Het lijkt er toch sterk op dat het niet het motor vermogen is dat voor de voorsprong zorgt.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:55 schreef opreis het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het idee heb dat ze nog wat achter de hand houden. Bottas en Hamilton worden alleen door elkaar bedreigd, dus ze kunnen vanuit de muur gewoon zeggen okay jongens, jullie krijgen nu alle 2 90% en vecht het daar maar mee uit.
Dit!quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef dop het volgende:
[..]
Het lijkt er toch sterk op dat het niet het motor vermogen is dat voor de voorsprong zorgt.
Volgens mij heeft Mercedes vooral de aerodynamica het beste voor elkaar.
In Bahrein was het verschil wel duidelijk in het voordeel van Ferrari. Dat kwam puur door de motor.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef nils7 het volgende:
Als de Merc altijd meer downforce rijdt dan lijkt bij metingen altijd de Ferrari sterker.
Overigens wel knap dat Grosjean toch een puntje heeft behaald ondanks 3 jokerlaps.
Klopt, Mercedes wint veel tijd in de bochten en vooral langzame bochten.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef dop het volgende:
[..]
Het lijkt er toch sterk op dat het niet het motor vermogen is dat voor de voorsprong zorgt.
Volgens mij heeft Mercedes vooral de aerodynamica het beste voor elkaar.
Mooie grafiek waarin duidelijk wordt dat Ferrari de verkeerde kant op aan het ontwikkelen is. Wat heb je aan topsnelheid als je als een dweil door de bochten gaatquote:Op zondag 12 mei 2019 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, Mercedes wint veel tijd in de bochten en vooral langzame bochten.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Ergste is. Die grafiek kunnen wij zelf ook maken met de gegevens uit de F1 appquote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooie grafiek waarin duidelijk wordt dat Ferrari de verkeerde kant op aan het ontwikkelen is. Wat heb je aan topsnelheid als je als een dweil door de bochten gaat
Dat krijg je met een motorman aan het hoofdquote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooie grafiek waarin duidelijk wordt dat Ferrari de verkeerde kant op aan het ontwikkelen is. Wat heb je aan topsnelheid als je als een dweil door de bochten gaat
Ik hoop wel dat hij mag aanblijven. Als technisch hoofd was hij top, maar voor beslissingen/taktiek moet er gewoon een andere manager komen en gelijk Jock Clear eruit.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat krijg je met een motorman aan het hoofd
Extreem laat stoppen bijv. Nu hield hij Vettel op de medium 8 ronden op. Ik vind het fascinerend hoe hard Ferari faalt strategischquote:Op zondag 12 mei 2019 20:27 schreef manny het volgende:
[..]
hoe gaat hij een mercedes ophouden als hij erachter rijdt ?
Nou, zoals Ferrari het doet, natuurlijk wel. Al teamorders uitvaardigen in de 3de race van het seizoen is zo'n ontzettend zwaktebod.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Je moet je niet schamen voor teamorders
Om niet te veel lastige vragen hoeven te beantwoorden waarom Mercedes met alles weg komt en continu 1 - 2 staat.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik heb nog nergens gelezen wat de reden daarachter is.
Ps: ordenung musst sein is geen reden!!
In de 1e en 2e races waren er ook al teamorders hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Al teamorders uitvaardigen in de 3de race van het seizoen is zo'n ontzettend zwaktebod.
mwah, meer de manier waarop. Dat kost ze veel te veel tijd en dus resultaatquote:Op zondag 12 mei 2019 21:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou, zoals Ferrari het doet, natuurlijk wel. Al teamorders uitvaardigen in de 3de race van het seizoen is zo'n ontzettend zwaktebod.
Vandaag inderdaad. Maar dat ze aan Leclerc vroegen in China om Vettel voorbij te laten, was echt kul.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
mwah, meer de manier waarop. Dat kost ze veel te veel tijd en dus resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |