En dat er geen match was was natuurlijk volledig de schuld van die kerelquote:Op maandag 13 mei 2019 13:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja had met een half oog zo meegekeken en dat wijf kwam inderdaad als een heks over
Ja ze had geluk gehad met die vent. Kwam echt over als een chille kerel die z'n best deed. Programmamakers ook al half over de zeik dat ze er zo snel mee stopte geloof ikquote:Op maandag 13 mei 2019 13:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat er geen match was was natuurlijk volledig de schuld van die kerel
Wie had ze gedaalcht dat bij het altaar zou staan, jon bon jovi?
Ach, zondagavond funquote:Op maandag 13 mei 2019 13:15 schreef the-eye het volgende:
Tyfus, dat soort pulp kijken![]()
Hebbie niks beters te doen?
Ook een beetje gerijpt en inclusief veiligheidsbril voor het spatten.quote:
Vroegerquote:Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach, zondagavond funTenminste wat plat volksvermaak met de nodige drama
(Al heb ik af en toe sterk de indruk dat het allemaal in scène gezet is)
Dat was wel aardig ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
VroegerToen je nog From Russia With Love had
En "Ik heb het nog nooit gedaan"
Thanksquote:
Ja vooral die Russische bitches die meenden dat ze nooit meer hoefden te werken en dat ze meteen in luxe en glamour konden levenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En dan van die Hollandse achterlijke boeren die 3 woorden Engels sprakenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja vooral die Russische bitches die meenden dat ze nooit meer hoefden te werken en dat ze meteen in luxe en glamour konden leven
Knoflooksausquote:
Met het speciale ingrediënt.quote:
Ja, maar het is funquote:
Het is echt een volledig huwelijk, ik snap ook niet waarom je daar aan mee zou willen doen tenzij je heel desperate bent.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:41 schreef Fancy2 het volgende:
Ik hoop niet dat het een echt huwelijk is? Of is het net als Temptation Island waar ze wel echte seks hebben? Ik heb dat programma nooit gezien en kon eerst niet geloven dat het echt was. Maar ze zeiden van wel. Wtf!
Ik hoopte oprecht dat ik die opmerking verkeerd had verstaan, maar hij zei het echt hè?quote:Op maandag 13 mei 2019 13:56 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het is echt een volledig huwelijk, ik snap ook niet waarom je daar aan mee zou willen doen tenzij je heel desperate bent.
Die arme man is wel heel erg een goedzak maar die Monique is wel een drama, binnen 24 uur besloten dat het niks is en niks kan worden. En dan in het oorstukje moeten horen dat die debiel van een vriend van die man adviseert om "er even een rukje aan te geven", arme kerel.
Yup en ik zie het hem ook zo zeggen. Dat is echt advies waar je wat aan hebt in zo'n situatie. Hij was ook al zo'n grote hulp bij het pakken passen...quote:Op maandag 13 mei 2019 14:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hoopte oprecht dat ik die opmerking verkeerd had verstaan, maar hij zei het echt hè?![]()
Ja precies.......ach de arme man.....hoop dat het nog goedkomt met hem....quote:Op maandag 13 mei 2019 14:10 schreef Karstman het volgende:
[..]
Yup en ik zie het hem ook zo zeggen. Dat is echt advies waar je wat aan hebt in zo'n situatie. Hij was ook al zo'n grote hulp bij het pakken passen...
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
en een waslijst aan eisen waar een vogel nog niet op zou willen schijten.
Verbaast me niks dat je dat vindt, jij bent van haar leeftijd toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog nooit gezien. Wel leuk grietje verder.
Toch fijn dat vogeltjesdans het kaf van de koren schijt.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:51 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Dit klinkt wel als iets wat ik even terug moet kijken
temptation is 100% echt ga er zelf ook aan mee doen volgend jaarquote:Op maandag 13 mei 2019 13:41 schreef Fancy2 het volgende:
Ik hoop niet dat het een echt huwelijk is? Of is het net als Temptation Island waar ze wel echte seks hebben? Ik heb dat programma nooit gezien en kon eerst niet geloven dat het echt was. Maar ze zeiden van wel. Wtf!
Waarom?!quote:Op maandag 13 mei 2019 18:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
temptation is 100% echt ga er zelf ook aan mee doen volgend jaar
enerzijds om mijn vriendin te pestenquote:
Nice.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
enerzijds om mijn vriendin te pesten
anderzijds om keihard gewillige low-iq bitches te fucken terwijl hun man kijkt
dat is toch wel ultieme geilheid voor mij soort fetish
Zou wel lachen zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 19:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
enerzijds om mijn vriendin te pesten
anderzijds om keihard gewillige low-iq bitches te fucken terwijl hun man kijkt
dat is toch wel ultieme geilheid voor mij soort fetish
Ditquote:Op maandag 13 mei 2019 13:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2019 13:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook een beetje gerijpt en inclusief veiligheidsbril voor het spatten.
Heb jij weleens de cyanidepill overwogen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Female entitlement.Just take the blackpill.
Wat zei ik verkeerd dan dat je zo moet reageren?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:57 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heb jij weleens de cyanidepill overwogen?
Heeft je vriendin toestemming gegeven a niffoquote:Op maandag 13 mei 2019 18:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
temptation is 100% echt ga er zelf ook aan mee doen volgend jaar
nee maar ik zeg gewoon dat ik op werkvakantie gaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:20 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Heeft je vriendin toestemming gegeven a niffo
Mijn welgemeende excuses. Zat maar te dollen. Kusjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat zei ik verkeerd dan dat je zo moet reageren?
Ahahahah mooi man laat weten via dm wanneer je begintquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee maar ik zeg gewoon dat ik op werkvakantie ga
opnames voor volgend seizoen zijn over 3 maandenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:21 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ahahahah mooi man laat weten via dm wanneer je begint
held !
Ben je geaccepteerd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
opnames voor volgend seizoen zijn over 3 maanden
Ga je dan ook flippen en schreeuwen dat je alles voor dat fucking meisje doet als ze de taxichauffeur een hand geeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
opnames voor volgend seizoen zijn over 3 maanden
Dan worden de tv/foksters hier helemaal dweiltjenat voor je. Dan gaan ze je helemaal stalken enzo.quote:
Stiekem kun je best aardig zijn hè.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:20 schreef Myrr het volgende:
Best leuk ogende man om mee oud te worden op die leeftijd.
ja volgens mij ook, maar ik heb in het verleden al eens wat foksters gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Dan worden de tv/foksters hier helemaal dweiltjenat voor je. Dan gaan ze je helemaal stalken enzo.
Exact. Meteen zo'n gezicht waar je urenlang op zou kunnen slaan zonder moe te worden of zelfs maar te weten waarom.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:13 schreef HSG het volgende:
@:vogeltjesdans Is dat die Monique met dat op het moment dat de deuren open gingen en zij die man zag staan haar hele gezicht van blij naar chagrijnig ging?
Ik heb nu een relatie met een foksterquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja volgens mij ook, maar ik heb in het verleden al eens wat foksters gehad.
laatste tijd niet meer, maar toen fobo nog vrij populair was
OHHH MET WIEquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb nu een relatie met een fokster
Welke FOK!ster is dat in je fobo?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oh, die heb ik weleens zien posten.quote:
River.quote:
Welke foksters dan a niffoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
A niffo, herenliefde is varkenshart zijn portie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met @:klapmongeaul was of met @:varkenshart
Is varkenshart de gever of nemer?quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
A niffo, herenliefde is varkenshart zijn portie.
dat is wel wat jaren geleden weerquote:
De nemer, het liefst bij extreem grootgeschapen seropositieve Somaliërs!quote:
Deze man weetquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De nemer, het liefst bij extreem grootgeschapen seropositieve Somaliërs!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |