Aoibhin en de "invoeren" knop:quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zo snap ik wel dat je aan die 1000 komt

Geen idee. Je hoort en leest er ook niet zo veel over he? Het leeft niet echt hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:42 schreef Kreator het volgende:
Weet iemand hier toevallig wanneer het songfestival ongeveer begint? Ik las ergens dat het in mei was, maar ik weet het neit zeker.

Nouhoouu. Ik ga wel dimmen vandaagquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Aoibhin en de "invoeren" knop:
[ afbeelding ]

Lijkt wel een boycot zowel op fok als in de media. Doet Nederland dit jaar ook mee?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geen idee. Je hoort en leest er ook niet zo veel over he? Het leeft niet echt hier.

Ik meen van wel. De pa van @Aoibhin had het laatst over ene Donald.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt wel een boycot zowel op fok als in de media. Doet Nederland dit jaar ook mee?

twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 10:44:41Eén van de vele zeer gewaardeerde vaste users van ons Songfestivalforum schreef onderstaande blog ter geestelijke voorbereiding op de eerste halve finale! Bedankt weer @Corr1e, hij is weer heel vermakelijk dit jaar! #songfestival #ESF #songfestivalforum https://t.co/yJfoIMAbyZ reageer retweet

quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik meen van wel. De pa van @:Aoibhin had het laatst over ene Donald.

FIRSTquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:47 schreef Greys het volgende:
Even allemaal liken en retweeten ajbtwitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 10:44:41Eén van de vele zeer gewaardeerde vaste users van ons Songfestivalforum schreef onderstaande blog ter geestelijke voorbereiding op de eerste halve finale! Bedankt weer @:Corr1e, hij is weer heel vermakelijk dit jaar! #songfestival #ESF #songfestivalforum https://t.co/yJfoIMAbyZ reageer retweet

Ik zal vanavond in ieder geval niet meeposten tijdens de uitzending, want ik ben bang om wat te missen. Dus er gaat echt wel iemand over me heen vandaagquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen beloften doen die je niet kan waarmaken

Ik stof mijn Twitter account wel weer even afquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:47 schreef Greys het volgende:
Even allemaal liken en retweeten ajbtwitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 10:44:41Eén van de vele zeer gewaardeerde vaste users van ons Songfestivalforum schreef onderstaande blog ter geestelijke voorbereiding op de eerste halve finale! Bedankt weer @:Corr1e, hij is weer heel vermakelijk dit jaar! #songfestival #ESF #songfestivalforum https://t.co/yJfoIMAbyZ reageer retweet

Nee, nee, nee, ik ga deze niet inkoppen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal vanavond in ieder geval niet meeposten tijdens de uitzending, want ik ben bang om wat te missen. Dus er gaat echt wel iemand over me heen vandaag

IK BEN ZO TROTS OP JULLIE EN ONS ALLEMAAL.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:48 schreef iBenny het volgende:
FOK! is Nederlands grootste Songfestival-influencer online (over de afgelopen 3 maanden)
[ afbeelding ]
Enkele individuele users behoren zelfs tot de top 10
[ afbeelding ]
En dit zijn de grootste influencers, gemeten over FOK!
[ afbeelding ]
We zijn lekker bezig

Wauw!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:48 schreef iBenny het volgende:
FOK! is Nederlands grootste Songfestival-influencer online (over de afgelopen 3 maanden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn lekker bezig

Waarom ben ik blauw? Heb ik een note?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:48 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn lekker bezig

@Kreator aangezien MaGNeT hem niet wil inkoppenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus er gaat echt wel iemand over me heen vandaag

quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:48 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn lekker bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |