Ik ben wel benieuwd naar die docu eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:42 schreef opreis het volgende:
Wel appart om te zien dat er mensen zijn in de show die hun werk zo ontzettend proffesioneel doen en dat er blijkbaar ook een paar downies tussen rondlopen met veel te veel invloed die geen halt worden toegeroepen wanneer ze de boel aan het verkloten zijn.
Zo inmens zonde.
Dat kan zo lijken als je de hele tijd met een roze bril naar Dany hebt staan kijken. Maar dat ze zelf ook wat titan-trekjes van haar vader geërfd heeft zie je door de seizoenen heen. Alleen als je op Fok daarop reageerde was je een Dany hater. Er zat veel inconsistentie in dany's woorden en daden. Je kan bijvoorbeeld niet toegeven dat je vader een heel slechte man was en slecht voor het land en dan de mensen die in een revolutie haar vader van de troon hebben gestoten kwalificeren als usurpers die haar troon hebben gestolen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef MAJESTICS het volgende:
Oké, jammer dat Daenarys na al die seizoenen "ik haat tirannen zoals mijn vader, vrijheid blijheid voor iedereen" ineens gaat naar "moet je kijken hoe lekker al deze onschuldige mensen branden."
Ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:56 schreef so.original het volgende:
Ik denk dat Dany in de boeken ook altijd al deze route zou krijgen.
Ergens vind ik het ook wel genieten dat iedereen die vanaf het begin haar grote fan is geweest, de signalen niet heeft gezien en nu de serie haat. Ja, het was te snel, maar ik vind het hele hero becomes the villain verhaal wel tof.
Hier zou ik mee kunnen leven. Laatste shot hoe ze Jon/Arya op het schavot laat leggen of iets in die richting.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Niemand legt haar om dat is het bitterzoete einde, Dany heeft gewonnen zoals we 7 seizoenen wilden maar uiteindelijk is ze de troon niet waardig en doorgedraaid.
Ik vind dit niet zo leuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genotsrecap
https://imgur.com/a/1PEGyJd
[ afbeelding ]
Agree to disagreequote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn geen reviews (en nee, dit is zeker niet leuker)
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genotsrecap
https://imgur.com/a/1PEGyJd
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk D&D kinda forgot that Bran still existedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:44 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Met de snelheid van de omslag van Dany kan ik prima leven maar ik vind dat Jaime echt het slachtoffer is geworden van karaktermoord. Op het eind van de serie is hij precies waar hij de serie begon. Dat vind ik een spijtig pad voor mijn favoriete personage en ik snap de keuze niet. Als hij Cersei eerst had vermoord voor de boel om hem heen instortte had het wat anders geweest.
Btw, gaat het wargen van de Stark kinderen nog een keer van pas komen? Het had mooi geweest als een van die kids in de draak waren gewargd en zo de aanval konden stoppen.
Kan je zien hè.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is jouw score nu JR?
https://poolofdragons.com/
Dit idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:50 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dat kan zo lijken als je de hele tijd met een roze bril naar Dany hebt staan kijken. Maar dat ze zelf ook wat titan-trekjes van haar vader geërfd heeft zie je door de seizoenen heen. Alleen als je op Fok daarop reageerde was je een Dany hater. Er zat veel inconsistentie in dany's woorden en daden. Je kan bijvoorbeeld niet toegeven dat je vader een heel slechte man was en slecht voor het land en dan de mensen die in een revolutie haar vader van de troon hebben gestoten kwalificeren als usurpers die haar troon hebben gestolen.
Klagen mensen echt dat Dany de villain blijkt? Lol.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit idd.
Mensen die dit als totale twist zien en het niet vinden passen bij haar karakter, hebben deze hints seizoenen lang gewoonweg genegeerd. Het zat er altijd al aan te komen. It's was never about IF, but about WHEN and HOW.
Ik vind de opbouw juist prima. Die is er nl al 6 seizoenen lang. Hoeveel meer opbouw wil je hebben dan? Die scene met the bells is puur en alleen de druppel. T snap-moment.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klagen mensen echt dat Dany de villain blijkt? Lol.
Het is vooral vervelend dat de opbouw ernaar zo slecht is. Waarom zou ze in die laatste aflevering op dat moment van de bells ineens alles willen platbranden? Ze kon eindelijk krijgen wat ze wil?
Ik had de executie (hue) van het breekpunt beter willen zien, nu komt dat omdat Missandei werd afgemaakt op de domste manier ooit. Net als Rhaegal op de domste manier ooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de opbouw juist prima. Die is er nl al 6 seizoenen lang. Hoeveel meer opbouw wil je hebben dan? Die scene met the bells is puur en alleen de druppel. T snap-moment.
Voorzichtig een klein beetje?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
De opbouw is bagger ja.
in 6 seizoenen wordt er voorzichtig een klein beetje naar gehint en dan opeens binnen 24 uur is ze full-mental en verbrandt ze 10.000 onschuldige mensen.![]()
Heel slecht gedaan.
Neem t moment vooral heel letterlijk jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de executie (hue) van het breekpunt beter willen zien, nu komt dat omdat Missandei werd afgemaakt op de domste manier ooit. Net als Rhaegal op de domste manier ooit.
Waarom is de scène met the bells de druppel? Ze kan niet tegen het geluid? Ze had gewonnen op dat moment en kon rustig naar the Red Keep vliegen.
Agree to disagreequote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorzichtig een klein beetje?
Ok. Sure.
Ik vind een hoop slecht gedaan en afgeraffeld dit seizoen, maar de Dany lijn is in ijn ogen volkomen logisch en in character en in lijn der verwachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |