Als ik vertel wie ik ben neem jij me toch niet serieus, hoewel ik voldoende mensen heb begeleid naar zeer goed moderatorschap (en meer)quote:Op zondag 12 mei 2019 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De kwaliteit van een bericht is immer afhankelijk van de afzender.
oh hey lompehorkquote:Op zondag 12 mei 2019 00:07 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Als ik vertel wie ik ben neem jij me toch niet serieus, hoewel ik voldoende mensen heb begeleid naar zeer goed moderatorschap (en meer)
In welke zin is die set up dan nog completer?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:58 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ik rock zelf een racestoel (wel full-blown, gewoon zo'n DX Racer), in combinatie met een stuur en pedalen is dat best okay. Heb een vrind welke wel een complete setup heeft, maar die heeft regelmatig ook problemen met z'n apparatuur
ik leef in het momentquote:Op zondag 12 mei 2019 00:08 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
lol, nee, je had even op ctrl+f moeten drukken in één van de vorige delen.
Heeft echt zo'n racestoel op de vloer staan enzo.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In welke zin is die set up dan nog completer?
borges' korte verhaal 'pierre menard, auteur van don quixote' plaatst hetgeen jij beweert toch in een heel ander licht hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De kwaliteit van een bericht is immer afhankelijk van de afzender.
ja of niet danquote:Op zondag 12 mei 2019 00:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
borges' korte verhaal 'pierre menard, auteur van don quixote' plaatst hetgeen jij beweert toch in een heel ander licht hoor
Hoe kan je met zo’n stoeltje dan steeds problemen hebben? Speelt ie op PC?quote:Op zondag 12 mei 2019 00:08 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Heeft echt zo'n racestoel op de vloer staan enzo.
PS4, maar het ding heeft constant problemen, van stuur tot stoel. Moet wel zeggen dat hij wel van het budget-gamen is, dus kan me niet voorstellen dat dat ding veel heeft gekost.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan je met zo’n stoeltje dan steeds problemen hebben? Speelt ie op PC?
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef RottendKadaver het volgende:
VK, PROTIP: je kan het beter aanpakken als Chevy, die is niet compleet debiel geworden. Misschien moet je gewoon even stilstaan en even overdenken wat je nou precies wil, want op dit moment kom je over als een "powerhungry" autist. Denk niet dat je dat voor jezelf wil. #doeslief en ga even nadenken.
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:21 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Omdat ik het beste met je voorheb, maar je je als een DEBIEL gedraagt de laatste tijd.
Die was al compleet debiel.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef RottendKadaver het volgende:
VK, PROTIP: je kan het beter aanpakken als Chevy, die is niet compleet debiel geworden. Misschien moet je gewoon even stilstaan en even overdenken wat je nou precies wil, want op dit moment kom je over als een "powerhungry" autist. Denk niet dat je dat voor jezelf wil. #doeslief en ga even nadenken.
Snap niet waar het beeld vandaan is gekomen dat ik als user ze wel allemaal in mn bovenkamer had iddquote:
mijn laatste gitaren kosten 340 en 160 euro, 10 euro voor zuigen 20 voor neuken. ik betaal altijd 5 euro voor de bus naar het station en kan 20 klanten afwerken op een avondquote:Op zondag 12 mei 2019 00:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoevaak heb je je dan al wel niet laten nemen achter het stationnetje!?!?
Altijd weer die ouwe knijpstuivers.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef RottendKadaver het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat hij altijd loopt te zeuren, over alles
Geen haat daar.quote:
Had je niet, maar toen was je nog niet compleet labiel.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap niet waar het beeld vandaan is gekomen dat ik als user ze wel allemaal in mn bovenkamer had idd
10 klantenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn laatste gitaren kosten 340 en 160 euro, 10 euro voor zuigen 20 voor neuken. ik betaal altijd 5 euro voor de bus naar het station en kan 20 klanten afwerken op een avond
a) bereken hoeveel trollscience moest neuken om zijn eerste gitaar te betalen
b) bereken de dekkingsbijdrage per pijpbeurt
c) is de busrit naar het station een voorbeeld van constante kosten of variabele kosten? leg je antwoord uit
Hier is "VK'tjes" al een standaard bijdragequote:Op zondag 12 mei 2019 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Altijd weer die ouwe knijpstuivers.
ahzoquote:Op zondag 12 mei 2019 00:28 schreef RottendKadaver het volgende:
Had je niet, maar toen was je nog niet compleet labiel.
nee jijquote:Op zondag 12 mei 2019 00:31 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ga weer normaal worden debiel. xoxoxoxoxo Praadje
Oh ik kan nog geen DM versturen, maar wil je sturen dat ik hoop dat je weer een beetje word zoals je was, want je was best okay, heel jammer hoe je nu doetquote:
Ik heb je punt ondertussen wel begrepen ja, maak je niet dik.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:33 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Oh ik kan nog geen DM versturen, maar wil je sturen dat ik hoop dat je weer een beetje word zoals je was, want je was best okay, heel jammer hoe je nu doet
Ik ben al dik vriendquote:Op zondag 12 mei 2019 00:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb je punt ondertussen wel begrepen ja, maak je niet dik.
gewoon jezelf zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 00:34 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ik ben al dik vriendik maak me zorgen om mijn postuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |