m. door naar de kamer i.v.m. beetje schaamte naar het hotelpersoneel. Hotel gebruiken we puur en alleen voor de locatie (de kamer dus).
pi_186827891
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jij zegt Nee op mijn post dat het al dan niet blijven slapen van een niet-betalende gast essentieel is voor een hotel. En dat is het wel, dus jouw Nee was incorrect. Het is absoluut essentieel.
Of je hebt de verkeerde post gequote.
Welk hotel controleert 's nachts kamers op extra gasten?
Noem er eens een?
pi_186827914
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:53 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Welk hotel controleert 's nachts kamers op extra gasten?
Noem er eens een?
OMG gast. Dat het toch gebeurt, wil niet zeggen dat hotels het goed vinden .
  Redactie Games dinsdag 14 mei 2019 @ 12:03:06 #24
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_186828089
Dat boeit die lui en geen ene fuck. Ik heb ook vaak zat bezoek over de vloer gehad om een potje te komen kwartetten. Meestal blijven ze niet slapen, maar goed sommigen zijn nog te dronken om naar huis te gaan, dus dan laat je ze op de bank ronken ofzo.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_186828107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

OMG gast. Dat het toch gebeurt, wil niet zeggen dat hotels het goed vinden .
Ja dat is dan jammer maar niet het probleem van ts.
pi_186828140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:04 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ja dat is dan jammer maar niet het probleem van ts.
Nee omdat hij niet blijft slapen. Duh.
pi_186828797
Zolang er betaalt is voor de kamer en de boel niet kort en klein geslagen word, ik zie het probleem niet.

Ik kan me niet voorstellen dat degene bij de receptie meer zal zeggen cq vragen dan iets als "kan ik u helpen meneer?", waarop je kennis wellicht iets zal antwoorden als "nee dank u ik ga naar mn kamer' of weet ik veel.
pi_186829051
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:50 schreef us1987 het volgende:

[..]

I.v.m. voorbereiding gaan we samen naar onze kamer en komt hij wat minuutjes later.

Het is voor ons de eerste keer (kennen hem wel al), dus drinken ons liever klein beetje moed in bij een bar buiten het hotel en gaan dan liefst z.s.m. door naar de kamer i.v.m. beetje schaamte naar het hotelpersoneel. Hotel gebruiken we puur en alleen voor de locatie (de kamer dus).
Waarom ga je niet gewoon met drie naar die kamer?
pi_186829152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:06 schreef nanuk het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon met drie naar die kamer?
Vinden het gewoon een fijner idee als wij er samen zijn en hij iets later aanklopt. Hebben het merendeel (behalve 'het', dat moet spontaan gaan) uitgedacht, zoals we het graag willen.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:15:02 #30
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_186829161
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:17 schreef SpecialK het volgende:
Echt niet, dat controleren ze helemaal niet
"Hoka Hey!"
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:22:15 #31
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_186829283
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:40 schreef SpecialK het volgende:
Je mag trouwens gewoon gasten in je hotelkamer entertainen als ze maar niet blijven slapen en geen sperma achterlaten in je vriendin.
Wat nou als je besluit als gast de gehele nacht wakker te blijven?
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:39:43 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186829500
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat nou als je besluit als gast de gehele nacht wakker te blijven?
Oh dan is het ok.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:04:02 #33
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_186829831
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

In veruit de meeste hotels wordt niet gecontroleerd bij het ontbijt of je gast bent. Met een lading lef en bravoure kan je ook als niet-gast het hotel binnenlopen en gaan ontbijten. Gewoon doen alsof je daar thuis hoort. Dat zou ik nooit doen trouwens, want aso, maar je zou er vaak wel mee weg komen
Dat is niet mijn ervaring. Vaak wordt juist naar je kamernummer gevraagd.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:04:51 #34
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_186829845
quote:

[..]

Het is echt zo. Als er al vragen gesteld gaan worden dan zeg je gewoon dat het een vriend is die even langskomt. Dat mag gewoon.
pi_186829868
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:50 schreef us1987 het volgende:

[..]

Enige potentiele issue is dat de verdiepingen in hotels vaak alleen toegankelijk zijn met ene keycard. Zowel trap als lift
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:10:14 #36
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_186829940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Enige potentiele issue is dat de verdiepingen in hotels vaak alleen toegankelijk zijn met ene keycard. Zowel trap als lift
Dan haal je hem even op bij receptie.
pi_186830029
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan haal je hem even op bij receptie.
Dit dus, dankjulliewel, heb er alle vertrouwen in ondertussen
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:25:26 #38
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_186830224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:14 schreef us1987 het volgende:

[..]

Dit dus, dankjulliewel, heb er alle vertrouwen in ondertussen
Kun je nog even laten weten hoe en wat verder? Heb er zin in *O* :9
pi_186830462
Mocht ik er aan denken, zal ik naderhand hier posten of het inderdaad allemaal gemakkelijk was gegaan.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:55:46 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186830879
Ik kan trouwens niks Nederlandser verzinnen dan een seksueel taboe te beleven en je tijdens die escapade vooral zorgen te maken of je je wel aan de regeltjes van het hotel houdt. Heerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 14-05-2019 15:33:44 ]
  dinsdag 14 mei 2019 @ 15:31:57 #41
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_186831594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef SpecialK het volgende:
Ik kan trouwens niks Nederlanders verzinnen dan een seksueel taboe te beleven en je tijdens die escapade vooral zorgen te maken of je je wel aan de regeltjes van het hotel houdt. Heerlijk.
Dit dus
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 17:56:12 #42
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186834619
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef us1987 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben al lange tijd relatie, ons seksleven is prima /goed /perfect, dit houden we zo door af en toe in samenspraak wat spannends /nieuws te doen.

Binnenkort hebben we een hotelovernachting en hebben we besloten die avond /nacht voor het eerst een (hetero)man uit te nodigen voor een trio.

Maar goed, dat is de inleiding, dit topic gaat daar niet over; hoe makkelijk /moeilijk is het om een 'extra' gast het hotel in te smokkelen? Ik ben zelf nooit in dit hotel geweest, het lijkt een wat kleiner hotel te zijn van niet zo'n grote keten...

Iemand ervaring hiermee of tips? We zijn overal over uit samen, alleen zijn erg bang dat dit een probleem kan worden, of maken we ons druk om niets?

Oh ja, edit: Het hotel zit vol die avond, dus onze extra gast kan niet 'gewoon' ook een kamer in dit hotel boeken (hij blijft ook niet slapen, maar dat terzijde).
Experimenteren is leuk.

Maar waarom niet thuis ontvangen? Kinderen thuis? Bang dat buren iets zien?
pi_186836994
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef us1987 het volgende:

No problem. Zelfs gewoon lekker met z’n drieën ontbijten is nooit een probleem. Nobody cares.
pi_186837017
quote:

[..]

Meermaals gedaan. Never a problem.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 20:48:48 #45
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186839168
quote:

[..]

Heb het ook wel eens gedaan ja, zelfs toen ik nog tiener was en ook daar werd niks van gezegd :9
pi_186839290
quote:
Ik kan trouwens niks Nederlandser verzinnen dan een seksueel taboe te beleven en je tijdens die escapade vooral zorgen te maken of je je wel aan de regeltjes van het hotel houdt. Heerlijk.
Dit. Goud
-
pi_186850642
In alle hotels waar ik geweest ben loop je gewoon door naar je kamer. Net of zij van elke gast het gezicht onthouden. Dus als die man zonder twijfel de juiste gang in loopt met jullie samen naar jullie kamer kraait daar geen haan naar.

quote:
En dan achteraf netjes de toeristen belasting betalen :P van die person!
  woensdag 15 mei 2019 @ 09:28:56 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186851389
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 08:19 schreef verbijstering het volgende:

En dan achteraf netjes de toeristen belasting betalen :P van die person!
Kinky
  woensdag 15 mei 2019 @ 10:07:46 #49
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186852043
Ben benieuwd of we nog een update krijgen van TS
  woensdag 15 mei 2019 @ 10:22:32 #50
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_186852820
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ben benieuwd of we nog een update krijgen van TS
Zorg ik t.z.t. voor, staat in juni pas op planning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')