quote:Op zondag 12 mei 2019 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb de bingo getweet naar Karsten en Jeroen, misschien halen we de uitzending wel jongens.
quote:Op zondag 12 mei 2019 13:53 schreef Mani89 het volgende:
misschien halen we de uitzending wel jongens.
twitter:wimderon twitterde op zondag 12-05-2019 om 13:59:13@KarstenKroon Ciccone heeft in 2016 fysieke problemen gehad en uiteindelijk een operatie aan zijn hart ondergaan. reageer retweet
Volgens mij begreep die Belg de uitdrukking "dood vogeltje" niet en ging Karsten nog even expres door,quote:Op zondag 12 mei 2019 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er dichtbij 'Karsten spot een dier'. Karsten praat over dode vogeltjes.
Dit is Mark Demare toch niet? Volgens mij is het Mark de Bruijn, wie dat ook mag wezen. Hij doet ook mee aan de podcasts van Eurosport ter plaatse met Kleikers en Traksel.quote:
Dat was LottoNL-Jumboquote:Op zondag 12 mei 2019 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dat was dan toch geen Jumbo Visma?Jumbo Visma is er pas sinds dit jaar...
On board van gisteren bij Jumbo.twitter:Eurosport_NL twitterde op zondag 12-05-2019 om 15:19:45🚲 | Unieke beelden! "We kill them all!"Ga mee achter de schermen bij @JumboVismaRoad tijdens de overwinning van @rogla in de 1e etappe van de @giroditalia. #Giro #JumboVisma #Giro102 #Roglic https://t.co/XTOP5pmqfp reageer retweet
Zo'n mooie OP is juist het medicijn tegen zo'n ritquote:Op zondag 12 mei 2019 15:32 schreef Godshand het volgende:
Als jullie het over interviews gaan hebben ipv de etappe betekent dus dat er niets gebeurt. Zonde van zo'n mooie OP eigenlijk
Kwaliteit is geen vereiste om bij Eurosport te mogen werken.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word echt agressief van deze interviewer.
Ik neem Machiel niet zo serieus, als je het niet erg vindt.quote:
Dat mag.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik neem Machiel niet zo serieus, als je het niet erg vindt.
Ulissi wintquote:Op zondag 12 mei 2019 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we vandaag wel een massasprint krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |