Over 5 topics dus,quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu, straks, dus over een paar vragen verder, schat ik in.
Fok! doet idd hier ook raar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:02 schreef Recce het volgende:
Ligt het aan mij of hebben meer mensen last van dat de quote-alert het niet doet?
Heb vandaag een stuk of 15 foto's gemaakt, waarbij bij een aantal een stuk wijsvinger te zien is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien die je gemaakt hebt, ben echt benieuwd.
Test.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:02 schreef Recce het volgende:
Ligt het aan mij of hebben meer mensen last van dat de quote-alert het niet doet?
Wij grote handenmannenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb vandaag een stuk of 15 foto's gemaakt, waarbij bij een aantal een stuk wijsvinger te zien is.![]()
Roxettequote:
Dat is momenteel heel lastig. Ik zal uitleggen waarom.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien die je gemaakt hebt, ben echt benieuwd.
Met je klusklauwenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb vandaag een stuk of 15 foto's gemaakt, waarbij bij een aantal een stuk wijsvinger te zien is.![]()
Ok, maar je kunt nu een foto van iets maken en dan uploaden, ik vroeg niet om je hele collectie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is momenteel heel lastig. Ik zal uitleggen waarom.
Ik had 1000+ foto's staan op Flickr.com. Uploads van een aantal jaren. Velen volgers en bijna alleen maar positieve reactie's. De negatieve pakte ik op als kritiek waar ik aan kon werken.
Toen had ik mijn smartphone gelinkt aan mijn Flickr account niet wetende dat er automatisch foto's die ik met mijn mobiel maakte werden geupload naar dat account. En een aantal van die waren blijkbaar tegen de richtlijnen in en als een echt Amerikaans preuts bedrijf werd mijn account zonder twijfel direct verwijderd. Ik had zelfs een PRO account.
Ik zit er wel weer over te denken om een nieuwe account aan te maken ooit maar ik zie nog even geen goed alternatief voor Flickr.com of ik ben er nog niet zeker van om daar weer naar terug te gaan aangezien ze dat allemaal verwijderd om echt een onzin reden.
En zo zit dat
quote:
Fijn !quote:
*proest*quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb zin om de sound of music te kijken.
Waar zou ik nu in godsnaam een foto van moeten maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ok, maar je kunt nu een foto van iets maken en dan uploaden, ik vroeg niet om je hele collectie.
Zo zou ik het precies aanpakken!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Waar zou ik nu in godsnaam een foto van moeten maken?
Weet je. Als jij nog lang genoeg online ben zorg ik dat ik hier gewoon zomaar en foto maak in de woonkamer. Maar geef mij even de tijd. Dan doe ik heb uploaden op iemand anders zijn Flickr account maar dan verwijder ik hem ook weer na een uur.
Wel jammer van de foto's, wel op letten als je foto's maakt van de bloei hèquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het was weer een behoorlijk debiele actie van me.
Gaat verder alles goed?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat hij hier ineens 1000 foto's neerplemptquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ok, maar je kunt nu een foto van iets maken en dan uploaden, ik vroeg niet om je hele collectie.
Idd!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom moeilijk doen als het zo ook kan.
Doe!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
De quotes bij mij werken! Wat grappig, jouw beekje! Ik ben vooral verbaasd dat ik hier al jaren woon, en zo dichtbij tussen onze steden zulke mooie natuur is. Volgende keer ronde anders, en dan langs Lonnekermeer en wildernisquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu deed-ie het wel! Ik had eerder @:Voxs bijna gemist toen ze me tagde.
Huh? Maak een foto met je smartphone, stuur hem naar je mail. Maak met gayzo een print en post het. Klaar, zo simpel, dat het zelfs mij lukt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Waar zou ik nu in godsnaam een foto van moeten maken?
Weet je. Als jij nog lang genoeg online ben zorg ik dat ik hier gewoon zomaar en foto maak in de woonkamer. en vanavond upload. Maar geef mij even de tijd. Dan doe ik hem uploaden op iemand anders zijn Flickr account maar dan verwijder ik hem ook weer na een uur.
Wat? Moet je een blauw oog of zo?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel jammer van de foto's, wel op letten als je foto's maakt van de bloei hè
Heb je damesbezoek?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:10 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Idd!
Er zit nu nog iemand in de woonkamer hier die ik kan irriteren met een camere rondlopend voor de tv en zo dus ik wacht even tot zij naar bed is. Dan ga ik hier iets zoeken en dan post ik die ook.
En die wordt sowieso gemaakt met een Canon 7D
Wel graag 2 dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat? Moet je een blauw oog of zo?
Nee joh, maak een foto, upload naar imgur, post de link hier. Nog simpeler.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huh? Maak een foto met je smartphone, stuur hem naar je mail. Maak met gayzo een print en post het. Klaar, zo simpel, dat het zelfs mij lukt.
Zie je wel, het kan NOG makkelijkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee joh, maak een foto, upload naar imgur, post de link hier. Nog simpeler.
Ja, prachtig hè? En dat op loopafstand! Ik ben benieuwd of het Lonnekermeer al een beetje mooi is geworden, daar moet ik nog steeds gaan kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
De quotes bij mij werken! Wat grappig, jouw beekje! Ik ben vooral verbaasd dat ik hier al jaren woon, en zo dichtbij tussen onze steden zulke mooie natuur is. Volgende keer ronde anders, en dan langs Lonnekermeer en wildernis![]()
Mooie foto's Hof Espelo
Jij hebt echt geen idee wat fotografie inhoud. Eigenlijk zou ik niets moeten posten. Een foto maak je met een fototoestel. Niet met een telefoonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huh? Maak een foto met je smartphone, stuur hem naar je mail. Maak met gayzo een print en post het. Klaar, zo simpel, dat het zelfs mij lukt.
Ik zag een foto van de 'achtertuin' jaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is nog niets te ontdekken, buiten een veld zwarte aarde om, maar zal wel vlot opkomen met dit weertype.
Ik las shoarmahoerquote:
Nee, jij bent te leuk om er 2 te krijgen.quote:
Een sfeerimpressie kun je prima met een mobieltje maken, het is slechts een momentopname.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee wat fotografie inhoud. Eigenlijk zou ik niets moeten posten. Een foto maak je met een fototoestel. Niet met een telefoon
Da's de akker van de buurboer. Maar daar vlakbij ligt het veldje waar de bloemen op moeten komen. Waren wel zaadjes uit 2017, maar het zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag een foto van de 'achtertuin' ja
Hoe gaat het met Pip?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb vandaag mijn broodjes pic gemaakt
Ook benieuwd. Ook nog door de villa 'wijk' bij de Uni gelopen, jemig wat een kasten van huizenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prachtig hè? En dat op loopafstand! Ik ben benieuwd of het Lonnekermeer al een beetje mooi is geworden, daar moet ik nog steeds gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |