Nieuwe nummer promotenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Maar wat komt ze doen? Ze staat daar een beetje
Al haar nummers zijn kut. Met Toy een lucky shot gehad.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:37 schreef justnathan321 het volgende:
Wat vinden jullie eig van haar nieuw nummer?
Het heeft wel wat, maar ik vind die aah's echt irritantquote:Op zondag 12 mei 2019 20:37 schreef justnathan321 het volgende:
Niet zo goed als Toy, vrij middelmatig dit.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:37 schreef justnathan321 het volgende:
Dan zitten we ook zo'n beetje bij het einde Davequote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al haar nummers zijn kut. Met Toy een lucky shot gehad.
Ja wat doen we onszelf aan.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk niet, maar is dit nu nog steeds bezig
Als dit het is, dan bijna nog vervelender dan haar winnende lied vorig jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:37 schreef justnathan321 het volgende:
jaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Amarinthe het volgende:
hahahahha dat kwam verkeerd over
"No offense but she really is huge"
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:37 schreef justnathan321 het volgende:
https://omg.blog/omg-his-(...)-of-netflixs-luciferquote:Op zondag 12 mei 2019 20:38 schreef Greys het volgende:
Oh ik zat in dicht topic.
@:Dave teaser for ya
Alles wat dat mens zegt komt verkeerd overquote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Amarinthe het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Amarinthe het volgende:
Wat gaat het zijn bij de finalequote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
Het is gewoon al 20:40 nuEn om 18:00 begonnen
heb je al wel gegeten?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
Het is gewoon al 20:40 nuEn om 18:00 begonnen
2 grote bakken Ben Jerry's hoppaaaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat Netta zodra ze thuis is huilend in pyjama chips in haar mond propt.
Ja mams kwam ongeveer twee uur geleden voedsel brengenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Dave het volgende:
[..]
https://omg.blog/omg-his-(...)-of-netflixs-lucifer
Maar dan kijken er ook wat meer mensen dan die 40.000 nu.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind het best een lollig lied. Maar je krijgt tijdens de finale al je moment. God damn. Hou op.
nog brengen zelfsquote:Op zondag 12 mei 2019 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mams kwam ongeveer twee uur geleden voedsel brengen
Israel moet ergens compenseren he. Niemand neemt ze serieusquote:Op zondag 12 mei 2019 20:42 schreef Greys het volgende:
Echt. Dit deed geen enkel ander land. Wat een overdreven gedoe.
Meeste jaren is de carpet best leuk.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:42 schreef Greys het volgende:
Echt. Dit deed geen enkel ander land. Wat een overdreven gedoe.
Ja normaal is dit niet zo.quote:
En lijkt naatje 40.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Dit duurt zo lang; tegen de tijd dat het is afgelopen is Naatje volwassen
Ja ho even, zó lang heb ik nu ook weer niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Dit duurt zo lang; tegen de tijd dat het is afgelopen is Naatje volwassen
Je zal er nog maar in zitten en je smartphone is leeg.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef MaLo het volgende:
Albania is dolgelukkig dat ze eindelijk uit de auto bevrijd is na die eeuwigdurende netta-parade.
Neeeee bij ons blijven!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben door deze avond ESF-hater geworden.
Drinking game in de auto. Shotje voor elke keer dat Netta een gekke bek trok.quote:
Vind je het gek na zolang wachtenquote:
Oost Europeanen drinken volgens mij de hele dag doorquote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drinking game in de auto. Shotje voor elke keer dat Netta een gekke bek trok.
Maar nu speciaalquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
You like cockebucheck? Like uhhhh BOEM BOEM IN ANUS?
Dat verwacht ik wel jaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef Cee het volgende:
Als Ilse mee is zie ik die twee er wel voor aan haar te vragen waar haar vriend uit 2014 is.
Oh god ja dat is waar ookquote:Op zondag 12 mei 2019 20:45 schreef Dave het volgende:
Eerst komt Dana Internatioanl nog.
Die hebben we nog niet gehad.
Ik heb een badjas aan, niks eronder trouwensquote:Op zondag 12 mei 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Sami kledingDit droeg die Sami van jaren geleden ook
Denk eerder dat ze de tijd van hun leven hebben.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:47 schreef Dave het volgende:
Vermoeiend moet dit zijn ook voor de deelnemers.
Kinkyquote:Op zondag 12 mei 2019 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb een badjas aan, niks eronder trouwens
dit soort avonden gun je je ergste vijand nietquote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben door deze avond ESF-hater geworden.
Slimme jongen is het. Grote passen, snel bij de bar.quote:
Snap ik ook wel. Ze is geen backing ofzo. Pannecoucke loopt er ook nooit.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Mengeling van trotse moedergevoelens en, beetje disturbing, maarja
Ja denk het welquote:Op zondag 12 mei 2019 20:50 schreef Greys het volgende:
Vorige jaren zag je veel meer beelden van onderweg op de carpet toch?
Dat komt nog.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:50 schreef Greys het volgende:
Ja, maar toen was er ook meer tijd voor omdat Salvador niet even tussendoor zijn hele nieuwe CD moest laten horen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:50 schreef Greys het volgende:
Jij moet nog even van ellende leren genieten.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb die ellende weggeklikt. Mensen wat een ellende.
Eens ja.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er ook meer tijd voor omdat Salvador niet even tussendoor zijn hele nieuwe CD moest laten horen.
Volgens mij is dat zijn vriend.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:50 schreef Dave het volgende:
Z'n vriend stapte wel uit, of was dat een backing vocal?
Denk het wel, je zag 'm volgens mij ook met die jongen lopen in de filmpjes van het afscheid op Schiphol.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:50 schreef Dave het volgende:
Z'n vriend stapte wel uit, of was dat een backing vocal?
WELCOME THE NEDDERLANDquote:Op zondag 12 mei 2019 20:52 schreef Greys het volgende:
Jezus wat erg.
Landen niet eens kunnen uitspreken als host voor zoiets groots.
Ze heeft ook heel veel namen van deelnemers verkeerdquote:Op zondag 12 mei 2019 20:52 schreef Greys het volgende:
Jezus wat erg.
Landen niet eens kunnen uitspreken als host voor zoiets groots.
Als jij geen woorden meer hebt, is het wel HEUL ergquote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef Nexum het volgende:
ik pis echt in mn broek nee ditm oet echt uit ik kan echt niet meer dit is echt ik heb geen woorden hiervoor
Tot volgend jaarquote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Nou ik haak af lui.
Bedankt dat jullie dit drie uren lang met ons allen hebben doorstaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Met nog een te gaan?!quote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Nou ik haak af lui.
![]()
![]()
![]()
Oh ja, shit nu moet ik nog blijven kijken.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:54 schreef Dave het volgende:
UK en Italie komen nog wel toch? Die hebben ze er dan weer niet tussengepropt.
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Nou ik haak af lui.
![]()
![]()
![]()
quote:Maar Greys, dit klinkt echt enórm suf ik heb wel wat beters te doen op m'n zondagavond. Nee, dat heb je niet.
Ik moet nu snel Twitter esf ff regelen met Duncanspulquote:Op zondag 12 mei 2019 20:54 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Met nog een te gaan?!Je bent bijna bij de eindstreep!
Het is er ook nog meer dan een, dus het is je vergevenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nu snel Twitter esf ff regelen met Duncanspul
Israel voor de 31e keer?quote:
Noa heeft het gewoon allemaal niet zo op een rijtjequote:
Die heeft een partij gesnoven dat kan niet anders. Heel die neus vol met het witte goudquote:Op zondag 12 mei 2019 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noa heeft het gewoon allemaal niet zo op een rijtje
Hey, hij zit scheef.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar kan ik met m'n OCD niet tegen.
Ik zou zo'n blouse nooit aankrijgen.
Draagt een soort kraag ter bescherming van zijn keel, zag je dat.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Amarinthe het volgende:
Hij spreekt zo goed engels, knap dat ie zonder tolk komt tewijl ie op t begin een mee had
Ik hoop dat Duncan uit z'n buurt blijft dan.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Draagt een soort kraag ter bescherming van zijn keel, zag je dat.
Als ze het lied van Zweden hadden geaccepteerd, waren ze alsnog als kansloos gezienquote:Op zondag 12 mei 2019 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Even ter herinnering: UK wees het lied van Zweden af als inzending voor de UK. Dat deed de UK vorig jaar ook al met het lied van Oostenrijk
HAHAHAHAHAHAH
Denk dat ze eerder hem moeten ontmaagden.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Hij ontmaagdt even wat mensen in het publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |