Haha ja, de enige keer dat Jon een schild nodig had (toen Ramsay pijlen op hem ging schieten) vond ie er toevallig één op de grond.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, speren was ik vergeten.![]()
Standaard soldaat was meer een boer die met speer en schild moest vechten.
Dat is trouwens nog zoiets raars in de show. Te weinig schilden.
Dat Jon Snow en andere personages (ser Jorah, Selmy, Brienne) alle seizoenen overleefd hebben met alleen een langzwaard is echt hilarisch.
Jank jankquote:Op maandag 13 mei 2019 20:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is ook hoe men met de tijd die er wel is omgaat hé. Veel van de 2e aflevering had geschrapt kunnen worden en het gevecht had prima in 40 minuten afgehandeld kunnen worden in plaats van 1 uur. Het begin van de 4e aflevering met het feest had ook prima korter gekund.
Dat vond ik wel mooi.quote:
quote:
quote:
Harry S was toch wel het meest sneue personage in héél GoTquote:Op maandag 13 mei 2019 21:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
Of..
While Strikland kinda forgot how to ride a horse
Het heeft ook zijn voordelen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft veel te veel voer voor slechte memes
Heeft ze toch wat meegekregen van paps.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:17 schreef Confetti het volgende:
Wat verschrikkelijk om zo'n goed, mooi en onschuldig mens door te zien draaien. Zo zie je maar dat iedereen kan knappen. Ik blijf haar daarom steunen tot het graf maar ik zie het somber in.
''How do you want to go?''quote:Op maandag 13 mei 2019 21:20 schreef Funzel het volgende:
Prima ep wel, maar wel enorm laf einde voor Jaime en Cersei.
Schijnbaar gebruikt voor promotie ofzoquote:Op maandag 13 mei 2019 19:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb de ep zojuist weer bekeken en idd zag geen rechter hand van jaime
Ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:23 schreef Poes. het volgende:
Hadden jullie liever gezien dat Jaime Cersei moest vermoorden omdat juist ZIJ iedereen wou verbranden? (Met de wildfire)
She never had a chance
Ik vond hem mooi.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:20 schreef Funzel het volgende:
Prima ep wel, maar wel enorm laf einde voor Jaime en Cersei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |