twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 17:57:54Mollema wisselt van fiets. Belangrijke reden: Trek rijdt met tijdritfietsen met één voorblad. Dat is in deze tijdrit nogal gecompliceerd: je hebt groot blad nodig voor het vlakke deel en klein blad voor de klim. reageer retweet
Dat lijkt me wat voorbarig.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Karsten gelooft niet meer in de kansen van Tom.
En daar was niks aan te doen sinds ze dit parcours kenden?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:59 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 17:57:54Mollema wisselt van fiets. Belangrijke reden: Trek rijdt met tijdritfietsen met één voorblad. Dat is in deze tijdrit nogal gecompliceerd: je hebt groot blad nodig voor het vlakke deel en klein blad voor de klim. reageer retweet
Lekker halverwege de derde week 2 maanden te vroeg pieken voor de tour.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Karsten gelooft niet meer in de kansen van Tom.
Wel, maar wel vrij veel werkquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En daar was niks aan te doen sinds ze dit parcours kenden?
Eigenwijs zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En daar was niks aan te doen sinds ze dit parcours kenden?
Reed 14 nog iets toch ? Dat is meer dan binnen tijdquote:
Ik had iets beter verwacht na die tusssentijd met wissel naar een gewone fiets.quote:
Meer dan 16 minutenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh Karsten zei 14:44 als tijdslimiet dacht ik?
Daarvoor hangen we hier in Groningen de vlag uit, we kijken of we nog meer bruggen naar Bauke kunnen vernoemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Netjes 7de, en daar gaat hij ook eindigen over drie weken.
Een wanhopige poging om op de bingokaart te komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan ze nou de hele Giro Giegen Hart zeggen?
Als je geen mailtje of tweet stuurt, gaan ze dat de hele Giro zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan ze nou de hele Giro Giegen Hart zeggen?
Ik neem aan dat Jeroen elke dag even dit topic terugleest of hij nog wel aan de wensen voldoet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je geen mailtje of tweet stuurt, gaan ze dat de hele Giro zeggen.
Ik overweeg om speciaal voor Jeroen en Karsten een account aan te maken. De EurosportHulpijn, of zoiets.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je geen mailtje of tweet stuurt, gaan ze dat de hele Giro zeggen.
Die tropische verrassing blijkt een rotte banaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Tropische verrassing, persoonlijk door Vaughters gescout, Caicedo begint er straks aan, jawel.
Die heeft een eigen topic he!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Jeroen elke dag even dit topic terugleest of hij nog wel aan de wensen voldoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |