Die van vorig jaar was wel een lekker wijf, maar goed? Nee. Gilles leuke gast, maar nee die had ik supersnel door. Beste Nederlandse Mol is uiteraard Dennis Weening, die nam belachelijk veel risico.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Gilles? niet? Die van vorig jaar, die had alles ter plekke moest horen, was ook aardig best.
De enige mol die ik nog een beetje interessant vond van de Nederlandse was Jan, de rest was allemaal maar meh... Met als dieptepunt, Klaas
Ik heb ook echt een hekel aan al die bondjes, net als aan de overkill aan groene vrijstellingen, zwarte vrijstelling en jokers om het spel 'wat op te leuken'quote:Op maandag 9 maart 2020 23:02 schreef Felagund het volgende:
De eerste pakweg 8-10 series was het een stuk minder infantiel, zeker met de onbekende Nederlanders maar ook in de eerdere series deden de BN'ers nog gewoon serieus mee. Voor mijn gevoel wordt het steeds meer een toneelstukje en een veredelde vakantie voor de deelnemers. Dat hele "bondje" gedoe komt voor mij altijd maar gekunsteld over.
Belgjes hebben nu al vrijstelling in aflevering 1quote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een hekel aan al die bondjes, net als aan de overkill aan groene vrijstellingen, zwarte vrijstelling en jokers om het spel 'wat op te leuken'Alleen de topito's vond ik leuk, dat gaf wat mij betreft nog wel een leuke dimensie aan het spel
Dit was ook wel een bazenactie, al was het niet echt een molactie natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die van vorig jaar was wel een lekker wijf, maar goed? Nee. Gilles leuke gast, maar nee die had ik supersnel door. Beste Nederlandse Mol is uiteraard Dennis Weening, die nam belachelijk veel risico.
Ik kan leven met die ene (of enkele) vrijstelling. Ik had het over 'de overkill aan' waar WIDM wel een handje van heeftquote:Op maandag 9 maart 2020 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
Belgjes hebben nu al vrijstelling in aflevering 1 Vond het dit seizoen in Nederland wel meevallen qua jokers etc.
Dennis vond ik veel beter. Weet je waarom? Dat was niet gestuurd door de regie en die actie van Jan wel. Dennis riep gewoon; Is EGO de Mol? En zoop zich klem in het vliegtuig etc etc.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:33 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dit was ook wel een bazenactie, al was het niet echt een molactie natuurlijk
Ben je de vrijstellingen in aflevering 1 van dit jaar vergeten? Iedereen kreeg er 1quote:Op maandag 9 maart 2020 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgjes hebben nu al vrijstelling in aflevering 1Vond het dit seizoen in Nederland wel meevallen qua jokers etc.
Klopt jaquote:Op maandag 9 maart 2020 23:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ben je de vrijstellingen in aflevering 1 van dit jaar vergeten? Iedereen kreeg er 1
Een vrijstelling ten koste van ¤10200quote:Op maandag 9 maart 2020 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgjes hebben nu al vrijstelling in aflevering 1Vond het dit seizoen in Nederland wel meevallen qua jokers etc.
Koste wel een fortuinquote:Op maandag 9 maart 2020 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De NL versie gaat voor groots en mooie plaatjes, de BE versie voor kleiner en meer mysterie.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij maakt AVRO/TROS dat programma precies zoals ze zelf willen, hoor. Wat duidelijk is, is dat ze niet geïnteresseerd zijn in het slimme psychologische reality drama dat het van origine was, en in plaats daarvan dik willen scoren met een groot simpel zaterdagavondprogramma. De inhoud van het spel is daar vervolgens de dupe van.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:49 schreef Legoblokje het volgende:
Wie heeft er nog meer zin in zondagavond?
Beste actie everquote:Op maandag 9 maart 2020 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dennis vond ik veel beter. Weet je waarom? Dat was niet gestuurd door de regie en die actie van Jan wel. Dennis riep gewoon; Is EGO de Mol? En zoop zich klem in het vliegtuig etc etc.
Werkt weer perfect, superrrrr!quote:Op zondag 15 maart 2020 20:58 schreef Tijn het volgende:
Ik heb Molbot aangepast op de nieuwe site. Hopelijk laat-ie ons straks zsm de nieuwe aflevering weten
https://twitter.com/MolBot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |