De ex-Sauber was dit weekend niet zo sterk.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, had Kimi en probleem ofzo? Ik had hem veel verder naar voren verwacht, tot nu toe altijd top 10 finish.
Hij had een voorsprong van bijna 10 seconden op zijn teamgenoot. Die teamgenoot die volgens sommige de beste van dit seizoen toh isquote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Justevo het volgende:
"Get in there Lewis, what a race drive that was!"
Heb ik iets gemist?
quote:
Dat bewaart ie altijd voor het podium,quote:Op zondag 12 mei 2019 16:56 schreef pmponer het volgende:
No more great crowd act?
Aha Valteri is gewoon genaaid met een koppeling die niet goed werkte
We shall see.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op dit circuit. Net als vorig jaar.
Ga je dit ook zeggen als Verstappen van de zomer steeds weer kansloos 5e wordt?
mwah, als die echt niet goed werkte zou hij geen tweede zijn gewordenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:56 schreef pmponer het volgende:
No more great crowd act?
Aha Valteri is gewoon genaaid met een koppeling die niet goed werkte
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op dit circuit. Net als vorig jaar.
Ga je dit ook zeggen als Verstappen van de zomer steeds weer kansloos 5e wordt?
Mercedes negeer ik gewoon. Ik kijk naar de rest van het veldquote:Op zondag 12 mei 2019 17:00 schreef Bolasie het volgende:
Kijken mensen nog serieus naar de Mercedes-show?
Please not this again.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".
Nee, deze race absoluut niet. Maar in de vorige twee kwalificaties en de race wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".
ik heb wel eens geprobeerd een klein baardje te groeien. Ik snap echt niet hoe mensen dat uithouden, jeukt als den tering, laat staan dat je ermee in zo'n bivakmuts/racehelm zit. Ik zou denk ik knettergek van het gekriebel worden =\quote:Op zondag 12 mei 2019 16:58 schreef ondeugend het volgende:
Bottas heeft zijn baard getrimd... zijn resultaat is meteen minder.
Dus mannen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |