Ja zo worden ze geïntroduceerdquote:
Oneiro Mou vond ik wel mooiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef Nexum het volgende:
Oh ja natuurlijk want Griekenland 2018 is ook echt een nummer dat je overal op de radio hoort
Sowieso maar 1 nummer wat ik regelmatig nog voorbij hoor komen; Loreenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef Nexum het volgende:
Oh ja natuurlijk want Griekenland 2018 is ook echt een nummer dat je overal op de radio hoort
Een paar!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef IriYe het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Ik vind er eigenlijk geen reet aan als Nederland nog niet hoeft en zonder drank maar ga toch kijken wie de concurrenten zijn van Duncan. As hij die heeft...heeft hij die?
Ja, meerdere, maar niet in deze halve finalequote:
Vanavond komen er nog geen echte concurrenten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef IriYe het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Ik vind er eigenlijk geen reet aan als Nederland nog niet hoeft en zonder drank maar ga toch kijken wie de concurrenten zijn van Duncan. As hij die heeft...heeft hij die?
Ja, lekker bij de koffie morgenochtendquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja zeker wel! maar niet meeposten, word me te veel. Dus jullie veel plezier hier. Lees achteraf wel jullie reacties
Ik ook, in mijn top 5quote:
Ik hoop het, maar ik ben echt als de dood voor Australië dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanavond komen er nog geen echte concurrenten.
Ze hebben geen geld om het nog een keer te organiseren, dan maar zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh man. Portugal gaat zo afgestraft worden om die act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |