quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:34 schreef PicoMMP het volgende:
Met 2-0 voorstaan bij rust en dan nog met 3-2 verliezen. Faalclub
Dus er wordt 2x in de laatste 4 potten gespeeld tegen Ajax?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:28 schreef fetX het volgende:
Nou, nu dus nog thuis tegen Vitesse en uit naar Ajax. Ze maken het wel weer des Feyenoords spannend.
Rest van het artikel in het linkjequote:Met vijf prijzen in vier jaar is Giovanni van Bronckhorst de meest succesvolle Feyenoord-trainer ooit. Morgen zal hij voor het laatst op de bank zitten in De Kuip, waar hij in januari van dit jaar besloot om zijn aflopende contract niet te verlengen. Zo komt er een einde aan een bijzondere periode in Rotterdam-Zuid met veel hoogtepunten, maar ook de nodige dieptepunten.
Typisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:42 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord heeft opnieuw een talent verloren aan Ajax. De Rotterdammers zien de veertienjarige Rico Speksnijder de overstap maken naar de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Volgens VarkenoordWatch blijft het hier niet bij. Momenteel is Ajax met meerdere spelers van Feyenoord in gesprek.
Wat is dit voor achterlijk gedoe joh?
Waarom zou iemand met talent deze overstap niet maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:42 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord heeft opnieuw een talent verloren aan Ajax. De Rotterdammers zien de veertienjarige Rico Speksnijder de overstap maken naar de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Volgens VarkenoordWatch blijft het hier niet bij. Momenteel is Ajax met meerdere spelers van Feyenoord in gesprek.
Begrijp de keuze ook niet. Feyenoord barst immers van de talenten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:42 schreef PIETR het volgende:
Ik hoop het. Ajax schiet geen reet op met zo'n akkoord.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelukkig in 2021 een nieuw herenakkoord. Al zal Ajax wel weer de eerste club zijn die zich daar geen reet van aantrekt.
Ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dus er wordt 2x in de laatste 4 potten gespeeld tegen Ajax?
Ranzige kutclubquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:42 schreef PIETR het volgende:
Bij AZ ook al. Tyfusneuzen nog ff snel alles leegtrekken voor 2021.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:42 schreef PIETR het volgende:
Het lot van Feyenoord. De rangorde voor de komende 10 jaar is duidelijk. 1 Ajax, 2 PSV en 3 Feyenoord. Financieel heeft Ajax dusdanig veel slagkracht dat het nu ook gewoon spelers van Feyenoord kan halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:42 schreef PIETR het volgende:
Een Ajacied zal hier op reageren dat ze geen spelers van Feyenoord of PSV willen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het lot van Feyenoord. De rangorde voor de komende 10 jaar is duidelijk. 1 Ajax, 2 PSV en 3 Feyenoord. Financieel heeft Ajax dusdanig veel slagkracht dat het nu ook gewoon spelers van Feyenoord kan halen.
Mwa van PSV welquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Een Ajacied zal hier op reageren dat ze geen spelers van Feyenoord of PSV willen.
Verder klopt alleen je laatste zin.
van Feyenoord kan ik me voorstellen. Misschien Berghuis, maar ik betwijfel of die bij Ajax basis zou staan. Misschien bij PSV nog Lozano of Bergwijn maar dan houdt het ook wel op.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Een Ajacied zal hier op reageren dat ze geen spelers van Feyenoord of PSV willen.
Verder klopt alleen je laatste zin.
Het gaat om jeugdspelers Hans. Niet het eerste.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
van Feyenoord kan ik me voorstellen. Misschien Berghuis, maar ik betwijfel of die bij Ajax basis zou staan. Misschien bij PSV nog Lozano of Bergwijn maar dan houdt het ook wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |