SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Daar ben ik het wel mee eens. Nadat the Hound zegt dat ze beter kan gaan had Arya echt niks meer toe te voegen. En dan claimen ze zo weinig tijd te hebben. Dit was bijna 10 minuten aan (mooie) maar nutteloze beelden.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lui schrijfwerk dan. Dan hadden ze net zo goed Arya in Winterfell kunnen laten blijven.
Niet eens Arya's POV was super gedaan. Je zou bijna denken dat Dany nu op haar lijstje komt.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:32 schreef Justevo het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Nadat the Hound zegt dat ze beter kan gaan had Arya echt niks meer toe te voegen. En dan claimen ze zo weinig tijd te hebben. Dit was bijna 10 minuten aan (mooie) maar nutteloze beelden.
De makers claimen geen gebrek aan tijd, maar een gebrek aan verhaal. HBO had liever gehad dat er 10 afleveringen kwamen, of nog liever een of twee extra seizoenen.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:32 schreef Justevo het volgende:
En dan claimen ze zo weinig tijd te hebben.
Slaat op Arya.quote:
Uh.. nee.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
Open dan gewoon geen topic en laat het door iemand doen die de serie wel nog leuk vindt.
Om iets nieuws te maken moet je het oude vernietigen. Zoiets zal het wel zijn, en daar heb ze wel een punt.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zoiets van:Ja ik wilde KL renoveren dus dan moet er eerst wat gesloopt worden.
Ja, vooral die onschuldige burgers mochten onderhand wel eens gerenoveerd worden.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Om iets nieuws te maken moet je het oude vernietigen. Zoiets zal het wel zijn, en daar heb ze wel een punt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 16:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Om iets nieuws te maken moet je het oude vernietigen. Zoiets zal het wel zijn, en daar heb ze wel een punt.
Klopt.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De makers claimen geen gebrek aan tijd, maar een gebrek aan verhaal. HBO had liever gehad dat er 10 afleveringen kwamen, of nog liever een of twee extra seizoenen.
In werkelijkheid is er een gebrek aan kunde bij de makers om het verhaal op een goede, niet gehaaste manier te vertellen.
Is niets in vergelijking met een dynastie die eeuwig zal duren.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heeft 10.000 onschuldige mensen verbrand gek
eeuwig zal duren? Ze kan geen kinderen meer krijgen en niemand mag haarquote:Op maandag 13 mei 2019 16:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is niets in vergelijking met een dynastie die eeuwig zal duren.
Een klein kwaad.
Nu helemaal niet meer.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:47 schreef opreis het volgende:
[..]
eeuwig zal duren? Ze kan geen kinderen meer krijgen en niemand mag haar
Verhaaltechnisch heb ik GoT allang opgegeven, maar ik vond de actiescènes wel veel overtuigender dan in episode 3, ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar zag ik nou in het vorige topic mensen die zeiden dat deze 'battle' beter was dan de vorige?
Ik probeer gewoon het gedachtegoed van de gemiddelde Targaryen te verspreiden.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:47 schreef opreis het volgende:
[..]
eeuwig zal duren? Ze kan geen kinderen meer krijgen en niemand mag haar
Mad Queen in Stalin modus: after a few millions it becomes a statistic 🤣quote:Op maandag 13 mei 2019 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens, de totale destructie en al het leed was mooi weergegeven qua dat aangaat was het top. Alleen is het gewoon heel zonde dat de karakters die ze seizoenen lang hebben uitgebouwd nu bijna lege hulzen zijn. Hoofdpersonen die doodgaan levert bijna geen emotie op op die manier.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:51 schreef EP3 het volgende:
[..]
Verhaaltechnisch heb ik GoT allang opgegeven, maar ik vond de actiescènes wel veel overtuigender dan in episode 3, ja.
Maar dat komt ws mede omdat het overdag is gefilmd en omdat mijn inlevingsvermogen drastisch afneemt wanneer ik naar hordes halfbakken en hersenloze zombies kijk.
Deze battle had vooral meer verhaal, daarom kakte het niet in.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:57 schreef warp995 het volgende:
Ja deze battle vond ik eigenlijk ook beter dan ep3. Ep3 waren de eerste 20 minuten geweldig, maar daarna kakte het snel in. Deze battle was toch een stuk duisterder van toon, en er viel meer visueel te genieten.
Ja, maar daar heb me ook allang bij neergelegd.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Alleen is het gewoon heel zonde dat de karakters die ze seizoenen lang hebben uitgebouwd nu bijna lege hulzen zijn. Hoofdpersonen die doodgaan levert bijna geen emotie op op die manier.
Ja, vooral dat ja, er zaten meer ‘twists’ in.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze battle had vooral meer verhaal, daarom kakte het niet in.
Waren mooie momentjes. Jamie en Tyrion vond ik ook mooi.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:02 schreef Poes. het volgende:
Hier genoeg emotie bij Sandor-Gregor en Cersei-Jaime hoor. Poeh.
Oei, Jaime was je favo personage toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:02 schreef Poes. het volgende:
Hier genoeg emotie bij Sandor-Gregor en Cersei-Jaime hoor. Poeh.
Ik verbaas me er ook niet over, het gaat al seizoenen lang zo. Ik zou wel gek zijn om te verwachten dat daar nu nog verandering in zou komen. Toch verwachte ik misschien wel ergens nog een toevalstreffer waar het wel goed uitpakt.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb me ook allang bij neergelegd.
Ik verbaas me er eigenlijk eerder over dat er nú nog mensen zijn die zich daarover verbazen,.
Ja die heeft het wel overleefd hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 17:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oei, Jaime was je favo personage toch?
Misschien leeft hij nog.
Dit wel jaquote:Op maandag 13 mei 2019 17:04 schreef warp995 het volgende:
[..]
Waren mooie momentjes. Jamie en Tyrion vond ik ook mooi.
Ik had alleen gehoopt dat hij Cersei zou vermoorden, had daar wel naar uitgekeken. Schrijvers hebben dus toch de prophecy in het boek genegeerd.quote:
WTF?! Ga je nu al? Wij moeten nog eten dudequote:Op maandag 13 mei 2019 17:05 schreef Poes. het volgende:
Ik moet gaan. Wil straks bij thuiskomst geen bagger lezen, houd het leuk
Bedankt.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
WTF?! Ga je nu al? Wij moeten nog eten dude![]()
Tot zo![]()
(#Avond4daagse, #ZelfdeDurp. #Bestbuddies) )
Lijkt mij dat ze nu Dany gaat killen toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:10 schreef BasEnAad het volgende:
Wat zijn die scenes met Arya saai en overbodig.
Ja zou kunnen. Toch vond ik het saai en weinig toevoegen.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze nu Dany gaat killen toch?
Dan zouden ze niet overbodig zijn.
Het werd op een gegeven moment inderdaad te veel van het goede.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Toch vond ik het saai en weinig toevoegen.
Dat was volgens mij 't paard van die captain van de Golden Company.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:11 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is nou de symboliek van Arya en dat witte paard?
Hij is populair onder de fans, dat is al tijden de enige reden dat hij nog in het verhaal zit.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:25 schreef opreis het volgende:
Snap het punt van hem in het verhaal niet zo.
Dat.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij is populair onder de fans, dat is al tijden de enige reden dat hij nog in het verhaal zit.
Niks denk ik, Cersei en Jaime zijn dood en Tyrion is ten dode opgeschreven. Ik denk niet dat de andere karakters hem wat gaan geven omdat hij zo goed met de Lannisters op kon schieten.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:25 schreef opreis het volgende:
Wat gaat Bronn nu doen? Snap het punt van hem in het verhaal niet zo. Cersei huurt haar in om Tyrion en Jaime te doden. Cersei heeft Tyrion in de vorige aflevering onder schot met van alles en nog wat, doet niks. Nu ziet ze Jaime weer, houdt van hem. Jaime vind het ook niet erg dat ze een assassin op hem en Tyrion af heeft gestuurd omdat...uh...?
We weten niet of de schrijvers hem zo graag in het verhaal wilden hebben of dat HBO er op aan drong. In het laatste geval is het prima mogelijk dat hij niet in het verhaal paste, waarna ze maar voor deze oplossing zijn gegaan.quote:
Kan ik me nog herinneren.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Cersei deed trouwens wel denken aan Hitler in Der Untergang. Met haar hoop dat Euron wel wat zou doen. Of de ballistas, of de Lannister soldaten. Jammer dat ze samen met Qyburn niet nog een laatste trucje achter de hand had.
Het moment was leuk maar die ontsnapping?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oei, Jaime was je favo personage toch?
Misschien leeft hij nog.
Nou nee, die is kei dood hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was volgens mij 't paard van die captain van de Golden Company.
Drogon?quote:Op maandag 13 mei 2019 18:30 schreef EP3 het volgende:
Kan iemand 1 karakter bedenken dat er dit seizoen niet op achteruit is gegaan, eigenlijk?
Ik vond Arya dan juist wel weer goed geschreven. De Hound die haar laat inzien dat ze niet zoals hem moet eindigen, ze kiest vervolgens om haar skills te gebruiken om andere te helpen in plaats van de vermoorden. Toen ze zag wie verantwoordelijk was voor deze hel, dacht ik echt dat deze aflevering zou eindigen met Arya die Dany kilt terwijl ze even met Drogon op een gebouw stilt staat.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering, mooie beelden en er gebeurde veel.
Verhaal vond ik niet altijd even logisch, maar dat is al ingecalculeerd.
Bonusklacht: Wat zijn die scenes met Arya saai en overbodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik trouwens de enige die dacht dat het symbolisch was?
Haar skills gebruikt om anderen te helpenquote:Op maandag 13 mei 2019 18:32 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik vond Arya dan juist wel weer goed geschreven. De Hound die haar laat inzien dat ze niet zoals hem moet eindigen, ze kiest vervolgens om haar skills te gebruiken om andere te helpen in plaats van de vermoorden. Toen ze zag wie verantwoordelijk was voor deze hel, dacht ik echt dat deze aflevering zou eindigen met Arya die Dany kilt terwijl ze even met Drogon op een gebouw stilt staat.
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:32 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik vond Arya dan juist wel weer goed geschreven. De Hound die haar laat inzien dat ze niet zoals hem moet eindigen, ze kiest vervolgens om haar skills te gebruiken om andere te helpen in plaats van de vermoorden. Toen ze zag wie verantwoordelijk was voor deze hel, dacht ik echt dat deze aflevering zou eindigen met Arya die Dany kilt terwijl ze even met Drogon op een gebouw stilt staat.Arya zegt eerst tegen Jon dat ze familie zijn en bij elkaar moeten blijven, de volgende scene rijdt ze met de Hound weg bij diezelfde familie met het doel om niet meer terug te keren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik trouwens de enige die dacht dat het symbolisch was?
Arya mensen helpen met haar skills? Al die mensen zaten nog redelijk veilig in dat huis, wat doet ze? Ze trekt ze de straat op waar ze door die draak vernietigd worden. Goed geholpen pik.
Kijk daar is ie danquote:Op maandag 13 mei 2019 15:45 schreef Slayage het volgende:
gevalletje zoals met de starbucks bekertje![]()
Hey je moet er niet tegen in gaan dat vinden ze niet leuk hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
Wat is dit nu weer voor TT?![]()
Open dan gewoon geen topic en laat het door iemand doen die de serie wel nog leuk vindt.
Onder Baratheon was het beterquote:Op maandag 13 mei 2019 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat huis zou gaan instorten.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:38 schreef opreis het volgende:
Al die mensen zaten nog redelijk veilig in dat huis, wat doet ze? Ze trekt ze de straat op waar ze door die draak vernietigd worden. Goed geholpen pik.
Had maar een contract voor 4 afleveringen schijnbaarquote:Op maandag 13 mei 2019 17:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja die heeft het wel overleefd hoor
Nee jammer. Maar goed, hij heeft het vol gehouden tot de één na laatste ep, good enough
The Hound? Hot Pie?quote:Op maandag 13 mei 2019 18:30 schreef EP3 het volgende:
Kan iemand 1 karakter bedenken dat er dit seizoen niet op achteruit is gegaan, eigenlijk?
Euron.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:30 schreef EP3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Dany, vind haar er serieus knettergeil uitzien met dat boze psycho snuitje.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:30 schreef EP3 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Euron.In principe heb je een punt. Die was altijd al zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dood is in elk geval wel een grote stap vooruit.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
In principe heb je een punt. Die was altijd al zo.
Vind de actrice niet goed gekozen.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dany, vind haar er serieus knettergeil uitzien met dat boze psycho snuitje.
Arya is nu architect? Dan nog kan je onder een tafel schuilen of in een deur post ofzo. Maarja, ik weer niet of het zin heeft met jou hierover te discussierenquote:
Yara, begon als gevangene van Euron en is nu Queen of Ruler of the Iron Islands.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:30 schreef EP3 het volgende:
Ik heb daarbinnen geen tafels gezien.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Arya is nu architect? Dan nog kan je onder een tafel schuilen of in een deur post ofzo. Maarja, ik weer niet of het zin heeft met jou hierover te discussieren
Ser Bronn of Blackwater.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:30 schreef EP3 het volgende:
Er kunnen ook meer kamers zijn waar wel tafels zijn? Ze zijn helemaal niet allemaal ingestort. Het was aannemelijker dat het drakenvuur ze buiten zou doden, en laat dat nou net zijn wat er gebeurd is.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb daarbinnen geen tafels gezien.![]()
Door Drogon zijn bijna alle huizen ingestort, je hoeft geen architect te zijn om dan te weten dat in een huis zitten niet echt veilig is.
quote:Op maandag 13 mei 2019 16:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel benieuwd naar hoe Dany dit volgende episode gaat rechtvaardigen. Zoiets van:Ja ik wilde KL renoveren dus dan moet er eerst wat gesloopt worden. Zeg Jon snap jij nou dat de overlevenden me geen coole chick vinden ik ben toch Unburnt!
Ik vond het zelf redelijk duidelijk gemaakt waarom Dany besloot de hele stad in de fik te zetten. Heersen kan op twee manieren: door het volk haar te laten liefhebben (zoals in Essos) of door het volk haar te laten vrezen.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:36 schreef Schroevendraaier het volgende:
- Ik vind het prima dat Dany volledig Mad Queen gaat, maar dit is helaas wel slecht geschreven. Kan zij slecht tegen kerkklokken ofzo? Zij wou toch gewoon Cersei en Euron dood hebben? Waarom eerst een nutteloze omweg maken voordat je naar de Red Keep gaat? Was nog makkelijk op te lossen via bijvoorbeeld een sneaky Scorpion: een Scorpion die tijdens het luiden van de klokken op haar schiet, die uiteindelijk mis schiet of Drogon licht verwond.
as you wish your gracequote:Op maandag 13 mei 2019 17:05 schreef Poes. het volgende:
Wil straks bij thuiskomst geen bagger lezen, houd het leuk
de scenes met arya gingen voornamelijk om de vernietiging en de terreur an dany in beeld te brengen, hierbij speelde arya een bijrol. saai mag je vinden maar zeker niet overbodig.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:10 schreef BasEnAad het volgende:
Bonusklacht: Wat zijn die scenes met Arya saai en overbodig.
nee lijkt me niet die lag buiten de gates ergens voor het laatst in beeld en arya trof het paard diep in de stad. niet aannemelijk dat het paard (als ie al leefde) bewust in de stad is gegaan.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was volgens mij 't paard van die captain van de Golden Company.
love is a bitch broerquote:
Dat is toch juist mooi.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vind de actrice niet goed gekozen.
Ze ziet er te schattig uit, ook als ze boos is.
hij probeerde meer jaime te redden van dany dan cersei dmv jaimequote:Op maandag 13 mei 2019 18:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De scene met Tyrion was wel mooi, maar ik vind het redelijke onzin dat hij Jaime vrijlaat ook al betekent dat zijn dood. Echt Tyrion of all people zou nu toch wel moeten weten dat Cersei nóóit op gaat geven.
Ik zeg niet dat alles logisch is.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef opreis het volgende:
Maarja voor jou is alles wat er gebeurd erg logisch en een kritisch kijk is aan jou niet besteed
aanvankelijk dacht ik er wel aan, maar dat zou niet passen binnen de show.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:32 schreef Aristoteless het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dacht dat het symbolisch was?
heb de ep zojuist weer bekeken en idd zag geen rechter hand van jaimequote:Op maandag 13 mei 2019 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kijk daar is ie dan!
Maar dit is niet uit de scene zelf he
Ja dan ben je inderdaad met maar 1 oog aan het kijken en totaal niet op het letten. Geen echte fanboys. Wel jammer, ze missen dan zoveel moois.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef BlackNero het volgende:
maar laatst vroeg een van hen hoe Ramsey met de zus van Jon kan trouwen terwijl Ramsey en Jon ook broers zijn, ze heten immers beide Snow op een gegeven moment . Dan denk ik bij mezelf zoek het maar lekker uit.
baratheon fissasquote:Op maandag 13 mei 2019 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Onder Baratheon was het beter
[ afbeelding ]
Eensquote:Op maandag 13 mei 2019 19:39 schreef koningkerel het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het zelf redelijk duidelijk gemaakt waarom Dany besloot de hele stad in de fik te zetten. Heersen kan op twee manieren: door het volk haar te laten liefhebben (zoals in Essos) of door het volk haar te laten vrezen.
In deze aflevering en de vier ervoor is het duidelijk geworden voor haar dat de liefde-methode niet werkt. Ze zegt het zelfs letterlijk tegen Jon! Sterker nog, ze komt er achter dat zelfs Jon haar geen liefde meer geeft. Dat samen met de realisatie dat het volk wel Jon zou liefhebben als koning, en het feit dat Dany gewoon de macht wil, doet haar besluiten vol voor de fear-methode te gaan. Kwestie van een stad opofferen en iedereen in Westeros zal haar vrezen en zich aan haar onderwerpen.
Ze zat er emotioneel natuurlijk flink doorheen (Jon's claim to the throne, Jon die niet meer van haar hield als voorheen, Missandei dood, haar 'zoon' Rhaegal dood etc).
Sowieso is het al seizoenen lang duidelijk dat ze twee kanten heeft. Hoe vaak is ze niet in check moeten worden gehouden door haar adviseurs en hoe vaak is dat in check houden niet gelukt? Vaak zat heeft ze koelbloedig mensen vermoord. En ook al waren dat geen geheel onschuldigen of was het een oorlogsituatie oid, het waren niet altijd slechterikken. Bijvoorbeeld verbranden van de Dothraki leiders, Randyll Tarly en een willekeurige master (na sons of the harpy). Of het kruisigen van de 163 willekeurige masters in Meereen ondanks dat deze niet met zekerheid zelf misdaden hadden begaan behalve dan slavernij. Daarnaast heeft ze eerder letterlijk gezegd "we will burn cities to the ground".
Kijk anders nog eens de laatste seconden van "previously on game of thrones" bij het begin van deze aflevering. Veel quotes over Dany te horen, die de twee kanten van de munt / van Dany lieten zien.
Ik ben het zeker eens dat ze het in s08e05 allemaal beter hadden mogen vertellen, bijvoorbeeld door een duidelijkere trigger te laten zien waardoor bij Dany de stoppen doorsloegen. En zo konden er wel meer dingen beter dit seizoen. Maar dat deze plotontwikkeling uit de lucht komt vallen of moeilijk voor te stellen is... Nee, vind ik niet.
Mensen die speciaal zijn gaan kijken ivm de laatste afleveringen zijn toch niet te redden.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:29 schreef BlackNero het volgende:
Ik ken mensen die ineens in het laatste seizoen toch nog onderdeel willen zijn van de hype en dus 5 seizoenen in 2 weken hebben gekeken. Aan de ene kant wil ik ze waarschuwen, maar laatst vroeg een van hen hoe Ramsey met de zus van Jon kan trouwen terwijl Ramsey en Jon ook broers zijn, ze heten immers beide Snow op een gegeven moment. Dan denk ik bij mezelf zoek het maar lekker uit.
![]()
waarom zeiken sommige mensen op jaime? waarom zou hij schuldgevoel moeten hebben?quote:Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Jaime dus blijkbaar ook geen schuldgevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |