Andersom is het natuurlijk ook belachelijk dat Hamilton 6 tienden achter zn teamgenoot kwalificeerd en daar nauwelijks voor 'gestraft' wordt. Hij kan straks met een goede start gewoon onbezorgd naar de overwinning rijden. Als er 3 auto's in dat gat van 6 tienden waren gesprongen had dat een stuk lastiger geweest.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het hangt er wat mij betreft vanaf of hij de huidige vorm kan vasthouden, en vooral dat als er een weekend is waar Hamilton beter is dat hij dan gewoon vlak achter hem als 2e finisht. Dus geen weekenden meer als Bahrein.
Olav Mol tweet net dat-ie ook maar gelijk de 4e (!) motor dit jaar in gebruik mag nemen:quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef opreis het volgende:
Hulkenberg zou vanuit de pitlane moeten starten. Hebben met een andere voorvleugel de kwalificatie gedaan. Eerst ruiterlijk toegegeven, toen bleek dat dat nog wel eens een staartje zou kunnen hebben geprobeerd om er geen aandacht op te vestigen. Gaat weer lekker bij renault
Dramaseizoen daar. Vanmiddag nog even een geplofte motor en de ellende is weer compleet.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef opreis het volgende:
Hulkenberg zou vanuit de pitlane moeten starten. Hebben met een andere voorvleugel de kwalificatie gedaan. Eerst ruiterlijk toegegeven, toen bleek dat dat nog wel eens een staartje zou kunnen hebben geprobeerd om er geen aandacht op te vestigen. Gaat weer lekker bij renault
kut Connely is steward, daar gaat een podiumplek voor Maxquote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Olav Mol tweet net dat-ie ook maar gelijk de 4e (!) motor dit jaar in gebruik mag nemen:
[ afbeelding ]
Oh ja. En natuurlijk het feit dat er niemand aan hem twijfelt. Vettel werd na de 2e race al afgeschreven maar Hamilton krijgt nul kritiek nu hij constant om de oren gereden wordt door Bottas.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Andersom is het natuurlijk ook belachelijk dat Hamilton 6 tienden achter zn teamgenoot kwalificeerd en daar nauwelijks voor 'gestraft' wordt. Hij kan straks met een goede start gewoon onbezorgd naar de overwinning rijden. Als er 3 auto's in dat gat van 6 tienden waren gesprongen had dat een stuk lastiger geweest.
Maar iedereen vergeet dit straks natuurlijk.
Is op zich niks ergs aan om een extra motor in je pool te hebben die je ook nog tijdens de VT's kan gebruiken om meer motoren 'vers' te houden. Zo heb je daar geen last van.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Olav Mol tweet net dat-ie ook maar gelijk de 4e (!) motor dit jaar in gebruik mag nemen:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, als je door je 3 motoren heen bent en toch uit de pit moet starten. Maar het feit dat dit pas de 5e race is en ze nu al alles verbruikt hebben, is toch wel heel treurig.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Is op zich niks ergs aan om een extra motor in je pool te hebben die je ook nog tijdens de VT's kan gebruiken om meer motoren 'vers' te houden. Zo heb je daar geen last van.
Niet echt!quote:Op zondag 12 mei 2019 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Maar de race is dus om 15.10 en niet om 14.10? Verwarrend wel, in de EPG van Ziggo staat ook dat de race om 14.00 begint
Tja, ze kunnen nu wat ze hebben wel meer opschroeven. Maar ik ben het wel met je eens dat het er niet best uit ziet. Maar ik denk dat deze 4de motor een iets slechter beeld geeft dan de werkelijkheid isquote:Op zondag 12 mei 2019 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je door je 3 motoren heen bent en toch uit de pit moet starten. Maar het feit dat dit pas de 5e race is en ze nu al alles verbruikt hebben, is toch wel heel treurig.
Sterker nog Sky zit allemaal excuses te verzinnen waarom hij Bottas niet bijhoud. Gisteren ook weer iets dat de auto meer afgesteld wou worden op Bottas oid, omdat Hamilton wat meer rondglijd en Bottas dat niet heeft. Dat denk ik gelijk ja, maar als die Bottas niet glijd moet Ham dat toch ook kunnen?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja. En natuurlijk het feit dat er niemand aan hem twijfelt. Vettel werd na de 2e race al afgeschreven maar Hamilton krijgt nul kritiek nu hij constant om de oren gereden wordt door Bottas.
Bij mij begon de race om 13:30. Ik zit inmiddels in lap 7quote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt!
De uitzending begint om 14.00 uur. De race zelf om 15.10. Er is eerst een uur voorbeschouwing.
O ja, de uitspraak die Mol pas deed toen ze al bijna waren uitgestapt omdat hij het weer eens niet zag. En wat in iedere herhaling later mooi naar voren was gemonteerd zodat leek alsof hij er wel op tijd bij wasquote:Op zondag 12 mei 2019 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierna mag ie winnen, nu heb ik gewoon een externe behoefte aan een 'DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF, WAT EEN DAG'
Ja ik zie het, het is gewoon een blok van 14.00 tot 17.30, dacht dat ze dat normaal opsplitsten in voorbeschouwing-race-nabeschouwing.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt!
De uitzending begint om 14.00 uur. De race zelf om 15.10. Er is eerst een uur voorbeschouwing.
WEL echt!!quote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt!
een uur voorbeschouwing zit ervoor de race begintquote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
WEL echt!!
in de EPG van Ziggo staat ook dat de race om 14.00 begint.
Dus NIET de voorbeschouwing!
"De race" is 1 programma van 14:00 tot 17:40. Dat betekent dus dat er eerst een uur voorbeschouwing is, dan de race om 15:10 tot ongeveer 17:00 en vervolgens iets meer dan een half uur nabeschouwing.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
WEL echt!!
Race wie het, het langste volhoudt om die schijtlollige studio niet weg te zappen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
WEL echt!!
Moet je even bij de info kijken.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
WEL echt!!
Mooi moment om nog even boodschappen te doen dusquote:Op zondag 12 mei 2019 13:51 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Race wie het, het langste volhoudt om die schijtlollige studio niet weg te zappen.
Jaja, het is inmiddels veranderdquote:Op zondag 12 mei 2019 12:13 schreef Snowsquall het volgende:
Er staat duidelijk; 12 mei Race 14.10 ZS Betaald/gratis
Als je Sky hebt begint de race om 13:30 uurquote:
Nee, wel voor een muurtje.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:54 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Kan ik mijn jumbo jokers inwisselen voor tijdspenalties voor Hamilton?
Ik zit in een andere realiteit denk ikquote:Op zondag 12 mei 2019 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja. En natuurlijk het feit dat er niemand aan hem twijfelt. Vettel werd na de 2e race al afgeschreven maar Hamilton krijgt nul kritiek nu hij constant om de oren gereden wordt door Bottas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |