quote:Op zondag 12 mei 2019 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
En keihard gelachen om Nishimura. Was maar thuis gebleven jongen
Ik vind het wel een aandoenlijk verhaal.quote:“Nishimura paid the big tension for this big and unique event,” the team wrote in a brief statement on their Facebook page. “He was involved in Giro because he is a young rider that would grow well thanks to experiences in big races, unfortunately, he was too nervous for the event, he had a bad night without sleeping and during the race - a short and explosive chrono - he wasn’t able to be competitive.”
Ja wat een fantastisch verhaal. Hij kan er gewoon helemaal geen ene klote van.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel een aandoenlijk verhaal.
Ik wou ongeveer hetzelfde posten.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wat een fantastisch verhaal. Hij kan er gewoon helemaal geen ene klote van.
Waarom denk je dat hij een hele nacht wakker lag?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wat een fantastisch verhaal. Hij kan er gewoon helemaal geen ene klote van.
Vooraan beginnen bij een mogelijk gevaarlijke afdaling?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:12 schreef BlaZ het volgende:
Waarom reden subweb en bahrain net ineens zo hard naar boven?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef showtimer het volgende:
RAIgoden melden terugkeer Kuba in peloton.
twitter:faustocoppi60 twitterde op zondag 12-05-2019 om 09:59:58Jakub Mareczko was spotted in a McDonalds before yesterday's ITT. Top investigative work, Gazzetta dello Sport! 👌😂 #Giro reageer retweet
Lekker man, laat gaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:27 schreef Momo... het volgende:
twitter:faustocoppi60 twitterde op zondag 12-05-2019 om 09:59:58Jakub Mareczko was spotted in a McDonalds before yesterday's ITT. Top investigative work, Gazzetta dello Sport! 👌😂 #Giro reageer retweet
Dit zijn eerste wereldproblemen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Je rooster op zo'n manier indelen dat je de belangrijkste etappes van start tot finish kunt zien, zet je jezelf op een weinig boeiende maandag in voor 7 uurtjes en dan is het windkracht 94. Rot op.
Zoals de Britse filosoof S.P. Yates ooit zei:quote:Op zondag 12 mei 2019 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Je rooster op zo'n manier indelen dat je de belangrijkste etappes van start tot finish kunt zien, zet je jezelf op een weinig boeiende maandag in voor 7 uurtjes en dan is het windkracht 94. Rot op.
Pisnijdigquote:Op zondag 12 mei 2019 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar verkopen ze tegenwoordig ook salades enzoquote:Op zondag 12 mei 2019 16:27 schreef Momo... het volgende:
M'n vorige werkgever deed werken van 10 tot half 5 met een uur betaalde lunchpauze. Dat was het leven.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals de Britse filosoof S.P. Yates ooit zei:
"Het zijn maar weersvoorspellingen, niemand weet het zeker."
Wat doe je voor werk?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
M'n vorige werkgever deed werken van 10 tot half 5 met een uur betaalde lunchpauze. Dat was het leven.
Gewoon om 7h00 beginnen, dan ben je om 15h00 weer thuis.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben soort van de hoogste baas in een sportschool hier.quote:
Dat doe ik donderdag en vrijdag.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon om 7h00 beginnen, dan ben je om 15h00 weer thuis.
Mijn eerste gedachte was in ieder geval wel dat Landa weer de lul was.quote:
Jullie hebben toch van die TV's? Gewoon Eurosport opzetten dan en tijdens je werk kijken.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben soort van de hoogste baas in een sportschool hier.
Dat zou je wel zeggen, maar op maandagen heeft plots iedereen het geniale plan om eens de sportschool in te gaan, dus de kans dat het kan is erg klein. Daarom zet ik mezelf normaliter zoveel mogelijk in op donderdag- en vrijdagavonden, dan is er geen hond.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Jullie hebben toch van die TV's? Gewoon Eurosport opzetten dan en tijdens je werk kijken.
Komen er veel leuke Spaanse meisjes in je sportschool?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen, maar op maandagen heeft plots iedereen het geniale plan om eens de sportschool in te gaan, dus de kans dat het kan is erg klein. Daarom zet ik mezelf normaliter zoveel mogelijk in op donderdag- en vrijdagavonden, dan is er geen hond.
Okee, je hebt een zwaar levenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen, maar op maandagen heeft plots iedereen het geniale plan om eens de sportschool in te gaan, dus de kans dat het kan is erg klein. Daarom zet ik mezelf normaliter zoveel mogelijk in op donderdag- en vrijdagavonden, dan is er geen hond.
Natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Komen er veel leuke Spaanse meisjes in je sportschool?
Het kan nog volgens een seconde per kilometer-regel van Herbertquote:Op zondag 12 mei 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Het is in ieder geval voorbij voor de koplopers, nog maar een halve minuut
Houdt dit verband met de sportschool?quote:
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Komen er veel leuke Spaanse meisjes in je sportschool?
quote:
Is dat een prijs voor de beste wegkapitein?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarom bestaat er in godsnaam een "Trofee Maarten Wynants"?
Ja, daarom Hans.quote:
Sinds dit jaar bestaat er ook de GP Jonathan Caicedo.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Iedere wegkapitein krijgt zijn eigen koers. Vanaf volgend jaar krijgen we in Limburg ook de Grote Prijs Roy Curvers.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Mani89 het volgende:
waarvoor dankquote:Op zondag 12 mei 2019 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk ik duid het even voor de anderen
Ga toch fietsen
Dat zei ik gisteravond ook tegen je moeder.quote:
Ik ga zo fietsen kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk ik duid het even voor de anderen
Ga toch fietsen
Kijk jij naar het afscheid van Van Persie?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedere wegkapitein krijgt zijn eigen koers. Vanaf volgend jaar krijgen we in Limburg ook de Grote Prijs Roy Curvers.
Ja dat wordt spektakel in de Juventud. Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Clasica Jonathan Caicedo moet ik zeggen trouwens, niet GP. Dit jaar gewonnen door Jefferson Cepeda. Die jongen gaat dicht zijn in de Juventud binnenkort.
Ik heb tot mijn grote spijt de wedstrijd wel gezien.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk jij naar het afscheid van Van Persie?
Parodie op een voetbalclub.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn grote spijt de wedstrijd wel gezien.
Oh, dat is maar 4km minder dan de afstand die ik woensdag hardgelopen hebquote:
Echt pijnlijk hoe ver jij afgegleden bent. Je kunt Buzz nog niet eens boos meer krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat wordt spektakel in de Juventud. Ben benieuwd.
2011 pasquote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Danilo Hondo was klant bij Schmidt, dit nieuws schokt me.
Wat een hond!quote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Hondo is zo ongeveer overal klant geweest toch?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Die was toch ookal eerder betrapt?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
In 2010 vond ik em al verdacht toen hij onze Steven Kruijswijk bergop kon lossen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nog bij hem in de ploeg gezeten.
quote:
Die durfde niet meer nadat Vanmol hem tegen een muurtje gedrukt heeft.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik wacht af op het onvermijdelijke nieuws dat Sinkewitz ook klant was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |