Bedankt voor de bron.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Die tekst van borisz over het innerlijk kompas en de marathon van Utrecht was natuurlijk van De Speld.
Ik wilde het net gaan opzoekenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Die tekst van borisz over het innerlijk kompas en de marathon van Utrecht was natuurlijk van De Speld.
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bijquote:Op maandag 13 mei 2019 10:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedankt voor de bron.
Zoiets citeren zonder bronvermelding is best waardeloos.
Omdat je een waardeloze post wilde plaatsen?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bij.
Goeie grap hoor :’)quote:Op maandag 13 mei 2019 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom deed ik er nu bewust geen bron bij.
En ik had een PMquote:
Oef!quote:Op maandag 13 mei 2019 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik hem sloot.....
[ afbeelding ]
En die koffie ontbreekt hier want we hadden vorige week opeens onderhoud aan de leidingen waardoor we de koffie-apparaten tot vanmiddag niet mogen gebruiken
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:31 schreef z80 het volgende:
De volkskrant heeft weer een goed stukje onderzoek geleverd. Of in ieder geval de cijfers uit een onderzoeks-rapport goed tegen het licht gehouden.
het blauwe licht van uw schermpjes is niet wat u wakker houdt.
https://www.volkskrant.nl(...)kker-houdt~b80598bf/
Heb ik het nou goed begrepen dat de conclusie was: " Ga gewoon slapen." ?quote:
Kom je ook gezellig barbeknoezelen danquote:Op maandag 13 mei 2019 14:28 schreef Tele6 het volgende:
Waarom is LS PMs aan het sturen? Nou wil ik ook
Jullie kunnen volgend jaar binnenlopen. Zag net langskomen, appartement bij de F1, 2 nachten 12.500 euro. Zover ligt Zandvoort niet bij jullie vandaan toch?quote:
Het is niet 6 juli, tochquote:
Nee uitgeschakeld.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon je geen PM sturen, zit je inbox vol?
Nou! Goed artikel en heel fijn om te zien dat de conclusies goed tegen het licht worden gehouden en er een kritische noot geplaatst wordt bij popi-jopi resultatenquote:
Dit heeft denk ik niet met de PM/DM te maken, maar hoezo lopen wij binnen, mot geen vreemden in huis hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jullie kunnen volgend jaar binnenlopen. Zag net langskomen, appartement bij de F1, 2 nachten 12.500 euro. Zover ligt Zandvoort niet bij jullie vandaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |