SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Grappig nummer wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Een nieuwe track van Vampire Weekend die ik eruit vind springen: Sympathy
Lekker eigenwijs.quote:
Mja... Vind het er niet op vooruitgegaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs.Ondertussen: oud werk van Sting in een nieuw jasje:
Sting - If You Love Somebody Set Them Free (My Songs version)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik vind het wel prettig klinkenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja... Vind het er niet op vooruitgegaan.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Bedankt 11, ik ga even op de bank uitbuiken![]()
Mijn pens is die dikke burgers niet gewendUitbuik zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die sla ik ook even overquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig klinkenEr komt een heel album met dit soort nieuwe uitvoeringen aan.
Zou hij in slaap gevallen zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had Melting zo onderhand wel verwacht, eigenlijk
Het origineel klonk me al prettig zat. Ik hoor echt de meerwaarde niet en snap ook niet waar het voor nodig is als je al zoveel nummers en hits achter de rug hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig klinkenEr komt een heel album met dit soort nieuwe uitvoeringen aan.
Over originelen gesproken... hier is er eentje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het origineel klonk me al prettig zat. Ik hoor echt de meerwaarde niet en snap ook niet waar het voor nodig is als je al zoveel nummers en hits achter de rug hebt.
Hij heeft nog een kwartier. Tijd zat.quote:
Vout heeft hem een keer opgesloten in de kelder.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er kermis bij hem in de buurt?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vout heeft hem een keer opgesloten in de kelder.
Symph draaide de psb versiequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over originelen gesproken... hier is er eentje.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vout heeft hem een keer opgesloten in de kelder.
1979 alweer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
Village People - Go West
Een #31-hit in 1979.
Ik dacht ook niet dat je hem de hele tijd opsloot. Alleen tijdens een showquote:
Dit was anders ook wel redelijk camp in mijn ogen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan zo heel rustig eindigen, maar daarvoor gaan we eerst nog even over the top, of camp, hoe je het ook wilt noemen....
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat je hem de hele tijd opsloot. Alleen tijdens een show
Ik kan me niet herinneren dat deze in die film voorkomt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
The Sneepers feat. David Hasselhoff - Guardians Inferno (From Guardians of the Galaxy Vol. 2)
Geen idee. Ik kijk zelden films. Maar ik vind het gewoon een lekkere trackquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat deze in die film voorkomt.
En terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Looking for freedom durf je niet aan, zeker?
Red ik niet meer, helaasquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Looking for freedom durf je niet aan, zeker?
Daarom draai ik het ookquote:
Het was weer een hele mooie show. Dank je welquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - 11:11
01 Sparks - When I Kiss You (I Hear Charlie Parker Playing) (radio edit)
02 Jennie Abrahamson - My Favorite Things
03 Röyksopp - Church
04 Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (Junior's Happy Handbag mix)
05 Antony & Cleopatra - Why Don't You Just Call Me
06 Toni Di Bart - The Real Thing (Joy Brothers 7-inch dance mix)
07 Patrick Cowley feat. Sylvester - Do You Wanna Funk (radio edit)
08 Charlie Winston feat. Camélia Jordana - Rendez-vous
09 Third World - Try Jah Love
10 Heavy D & The Boyz feat. Aaron Hall - Now That We Found Love
11 Jae Jin - 11:11
12 Tom Odell - Silhouette
13 Yuksek feat. Polo & Pan - Cadenza (edit)
14 Howard Jones - What Is Love?
15 Haddaway - What Is Love
16 Pet Shop Boys - Love Is A Bourgeois Construct (Nighttime radio edit)
17 FINNEAS - I Lost A Friend
18 Jam & Spoon - Stella (Kölsch remix)
19 Kraftwerk - Tour De France
20 C Duncan - Pulses & Rain
21 Laing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
22 Hey Violet - Better By Myself
23 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
24 Vampire Weekend - Sympathy
25 Sting - If You Love Somebody Set Them Free (My Songs version)
26 Village People - Go West
27 The Sneepers feat. David Hasselhoff - Guardians Inferno (From Guardians of the Galaxy Vol. 2)
28 Petula Clark - While You See A Chance
29 Daniel Hope & Ludovico Einaudi - I Giorni (Arr. For Violin, Piano And String Orchestra)
Ja, helemaal eens en ook erg fraai als laatste nummer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarom draai ik het ook![]()
Het is weer eens wat anders als slotsong, maar ik vind het echt prachtig
Erg afwisselend, zie ik. Heb wat gemist.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - 11:11
01 Sparks - When I Kiss You (I Hear Charlie Parker Playing) (radio edit)
02 Jennie Abrahamson - My Favorite Things
03 Röyksopp - Church
05 Antony & Cleopatra - Why Don't You Just Call Me
06 Toni Di Bart - The Real Thing (Joy Brothers 7-inch dance mix)
07 Patrick Cowley feat. Sylvester - Do You Wanna Funk (radio edit)
08 Charlie Winston feat. Camélia Jordana - Rendez-vous
09 Third World - Try Jah Love
10 Heavy D & The Boyz feat. Aaron Hall - Now That We Found Love
11 Jae Jin - 11:11
12 Tom Odell - Silhouette
13 Yuksek feat. Polo & Pan - Cadenza (edit)
14 Howard Jones - What Is Love?
15 Haddaway - What Is Love
16 Pet Shop Boys - Love Is A Bourgeois Construct (Nighttime radio edit)
17 FINNEAS - I Lost A Friend
18 Jam & Spoon - Stella (Kölsch remix)
19 Kraftwerk - Tour De France
20 C Duncan - Pulses & Rain
21 Laing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
22 Hey Violet - Better By Myself
23 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
24 Vampire Weekend - Sympathy
25 Sting - If You Love Somebody Set Them Free (My Songs version)
26 Village People - Go West
27 The Sneepers feat. David Hasselhoff - Guardians Inferno (From Guardians of the Galaxy Vol. 2)
28 Petula Clark - While You See A Chance
29 Daniel Hope & Ludovico Einaudi - I Giorni (Arr. For Violin, Piano And String Orchestra)
quote:
No problem.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. En bedankt voor het extra minuutje. Ik had een beetje misgerekend
Junior heeft ook nog een bescheiden bijdrage gedaan in deze show.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:01 schreef just me het volgende:
[..]ik had niet door dat er al gedraaid werd
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Junior heeft ook nog een bescheiden bijdrage gedaan in deze show.
04 Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (Junior's Happy Handbag mix)quote:
Ik zal het maandag doorgevenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Junior Vasquezquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Junior's blije handtas mix.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat werkte ook goed op de lachspieren van Lucky en mij.quote:
Dat is ook door iemand anders gezongen, volgens mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken de versie van het andere geslacht
Heb jij niet nog een oude liggen, die je hem maandag kan geven?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:07 schreef just me het volgende:
Alles moet mogelijk zijn, als Junior een handtas wil is het ook prima
Kun je Junior maandag verrassen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:11 schreef just me het volgende:
Genoeg handtasjes hier, zelfs nog die van mijn moeder zijn geweest
Hij hoort mij te verrassenquote:
Laat je de collectie een keer zien?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:11 schreef just me het volgende:
Genoeg handtasjes hier, zelfs nog die van mijn moeder zijn geweest
Is goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laat je de collectie een keer zien?
rondje kringloop gedaan ?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft een nieuwe tas, de vorige verpulverde als je er maar naar wees. Beiden een nieuwe tas, ik moet ze alleen nog even met een vochtig doekje opfrissen
Symph is uit de kast gekomen, en heeft nu ook een handtas.quote:
Als je goed leest, had hij er al één.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph is uit de kast gekomen, en heeft nu ook een handtas.
Ik vandaag in mijn uppie ja, was uitverkoop dus ik scoorde voor ¤9 2 vintage ovenschaaltjes, een groen nepleren zomerjas, een spijkerbroek en 2 bloesjes.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vandaag in mijn uppie ja, was uitverkoop dus ik scoorde voor ¤9 2 vintage ovenschaaltjes, een groen nepleren zomerjas, een spijkerbroek en 2 bloesjes.
