De grond onder het stadion is al meer waard volgens een recente verkoopquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
Mogen wij voor 70 miljoen Bergwijn en heel Psv overnemen? HEERLIJK GENOT!!!!
twitter:televoetbal twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 15:52:46Bergwijn: ’Ik ben gelukkig bij PSV’ https://t.co/bLdHyoD8s3 reageer retweet
Er zijn vast mensen die dit gelovenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zullen Ajax en PSV misschien samenwerken? Dat een Bayern nu denk om toch maar snel te gaan handelen en boven marktconform aftikt om zo de Eredivisie naar een hoger niveau te kunnen schroeven. En iedereen maar altijd haten op alles dat uit Amsterdam komt. Pff
Ajax heeft wel eens geboden op spelers waar PSV interesse in had om de prijs op te drijven toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zullen Ajax en PSV misschien samenwerken? Dat een Bayern nu denk om toch maar snel te gaan handelen en boven marktconform aftikt om zo de Eredivisie naar een hoger niveau te kunnen schroeven. En iedereen maar altijd haten op alles dat uit Amsterdam komt. Pff
Lijkt me wel dat dat zo nu en dan is gebeurd, dat is ook het spel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax heeft wel eens geboden op spelers waar PSV interesse in had om de prijs op te drijven toch?
Dat vond ik dan wel weer een uitstekende strategie.
Het punt is dat Ajax natuurlijk geen 40 miljoen wil betalen. Als ze dat wel zouden willen vind ik het persoonlijk ook niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:17 schreef Ciscus het volgende:
Stevie lekker voor 40+ naar Amsterdam, zetten wij Gakpo/ Malen daar neer. Prima toch. Lijkt me voor hem alleen geen goede stap.
Al die gevoeligheden, hou toch op. We hebben een bedrijf te runnen he.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 21:59:57Edson Álvarez heeft zijn contract bij Club América verlengd tot juli 2022. Dat maakt hem niet echt goedkoper voor PSV..... https://t.co/rC6y2MN9li reageer retweet
lijkt me ook onrealistisch. Misschien wel 20 met bonus tot maximaal 30-32.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het punt is dat Ajax natuurlijk geen 40 miljoen wil betalen. Als ze dat wel zouden willen vind ik het persoonlijk ook niet zo'n probleem.
Je vindt Alvarez niet ok voor PSV of ga je zo altijd met teleurstellingen om?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:08 schreef PSVCL het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 21:59:57Edson Álvarez heeft zijn contract bij Club América verlengd tot juli 2022. Dat maakt hem niet echt goedkoper voor PSV..... https://t.co/rC6y2MN9li reageer retweet
Rare keuze, Ajax zat ook achter hem aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Vreemd idd,las dat ie een vertrekwens had voor komende zomer..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare keuze, Ajax zat ook achter hem aan.
Heb hem nog nooit zien spelen,.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:11 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je vindt Alvarez niet ok voor PSV of ga je zo altijd met teleurstellingen om?
Als het een transfer wordt zal het idd wel op zoiets uitdraaien. En dat vind ik dan idd te weinig. Niet per se voor een transfer, maar wél voor een transfer naar Ajax.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:09 schreef Ciscus het volgende:
[..]
lijkt me ook onrealistisch. Misschien wel 20 met bonus tot maximaal 30-32.
Bij Ajax spelen ze heel goed voetbal, en dat spreekt de Europese top clubs aan. Dat vergroot zijn kansen dus.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:00 schreef tja77 het volgende:
Als Bergwijn naar Ajax wil, dan laat hem toch gaan.
Wel voor de absolute hoofdprijs.
Maar waarom zou hij dat in hemelsnaam willen?
Er zijn schijnbaar ook clubs in hem geïnteresseerd die in een leukere competitie spelen.
Dit is dus het punt, mocht hij dat inderdaad willen, is er door een of andere reden een situatie ontstaan dat zo'n jongen Ajax als een stap hogerop ziet. Dat lijkt me dan ook het essentiële probleem voor PSV, niet dat Ajax interesse heeft. Want in principe mag Ajax natuurlijk interesse tonen in elke speler die ze willen. Ik vind de selectieve verontwaardiging bij PSV daarover ook wel een beetje misplaatst.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:00 schreef tja77 het volgende:
dat verbaast mij ook wel een beetje maar er moet van zijn kant ook wel interesse zijn anders had zijn zaakwaarnemer ook gewoon gezegd dat hij sowieso niet naar Ajax gaatquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:00 schreef tja77 het volgende:
Als Bergwijn naar Ajax wil, dan laat hem toch gaan.
Wel voor de absolute hoofdprijs.
Er zijn schijnbaar ook clubs in hem geïnteresseerd die in een leukere competitie spelen.
Ajax heeft hoeveel echt goede wedstrijden gespeeld dit seizoen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij Ajax spelen ze heel goed voetbal, en dat spreekt de Europese top clubs aan. Dat vergroot zijn kansen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |