Markgodquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met deze opstelling had je echt veel meer kans op een zege tegen AZ afgelopen weekend.
2e voorronde is al best lastig dan als je Basel of Galatasaray treftquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:21 schreef RipCity het volgende:
In CL volgend seizoen ploegen die we kunnen loten:
2e voorronde (als Chelsea EL wint):
1. FC Basel
2. Olympiacos
2e voorronde (als Arsenal EL wint):
1. Galatasaray/Basaksehir (2e van Turkije)
2. LASK Linz
3. Viktoria Plzen (wordt hoogst waarschijnlijk 2e in Tsjechië)
3e voorronde is nog teveel afhankelijk van wat er met Arsenal/Chelsea gebeurd, maar in ieder geval komen daar FC Porto/Benfica en Dinamo Kiev bij.
Heb je daar niet een beschermde status ofzoiets?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
2e voorronde is al best lastig dan als je Basel of Galatasaray treft
Volgens mij is dat dus afhankelijk van of Chelsea of Arsenal de EL wintquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je daar niet een beschermde status ofzoiets?
Ik vertrouw die bron wel.quote:PSV dreigt Lucas Moura te halen als vervanger van Bergwijn
Eindhovenaren hopen Ajax af te schrikken
Als Ajax een concreet vervolg geeft aan de interesse in Steven Bergwijn, haalt PSV Lucas Moura als vervanger van de aanvaller. Met dat dreigement hopen de Eindhovenaren Ajax af te schrikken.
“Het is heel simpel: als Ajax Steven bij ons losweekt, bieden wij Tottenham desnoods onze hele begroting om Moura vast te leggen”, stelt technisch directeur John de Jong van PSV. “Zie het als een signaal. Als je ons pijn doet, trappen we vol op jullie ziel.”
Matig, beter gewend van de Speld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:34 schreef PirE het volgende:
https://speld.nl/2019/05/(...)vanger-van-bergwijn/
[..]
Ik vertrouw die bron wel.
Ik niet. Meest trieste, niet-leuke en flauwe wat er bestaat. Speldquote:
Guti en Perreiro in de etalage zetten laatste wedstrijdquote:
Zul je net zien dat ze nu wel met 14-0 winnenquote:
Dit gaat zo lekker, dit hadden we eerder moeten doen!quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:07 schreef TehRocks het volgende:
En dan deze wedstrijd het meest logische middenveld gebruiken, je verzint het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |