Dat vind ik best een leuk programma

Kort gezegd gaat het zo: op basis van een wetenschappelijk onderzoek worden personen aan elkaar gematcht, en die gaan met elkaar trouwen zonder elkaar ook maar te hebben gezien

Maar goed, het is vermakelijke televisie en dus kijken we steeds weer

Maar nu zit daar een stel in, een man van 60 (hoi vanillekwark) en een daaraan gematcht arrogant, self-entitled wijf met een grote bek en een waslijst aan eisen waar een vogel nog niet op zou willen schijten.
Dat wijf was van het begin al bezig met schelden tegen die gast (een goedzak die voor iedereen klaar staat) van "ik heb het gevoel nog niet", "ik weet het nog niet zeker" en "ik weet niet of ik met jou verder wil hoor". Ze trekt continu een muur op en geeft die gast geen enkele kans om zichzelf te zijn, ja vind je het dan gek dat je dan geen goed gevoel hebt

Nu heeft die Monique dus in de laatste uitzending op de eerste dag van de huwelijksreis aangegeven te willen scheiden

Best sneu voor die vent die gewoon alles probeert om de ideale echtgenoot te zijn maar gewoon geen kans krijgt

This thread is worthless without pics, dus hier een foto van dat geval (ze staat rechts

):
![Ronald-Monique-Married-at-First-Sight.jpg]()

Misschien moet Monique eens wat minder films kijken en wat meer in de spiegel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2019 13:16:15 ]