De tassen waren een paar weken geleden, die van Symph in Hoogeveen. Nu heeft hij een stijlvolle zwarte ipv zijn opvallende rode
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:23 schreef livelink het volgende:
Ik kende het nummer Because they're young dus van de tipparade
https://radiopedia.nl/wiki/Because_They%27re_Young_(Duane_Eddy)
Dan is het wachten tot een volgende zaterdag, leuk om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam thuis met mijn aankopen (Symph was thuisgebleven ivm levering van Hello Fresh) en hij zei: goed gedaan. Hij krijgt altijd de kriebels van de drukte daar op de kledingafdeling, dan wil hij mensen gaan schoppen. Vorige week vond ik er 2 paar identieke enkellaarsjes: rood en blauw en Symph vond een W-Germanyvaasje. Ik vind het daar wel leuk, zo jammer dat ze alleen op zaterdag een paar uur open zijn.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, fox the fox? Precious little diamond
Dat past ook wel volledig in de sfeer en de tekst van het nummer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:36 schreef Melting het volgende:
Zoals zij het zingen, is het meer...... Sterf Anne!
Ik zie het al helemaal voor me.quote:
Nooit geweest, maar in die tijd vond ik dat soort muziek erg leuk. Ik heb hele stapels cd-singles van artiesten als Dune in de kast liggen.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is ook zo'n nummer dat ik weleens heb gehoord, maar ik weet niet van wie het is.
Ik ken het ook wel, maar kom nergens op. Ook niet als het om het origineel gaat.quote:
Of is dit het origineel?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Het origineel is Italiaans, dat weet ik wel...
L'italiano is een single van Toto Cutugno uit 1983. Hetzelfde jaar coverde de Nederlandse band Canyon het nummer met een Nederlandse tekst als Als ik maar bij jou ben.quote:
* Elfletterig checkt even een bepaalde playlist en is gerustgesteld....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
L'italiano is een single van Toto Cutugno uit 1983. Hetzelfde jaar coverde de Nederlandse band Canyon het nummer met een Nederlandse tekst als Als ik maar bij jou ben.
Proost!quote:
De Nederlandse versie is Symph’s afdeling, ik kwam niet verder dan de titelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
L'italiano is een single van Toto Cutugno uit 1983. Hetzelfde jaar coverde de Nederlandse band Canyon het nummer met een Nederlandse tekst als Als ik maar bij jou ben.
ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:59 schreef Melting het volgende:
Ik heb even een 75cl fles van deze open gemaakt.
Even kijken hoe die smaakt.
[ afbeelding ]
wie wat waar ?quote:
Ziet er lekker uit. Ik had nog een halve fles witte wijn die op moest, maar het valt niet helemaal lekker. Dus ik ga maar over op koffie of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:59 schreef Melting het volgende:
Ik heb even een 75cl fles van deze open gemaakt.
Even kijken hoe die smaakt.
[ afbeelding ]
we zijn ook heel aardigquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De ontvangst hier
En wat een nummer ook trouwens![]()
Als je nou een keer dat pakket komt halen, dan heb je weer wat te drinken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Ik had nog een halve fles witte wijn die op moest, maar het valt niet helemaal lekker. Dus ik ga maar over op koffie of zo.
Hij smaakt dus lekker?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nou een keer dat pakket komt halen, dan heb je weer wat te drinken.![]()
Doe ik er een flesje van deze bij (moet je me wel aan helpen herinneren)
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is lekker. Die fles gaat makkelijk op.
tja... dat is 'n raadsel waar ik geen antwoord op hebquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Over drank gesproken...
* Elfletterig gaat koffie klaarmaken![]()
Over koffie gesproken... waar is Knokkels eigenlijk?
Dat is een user die ik niet ken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik zag vorige week nog een kort interview met Jofunukun.
Ook al heel lang niet meer gezien hier. Ik weet niet of hij überhaupt nog op Fok! zit.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef livelink het volgende:
got to get, maar van wie ook al weer. Rob 'n Raz
Het was maar goed dat ze in de tekst terugkwamenquote:
Wel heel modern. Ik bewonder jou, jij weet tochquote:
Dat wist ik niet. Weet ik het nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel heel modern. Ik bewonder jou, jij weet toch
Even gezocht: heeft al 3 jaar niet meer op FOK! gepost.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik zag vorige week nog een kort interview met Jofunukun.
Ook al heel lang niet meer gezien hier. Ik weet niet of hij überhaupt nog op Fok! zit.
77 dagen geleden voor het laatst op Fok! geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even gezocht: heeft al 3 jaar niet meer op FOK! gepost.
https://forum.fok.nl/user/history/32303
Dat is livelink vergeven.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat geen komma, maar een min-teken.
Nee, dat heeft Nescafé voor mij gedaan. Ze hebben zelfs de koffie in een zakje gedaan en een smaakje toegevoegd.quote:
1056 ???quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:20 schreef Melting het volgende:
Lees net dat dit nummer als uit 1056 komt.![]()
Blijft een heerlijk nummer.
Bij ons op het werk noemen we dat een Artikel 5-procedure.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is fout, maar dat zal ik door de vingers zien.
[ afbeelding ]
Zo oud is het nou ook weer niet, just me.quote:
Dat moet dan heel mooi geweest zijnquote:
Met jeu de boules?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik wens de buschauffeur een fijne rit naar Dalfsen![]()
We gaan Europa in![]()
![]()
Dat is hier om de hoek. Ik was er vorige week nog.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
We gaan Europa in![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
We gaan Europa in![]()
![]()
Leuk! Ga je kijken dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
We gaan Europa in![]()
![]()
Die zijn het niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zou zomaar eens Twenty4Seven kunnen zijn. Anders geen idee.
quote:
Vandaar mijn knipoog.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan had ik het toch half goed(want Nance zong in Twenty4Seven)
Ja, misschien is hij het ook wel. Maar het doet mij denken aan Boudewijn de Groot.quote:
Marcel de Groot (heb ik net opgezocht)quote:
Ah, dan hoorde jij vast wel dat hij het was.quote:
nee hoor want toen zong hij engelstalige coversquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan hoorde jij vast wel dat hij het was.
Daarover gesproken..... Bassman heb ik al even niet gezien hier.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarover gesproken..... Bassman heb ik al even niet gezien hier.
En woonde weer thuis, zodat hij 's avonds eerder bij zijn ouders zit dan hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KloptWaar zijn al die mensen toch? Ik meen me te herinneren dat -ie druk was met z'n studie of zo?
Nou ja, het jaar is bijna voorbij, dan heeft hij misschien weer wat meer tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KloptWaar zijn al die mensen toch? Ik meen me te herinneren dat -ie druk was met z'n studie of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
"Slaapverwekkend" - DDM over de Radio49-shows van MeltingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Is het Cher?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het is niet Dusty Springfield en ook niet Samantha Fox...
Ook geen Volbeatquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
"Slaapverwekkend" - DDM over de Radio49-shows van MeltingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ze lijkt zo veel op Annie Lennox dat ze gewoon Annie Lennox is
Dat lijkt mij balen, op jezelf lijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ze lijkt zo veel op Annie Lennox dat ze gewoon Annie Lennox is
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij balen, op jezelf lijken
Je zoon heeft er kijk op.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:46 schreef livelink het volgende:
Volgens mijn zoon is het Allstar van Smash Mouth
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
Stevie Wonder- I Just Called To Say I Love You
Een van de weinige nummers naast Superstition die ik wel kan hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk een heel a-typisch nummer voor hem, qua sound. Alsof het op een goedkope Casio is ingespeeld.
For once in my life is eigenlijk het enige nummer van Stevie Wonder dat ik echt regelmatig luister.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van de weinige nummers naast Superstition die ik wel kan hebben.
Sir Duke vind ik tofquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van de weinige nummers naast Superstition die ik wel kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |