Ge doet maarquote:
Zal wel meevallenquote:Op zondag 12 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga mn haar wassen, als ik over een half uur niet terug ben, ben ik gestorven onder de douche
Primaquote:Op zondag 12 mei 2019 19:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat moest van jou zeg je net, ik zeg alleen dat dat ook het geval is
fingers crossedquote:Op zondag 12 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga mn haar wassen, als ik over een half uur niet terug ben, ben ik gestorven onder de douche
zal ik je wijffie zijn?quote:Op zondag 12 mei 2019 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb een wijffie nodig die voor me kookt
@Flamarandequote:Op zondag 12 mei 2019 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb een wijffie nodig die voor me kookt
Ow Wowquote:Op zondag 12 mei 2019 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sorry ik ben nog een beetje dood, het was echt fantastisch, iedereen op de tribune was echt gigantisch nerveus omdat we te slecht aan het spelen waren om die 3 dubbeldekkers van west brom weg te spelen. En toen bij die penal was het echt bizar, normaal zijn het alleen de tribunes achter de goals waar mensen rijen naar beneden vallen, maar nu op de "familietribunes" ging het ook helemaal los, ben mijn stem ook een beetje kwijt.
denk dat de sfeer tegen de blues wel beter was, zeker met die goal van Huttonquote:Op zondag 12 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ow Wowvette shit. Komt een hoop los bij zulke wedstrijden, heb je ooit zo’n sfeer gehad daar?
Ook na die pingel binnen 5 min weer ofniet 👌
de penal was trouwens de 2equote:Op zondag 12 mei 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ow Wowvette shit. Komt een hoop los bij zulke wedstrijden, heb je ooit zo’n sfeer gehad daar?
Ook na die pingel binnen 5 min weer ofniet 👌
hopelijk halen ze carlos solerquote:Op zondag 12 mei 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker nog een jaar door met smeagol
Wil volgend jaar Arsenal - Villa zien is dat begrepenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat de sfeer tegen de blues wel beter was, zeker met die goal van Hutton
rustig aan, er zit al genoeg druk opquote:Op zondag 12 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil volgend jaar Arsenal - Villa zien is dat begrepen
Is dat wat jaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hopelijk halen ze carlos soler
tegen west brom wel groot, west brom moet nu wat meer gaan voetballen en dat ligt ons beter. Alleen de finale tegen (waarschijnlijk) Leeds kan echt alle kanten op.quote:
Kut is een pejoratieve term waarmee men doelt op de vulva.quote:
Snap je toch dat in beide gevallen de bal richting het doel moetquote:Op zondag 12 mei 2019 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kut is een pejoratieve term waarmee men doelt op de vulva.
Voetbal is een wereldwijd populaire balsport waarbij twee ploegen van elf spelers moeten proberen de bal in het doel van de tegenstander te krijgen.
huh
je beantwoordt het zelf toch al -.-quote:Op zondag 12 mei 2019 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kut is een pejoratieve term waarmee men doelt op de vulva.
Voetbal is een wereldwijd populaire balsport waarbij twee ploegen van elf spelers moeten proberen de bal in het doel van de tegenstander te krijgen.
huh
Ja nee se had het over Ruben neves denk dat zij er wat meer verstand van heeft danquote:Op zondag 12 mei 2019 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee, heb hem op fifa en is goud
dreamteam United
die zit ook in mijn teamquote:Op zondag 12 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nee se had het over Ruben neves denk dat zij er wat meer verstand van heeft dan
Johquote:Op zondag 12 mei 2019 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die zit ook in mijn teamheeft ze van mij
Mooi koppel op het middenveld zijn julliequote:Op zondag 12 mei 2019 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die zit ook in mijn teamheeft ze van mij
De vraag is relevant, omdat sommige planten t niet overleven om op een balkon te staan.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je boos alleen omdat je zelf zo'n onnozele vraag over m'n balkon stelde?
welke planten zijn mooi voor op t balkon was mijn vraag hequote:Op zondag 12 mei 2019 20:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
De vraag is relevant, omdat sommige planten t niet overleven om op een balkon te staan.
Dat ligt wederom aan t soort balkon en omstandigheden.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke planten zijn mooi voor op t balkon was mijn vraag he
ja t is buiten weenie hoor maar heb jij balkon in de slaapkamer ofzoquote:Op zondag 12 mei 2019 20:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat ligt wederom aan t soort balkon en omstandigheden.
Licht, wind, zon etc.
Stik erin.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja t is buiten weenie hoor maar heb jij balkon in de slaapkamer ofzo
Ik vind het mooi hoe jij altijd in je rol blijftquote:Op zondag 12 mei 2019 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kan ik stikken in een balkon
een vd weinige echtequote:Op zondag 12 mei 2019 20:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe jij altijd in je rol blijft
Helaasquote:
Slikken. Kan je wel leren hoe.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kan ik stikken in een balkon
Wow :squote:
Goddank.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry denk niet dat ik geïnteresseerd ben in je
Ja thanks ik waardeer hetquote:
Jij bent hier echt veel te blank voorquote:
Goshewiestmam zor goreaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
*fatoe *niffauw
Maar goed geprobeerd 😘
Klimop naar beneden laten groeien voor als je je sleutels vergeetquote:Op zondag 12 mei 2019 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke planten zijn mooi voor op t balkon was mijn vraag he
thnx voor de tipquote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klimop naar beneden laten groeien voor als je je sleutels vergeet
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klimop naar beneden laten groeien voor als je je sleutels vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |