Welke Maurice? De Hond? Graef?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sander, Maurice, Bobbie, Eurosport gaat er helemaal voor.
Een echte lokal hieroquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Geef ons alsjeblieft Krijn Schuitegod terug.
Eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:44 schreef Mani89 het volgende:
Wow wat kansloos van Dumoulin. Wat een kneus.
Dat soort sentimenten laten me ijskoud.quote:
Die tactiek zal toch wel uit de koker van Mathieu komen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Roglic probeerde hard te rijden en dat vast te houden.
Addy en Jan hebben weer een briljant plan bedacht!
Ex-wielrenner Marc Demare (ja, ik maak hem gewoon nog een keer).quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De interviewer. Maar misschien was dat Mark. Vond het een typische Maurice (Steijn).
Maar volgens de commentatoren moet je voor de bocht aan de rechterkant wisselen. Dan dwing je toch juist een achterligger om extra meters te maken door die bocht aan e buitenkant te nemen?quote:
Zit maar te dollen, ouwe reus. Twee uurtjes korter werken is hier in de zandbank de norm inderdaad, dus dat komt heel goed uit als er dan een maand lang Giro is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je klinkt sarcastisch, en mij leek het ook sterk, maar ik kan me oprecht geen andere reden voorstellen waarom je extra vroeg vrij zou zijn met de ramadan
Dat is de beste lijnquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar volgens de commentatoren moet je voor de bocht aan de rechterkant wisselen. Dan dwing je toch juist een achterligger om extra meters te maken door die bocht aan e buitenkant te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |