't is iets op Spotify. Hij is niet gebeten door één van z'n fretten of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Damn......ik volg het niet meer![]()
Ha ha levensgevaarlijke frettenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:24 schreef Dave het volgende:
[..]
't is iets op Spotify. Hij is niet gebeten door één van z'n fretten of zo.
Je kent ze wss wel van "Silver Lining"quote:
zegt me weinig heel eerlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kent ze wss wel van "Silver Lining"
Renault Kadjar reclame zat dat nummer in destijds.
(en nee, ik ben niet goed met feitjes maar wel handig met Google![]()
)
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
zegt me weinig heel eerlijk
Story of my lifequote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
Goedele Liekens is weer vrijgezel.
Ik snap dat wel, uren over seks praten maar het nooit doen.
Heb je dat NU pas door Dave?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:14 schreef Dave het volgende:
Ik heb zojuist weer een openbaring: als je op de topictitel van een reeks klikt, kom je op een overzichtspagina van die reeks.
Qua leeftijd of gedrag?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je dat NU pas door Dave?Damn, dat weet ik al jaren. En je had mijn vader kunnen zijn.
First Aid Kitquote:
Ik had het over leeftijd, maar gedrag is soms ook betwijfelbaarquote:
The good lifequote:
Maar 10,5 %quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
10,5% dus redelijke kans op hoofdpijn morgen, wel lekker zoet
quote:
Ja toch? Iedereen telt meequote:
Ik had dat als je in het topicoverizcht bent, dat je dan de laatste post ziet wanneer je over de datum van de laatste post scrolltquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:14 schreef Dave het volgende:
Ik heb zojuist weer een openbaring: als je op de topictitel van een reeks klikt, kom je op een overzichtspagina van die reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |