Ja. Was koud. Maar alchohol.quote:
Inmiddels niet meer nee.quote:
Ik liep er nog langs gisteravond. Zo dichtbij!quote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Was koud. Maar alchohol.
Nog gehobbeld vandaag?
Trekken is het goedkoopst dus die uitzuigers verzinnen wel wat andersquote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Allures het volgende:
Ik heb een nieuwe verstandskies geloof ik maar mijn strategie is hem nooit aan de tandarts laten zien
Ik weet nog niet helemaal of dit slim is maar ik ben zo bang dat ie hem wil gaan roven. Volgens mij willen zie die altijd alleen maar trekken voor de lol
Ik had steeds last ervan, dus moesten wel eruit.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Allures het volgende:
Ik heb een nieuwe verstandskies geloof ik maar mijn strategie is hem nooit aan de tandarts laten zien
Ik weet nog niet helemaal of dit slim is maar ik ben zo bang dat ie hem wil gaan roven. Volgens mij willen zie die altijd alleen maar trekken voor de lol
Ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach als er zo nu en dan maar wat klopt.
Als die kies gewoon normaal groeit is het wel ok.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Allures het volgende:
Waar was je?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gisteren nog een hele berg kitesurfers gezien.
Daar moet je een touwtje aan vastbinden en dat aan de deur binden en dan dichtgooien.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:17 schreef MissMSX het volgende:
Benieuwd wanneer mijn melkkies eruit gaat vallen
Ze zijn er bij mij pas uit gegaan na mn dertigste allemaal.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als die kies gewoon normaal groeit is het wel ok.
Maar, meestal is die kies moeilijk te bereiken qua tandenpoetsen en zal deze uiteindelijk meer last brengen dan voordeel.
Ook: hoe langer de kies in je mond zit, des te pijnlijker en lastiger wordt het om deze te verwijderen.
Bron: mijn tandarts (die ik al ruim 20 jr vertrouw)
Ja, maar ik wil hem juist niet kwijtquote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar moet je een touwtje aan vastbinden en dat aan de deur binden en dan dichtgooien.
Of aan een hondenriem en dan een bal weggooien ofzo
Ik was 27 of 28 denk ik... ze kwamen toen pas door.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn er bij mij pas uit gegaan na mn dertigste allemaal.
Eerder had ik er geen last van
Ik was 21, ze moesten er alle 4 uitquote:Op zondag 12 mei 2019 21:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was 27 of 28 denk ik... ze kwamen toen pas door.
Ja, dat had ik ook. Maar toen zijn ze dus nog even blijven zittenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was 27 of 28 denk ik... ze kwamen toen pas door.
quote:
Waarom?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn laatste melkkies heb ik maar laten trekken.
Mijne zijn nog lief, dus mogen ze blijvenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel hebben gewild, maar dat ging echt niet helaas
Dan konden ze de normale verschuiven naar de goede plek want die stak er aan de zijkant uit onder een hoek van 90 gradenquote:
Ja, fijnquote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne zijn nog lief, dus mogen ze blijven.
Ik zal het met laten weten.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder tanden pijpen schijnt wel lekker te zijn heb ik gehoord.
Oh, hahaha, nastyquote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan konden ze de normale verschuiven naar de goede plek want die stak er aan de zijkant uit onder een hoek van 90 graden
Ik heb nog steeds scheve tanden na de beugel maar mijn kiezen staan tenminste ongeveer waar ze horen dus ik ben tevredenquote:
Wat voel je dan? Voel je hem zitten?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar morgen eerst naar de ha omdat ik last blijf houden van mn spiraal elke keer sat ik ongesteld ben
Gebitje, binnenwerk laten verwijderen. Tijd voor groot onderhoud dame!quote:Op zondag 12 mei 2019 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar morgen eerst naar de ha omdat ik last blijf houden van mn spiraal elke keer sat ik ongesteld ben
Ja, graag! Ik heb het maar van twee mensen gehoord, ik wil graag meer meningenquote:
Is er al gecheckt of hij wel goed zit?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gewoon pijn. Af en toe zo erg dat ik gewoon moet gaan zitten..quote:
Echt he. Ik voel me zo krakkemikkig af en toequote:Op zondag 12 mei 2019 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebitje, binnenwerk laten verwijderen. Tijd voor groot onderhoud dame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |