Van wie ben jij nou weer een kutkloonquote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef RottendKadaver het volgende:
VK, PROTIP: je kan het beter aanpakken als Chevy, die is niet compleet debiel geworden. Misschien moet je gewoon even stilstaan en even overdenken wat je nou precies wil, want op dit moment kom je over als een "powerhungry" autist. Denk niet dat je dat voor jezelf wil. #doeslief en ga even nadenken.
Oh sorry, ik postte inderdaad het k-woord zonder dat ik het door hadquote:
Veel te lang niet meer geluisterd, binnenkort maar weer eens opzettenquote:
twee tracks al geleaked via bootlegs, klinkt goedquote:Op zondag 12 mei 2019 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Veel te lang niet meer geluisterd, binnenkort maar weer eens opzetten
Ik wist niet eens dat ze nu nog bestaanquote:Op zondag 12 mei 2019 00:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
twee tracks al geleaked via bootlegs, klinkt goed![]()
Heb er ook echt jaren niet naar geluisterd, maar door die leaks weer beetje terug erin getrokken
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:37 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Als je dat niet uit die post kan halen ga ik je gewoon uitlachen.
Genoeg tijd voor wat kwaliteitquote:Op zondag 12 mei 2019 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is ook maar 13 jaar geleden dat hun laatste album uitkwam
Staat in de playlist, ben nu met een half oog een serie aan het kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is waar ze mee op de proppen zijn gekomen
Hele clip is 12 minuten lang, dus je hebt er idd wel ff aandacht voor nodigquote:Op zondag 12 mei 2019 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Staat in de playlist, ben nu met een half oog een serie aan het kijken
Ik ga er morgen even voor zitten met de speakers aan om de buren te pestenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hele clip is 12 minuten lang, dus je hebt er idd wel ff aandacht voor nodig
Ik denk dat je het beste kunt genieten met koptelefoon maar you be youquote:Op zondag 12 mei 2019 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga er morgen even voor zitten met de speakers aan om de buren te pesten
M'n vriendin kan het ook vast waarderenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste kunt genieten met koptelefoon maar you be you
Absoluutquote:
hahahaquote:Op zondag 12 mei 2019 01:20 schreef Catkiller het volgende:
JA WE WETEN NU WEL DAT JE EEN VRIENDIN HEBT GA EENS REKENING HOUDEN MET MENSEN DIE MINDER TE BESTEDEN HEBBEN
😂quote:Op zondag 12 mei 2019 01:20 schreef Catkiller het volgende:
JA WE WETEN NU WEL DAT JE EEN VRIENDIN HEBT GA EENS REKENING HOUDEN MET MENSEN DIE MINDER TE BESTEDEN HEBBEN
Mag je er weer niet op?quote:Op zondag 12 mei 2019 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Nee ben aan het werk dus nu doet de buurman hetquote:
Heee vriend, jij bent vroeg op om naar de kerk te gaanquote:
Ik zit de hele week al in de kerk en mijn biecht is nog niet over.quote:Op zondag 12 mei 2019 05:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heee vriend, jij bent vroeg op om naar de kerk te gaan
Tegen Utrecht? Nee johquote:Op zondag 12 mei 2019 10:25 schreef HPLC het volgende:
Vandaag gaan we zien hoe Ajax de titel verspeelt
Daar teken ik voorquote:Op zondag 12 mei 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er met 2-3 af gaan in eigen huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |