Superslim van hem. Hij mag nog maar één vraag stellen en dit was geen vraagquote:Op zondag 12 mei 2019 17:16 schreef Sunri5e het volgende:
Ah, daar hebben we Jack weer zonder een vraag. Rot op idioot. Wij willen jou niet meer. Tijd voor vernieuwing.
Ben tevreden met het internet van Zigno. Hoeveel betaal je nu?quote:Op zondag 12 mei 2019 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heb ik jaren geleden al gedaan. Geen seconde spijt. Hetzelfde pakket voor de helft van het geld alleen geen ziggo sport, en stabieler internet dat niet ineens rond half8/8 uur inzakt qua traagheid, betere latency. Iets meer storing in het begin maar te verwaarlozen.
Vertel!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ga maar eens een andere provider nemen denk ik, ik word misselijk van dat Ziggo.
Echt, op Sky interviewen ze nu Horner of Wolff ofzo en op Ziggo vragen ze aan Guus Meeuwis wat hij vind...quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Echt, op Sky interviewen ze nu Horner of Wolff ofzo en op Ziggo vragen ze aan Guus Meeuwis wat hij vind...
Ziggo heeft minder geld omdat ze het "gratis" weggeven.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Echt, op Sky interviewen ze nu Horner of Wolff ofzo en op Ziggo vragen ze aan Guus Meeuwis wat hij vind...
neuh, zit je een interview te doen tussen alle zandzakkenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef pmponer het volgende:
Nou dat interview met Wolff zit je ook echt op te wachtten denk ik dan.
Haha zeker, mooi ook hoe Vettel meteen moest lachen.quote:
Of een manshoge houten klok...quote:Op zondag 12 mei 2019 17:05 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Een kreeft of een pistool ofzo bedoel je?
mwah, is niet helemaal waar, want het plan was een V4. Bij met name Ferrari ging dat er niet in en werd het een V6quote:Op zondag 12 mei 2019 17:39 schreef nils7 het volgende:
Mercedes kan al jaren een tandje harder!
Vergeet niet, het huidige motorenreglement is op aandragen van hen!
Die motor is zo goed, ze kunnen gewoon bakken meer vleugel rijden dan de rest omdat die motor het toch wel trekt.
35 euro, tegenover het soortgelijke equivalent dat me nu 65 zou kosten. Dan heb ik alleen ziggo sport niet, maar dat kan me aan min reet roesten. Voetbal kijk ik doorgaans niet en 15 euro voor wat in feite alleen een f1 zender zou worden eens in de 2 weken ga ik niet doen. 5 euro voor alleen de f1 races zou ik nog doen....quote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben tevreden met het internet van Zigno. Hoeveel betaal je nu?
quote:
Op zich maakt het me niet zoveel uit, wat is nou 50 euro pm voor internet en tv? Maar ja, zo heel betrouwbaar heeft Ziggo zich tov mij ook niet getoond en voor wat ze leveren zijn ze wel duur. En dan krijg je ook nog 5 uur Hamilton reclame per raceweekend. Als het op tv is dan kijk ik toch op tv.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heb ik jaren geleden al gedaan. Geen seconde spijt. Hetzelfde pakket voor de helft van het geld alleen geen ziggo sport, en stabieler internet dat niet ineens rond half8/8 uur inzakt qua traagheid, betere latency. Iets meer storing in het begin maar te verwaarlozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |