Je kijkt wel uit een kant te kiezen in je post idd. Terwijl je dat uiteraard voor jezelf allang gedaan hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee toch? Ik heb me er toch ook niet volledig tegen uitgesproken?
Een bar slechte mod zijn in dezen.quote:
Jawel, beelden helpen wel. De meeste mensen geven aan dat als ze plantaardig gaan eten (of meer in die richting) het is gekomen door documentaires zoals Dominion, Earthlings, Cowspiracy, etc. Er is ook wel echt een toenname van plantaardige producten. De vraag groeitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze iets willen bereiken, dan denk ik dat op grote schaal filmpjes verspreiden van dingen die niet goed gaan het meest efficiënt is. Net als dat die slachthuis filmpjes mensen aan het denken hebben gezet.
Geen idee trouwens of dat mensen ook daadwerkelijk heeft veranderd in hun aankoopgedrag.
Bron?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:06 schreef Loekie1 het volgende:
Boeren hopen dat milieu-activisten worden gezien als terroristen en dat ze opgepakt zullen worden door de AIVD.
Vanuit de boer niet zo gek toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:06 schreef Loekie1 het volgende:
Boeren hopen dat milieu-activisten worden gezien als terroristen en dat ze opgepakt zullen worden door de AIVD. Zielig.
Ik heb allang aangegeven dat ik veganist en activist ben ja. En dat ik de beweegredenen begrijp.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kijkt wel uit een kant te kiezen in je post idd. Terwijl je dat uiteraard voor jezelf allang gedaan hebt.
Naja, op AD stond wel dat door de bestorming van de activisten alle veiligheidsprotocollen geschonden zijn omtrent veiligheid voor wat betreft ziektes.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:06 schreef Loekie1 het volgende:
Boeren hopen dat milieu-activisten worden gezien als terroristen en dat ze opgepakt zullen worden door de AIVD. Zielig.
En je doet het weer 👍quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb allang aangegeven dat ik veganist en activist ben ja. En dat ik de beweegredenen begrijp.
Ik heb ook aangegeven dat ik mijn bedenkingen heb (en die heb ik ook geuit naar andere activisten) over deze actie. En dat ik dus niet meedoe.
De wereld is niet zo zwart/wit als jij hem wil schetsen.
Alleen als ze het verdienen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat zit je toch te pijpzeiken op iedereen zeg.
Dat is ook prima. Kritiek is goed. Worden we met z'n allen uiteindelijk beter van.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:12 schreef Loekie1 het volgende:
Waar rook is, is vuur. Het is niet zomaar dat er zoveel mensen over de hele wereld protesteren tegen de gang van zaken in de bio-industrie. Je kon erop wachten dat in het internettijdperk, mensen uit meerdere landen zich gaan verenigen.
Tja, eens. Maar zo verschrikkelijk is het nu ook weer niet wat ze gedaan hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Kritiek is goed. Worden we met z'n allen uiteindelijk beter van.
Maar dat protesteren moet wel op legale wijze gedaan worden.
Wat? Je kunt toch wel lezen dat ik overwegend de kant kies van de activisten, ja? Maar dat ik niet overtuigd ben van de juistheid van de actie. En dus meer die kant op neig en dan niet zozeer om de actie zelf, maar omdat ik de beweegredenen erachter deel?quote:
Dan is dat de manier, en het zelfbewustzijn van mensen de rest laten doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jawel, beelden helpen wel. De meeste mensen geven aan dat als ze plantaardig gaan eten (of meer in die richting) het is gekomen door documentaires zoals Dominion, Earthlings, Cowspiracy, etc. Er is ook wel echt een toenname van plantaardige producten. De vraag groeit
Door rood lopen is ook niet verschrikkelijk, maar toch krijg je daar een boete voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:18 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tja, eens. Maar zo verschrikkelijk is het nu ook weer niet wat ze gedaan hebben.
Nou...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Door rood lopen is ook niet verschrikkelijk, maar toch krijg je daar een boete voor.
Hup, naar Guantanamo Bay dan maarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat? Je kunt toch wel lezen dat ik overwegend de kant kies van de activisten, ja? Maar dat ik niet overtuigd ben van de juistheid van de actie. En dus meer die kant op neig en dan niet zozeer om de actie zelf, maar omdat ik de beweegredenen erachter deel?
Zo goed?
Nou hiephoi, Candaasje is een terrorist. Iedereen blij.
Weer een loze kreet van Loekie1.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:20 schreef Loekie1 het volgende:
De boeren krijsen nog harder dan hun varkens.
er werd om een bron gevraagd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:06 schreef Loekie1 het volgende:
Je bent voor dierenrechten, prima. En je bent er tegen om de wet te overtreden, ook prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zal mijn koffers maar alvast pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |