abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 mei 2019 @ 00:32:21 #76
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_186755921
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Er gaat een lichtje in de bol aan en mensen denken “that’s it?” Yeah that’s it. Daar ga ik vanuit en als ik het mis heb en het wordt geniaal dan neem ik een week lang, tot aan de finale een Daniël Dekker usericon. Beloofd.
_O- _O- ^O^
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 00:39:33 #77
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186756024
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Er gaat een lichtje in de bol aan en mensen denken “that’s it?” Yeah that’s it. Daar ga ik vanuit en als ik het mis heb en het wordt geniaal dan neem ik een week lang, tot aan de finale een Daniël Dekker usericon. Beloofd.
Quote voor het nageslacht.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 11 mei 2019 @ 00:47:17 #78
39237 crew  H_T
2733
pi_186756169
De bol bevat NOG MEER LASERS!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 11 mei 2019 @ 00:47:50 #79
39237 crew  H_T
2733
pi_186756174
Of er pleurt ineens zo'n oude Katja Schuurman-computer het podium op
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186756456
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De bol bevat NOG MEER LASERS!
A laser for you, a laser for you, a laser for everyone *O*
~The present is all there is~
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 11 mei 2019 @ 01:04:16 #81
39237 crew  H_T
2733
pi_186756464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 01:03 schreef grazz het volgende:

[..]

A laser for you, a laser for you, a laser for everyone *O*
Lasers for everybody, dance
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186756536
Interview met Wiwi net gezien.

Wat doet Duncan dat leuk _O_ _O_ hij komt ontzettend charmant over. Ik zat echt met een grote glimlach te kijken. Ik kreeg zelfs winner vibes. Ik zie het helemaal voor me hoe hij Europa inpakt volgende week. w/

William bleef wel erg vissen naar wijzigingen en verrassingen morgen, maar Duncan houdt het nog even spannend. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten van die bol. Die bol ziet er gewoon standaard uit, dus wat moet daar nou mee gebeuren?

Ik verwacht alleen meer close ups (dat heeft het lied nodig en Duncan spat van het scherm als ik hem zo zie) en hier en daar donkerder belicht, thats it.

Ga ik dus toch nog weer wat verwachten :+ ;( *O*
~The present is all there is~
pi_186756545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Lasers for everybody, dance
:D
~The present is all there is~
pi_186756697
wat gebeurt er eigenlijk precies morgen dat dat zo'n ding is? Krijgen we dan het hele plaatje te zien of?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 11 mei 2019 @ 01:33:49 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_186756855
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 01:20 schreef Cosima het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk precies morgen dat dat zo'n ding is? Krijgen we dan het hele plaatje te zien of?
Wij krijgen vrijwel niets te zien :P

Morgen is de tweede repetitie voor Nederland. Dingen die niet lekker gingen in de eerste ronde hebben ze hopelijk verbeteringen voor bedacht, en dan kunnen ze uittesten hoe dat uitpakt op beeld. Dat mogen geen supergrote wijzigingen zijn, maar er kan wel wat veranderd worden in kostuum, camerashots en dat soort dingen.

Mensen in het perscentrum kunnen wel de 'tv-registratie' zien. Dat mogen ze niet uitzenden, maar wat ze wel mogen uitzenden is wat zij erover te vertellen hebben. Verschillende ESF-fans hier hebben zo'n stream aan staan en posten vrolijk mee :) ESF / [2019] Rehearsals #34 Björkcameramannen is de topicreeks voor de repetities, met wat teruglezen kan je een idee krijgen van hoe en wat :)

Na de repetitie komt er een fragmentje op youtube, maar de volledige versie krijg je ook dan nog niet te zien. Daarvoor blijft het wachten :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186756940
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 21:57 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Met de odds kan het nog wel maar een kant op haha.. als het geen winner vibes geeft morgen dan kunnen we best wel eens flink gaan zakken. (daar heb ik mij in ieder geval alvast mentaal op voorbereid :X )
Zullen we gewoon eens ophouden met dat gepraat over die odds? Die zeggen helemaal niks. Alles staat of valt met hoe je de act overbrengt. De jury moet nog stemmen en het publiek ook, dus die odds zijn gewoon gebakken lucht.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_186756955
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wij krijgen vrijwel niets te zien :P

Morgen is de tweede repetitie voor Nederland. Dingen die niet lekker gingen in de eerste ronde hebben ze hopelijk verbeteringen voor bedacht, en dan kunnen ze uittesten hoe dat uitpakt op beeld. Dat mogen geen supergrote wijzigingen zijn, maar er kan wel wat veranderd worden in kostuum, camerashots en dat soort dingen.

Mensen in het perscentrum kunnen wel de 'tv-registratie' zien. Dat mogen ze niet uitzenden, maar wat ze wel mogen uitzenden is wat zij erover te vertellen hebben. Verschillende ESF-fans hier hebben zo'n stream aan staan en posten vrolijk mee :) ESF / [2019] Rehearsals #34 Björkcameramannen is de topicreeks voor de repetities, met wat teruglezen kan je een idee krijgen van hoe en wat :)

Na de repetitie komt er een fragmentje op youtube, maar de volledige versie krijg je ook dan nog niet te zien. Daarvoor blijft het wachten :)
Aah oke. Bedankt!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 mei 2019 @ 01:55:26 #88
163650 Greys
pi_186757000
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 01:45 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Zullen we gewoon eens ophouden met dat gepraat over die odds? Die zeggen helemaal niks. Alles staat of valt met hoe je de act overbrengt. De jury moet nog stemmen en het publiek ook, dus die odds zijn gewoon gebakken lucht.
Laat iedereen maar gewoon lekker zelf bepalen of ze de odds wel of niet interessant vinden. ;)
Vorig jaar won degene die al tijden bovenaan/hoog stond ook al viel de act mij persoonlijk tegen (en ja vaak wint de nr 1 ook niet, dat is bekend) maar tis toch gewoon sowieso al tof om eens mee te maken dat het nou eindelijk eens voorkomt überhaupt dat NL eens al weken op nr 1 staat. :D Wat er verder ook gebeurt. Het is leuk om eens 'de hype' te zijn waar iedereen over schrijft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186757993
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 01:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Laat iedereen maar gewoon lekker zelf bepalen of ze de odds wel of niet interessant vinden. ;)
Vorig jaar won degene die al tijden bovenaan/hoog stond ook al viel de act mij persoonlijk tegen (en ja vaak wint de nr 1 ook niet, dat is bekend) maar tis toch gewoon sowieso al tof om eens mee te maken dat het nou eindelijk eens voorkomt überhaupt dat NL eens al weken op nr 1 staat. :D Wat er verder ook gebeurt. Het is leuk om eens 'de hype' te zijn waar iedereen over schrijft.
Eens hoor.
Toch blijft het retespannend. Straks gaan ‘we’ gigantisch op ons bek omdat de odds er faliekant naast zitten. :D
Het zou tof zijn als we gewoon waarmaken waar we nu staan. Minstens top 3 hoor!
Wat gaat zo’n jaar snel trouwens. :X *O*
pi_186758041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:52 schreef Dave het volgende:
Ik ben al geen fan, maar hopelijk krijg Johan niet gelijk met z'n homo-filmpje en zeik-liedje.

_O-
pi_186758078
@Greys die gifjes van instagram zijn nu ook op Twitter te vinden *O* als je zoekt op Duncan Laurence
pi_186758165
Vanavond op Nederland NPO3 om 10 uur een docu over Duncan, zomaar even een tv tip tussendoor :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186758229
O dat interview met Wiwi! O+

Je ziet gewoon hoe Duncan hem helemaal in zit te pakken, tot het moment dat hij zich echt niet meer in kan houden en Duncan door zijn haren strijkt _O_

Wat een heerlijke vent is het ook. Daar kún je toch geen hekel aan hebben?
pi_186758296
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:52 schreef Dave het volgende:
Ik ben al geen fan, maar hopelijk krijg Johan niet gelijk met z'n homo-filmpje en zeik-liedje.

Wilfred denkt dat NL gaat winnen, dan weet je genoeg. :{

Wel gelachen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2019 08:00:42 ]
pi_186758370
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:52 schreef Dave het volgende:
Ik ben al geen fan, maar hopelijk krijg Johan niet gelijk met z'n homo-filmpje en zeik-liedje.

Die Johan is al een zuurpruim als hij het over voetbal heeft. Laat staan over het ESF, waar hij helemaal geen kaas van heeft gegeten. Dat hij lekker zijn mond houd met z'n homofobe gedoe.

Oh en Rene van der Gijp _O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_186758383
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 07:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
O dat interview met Wiwi! O+

Je ziet gewoon hoe Duncan hem helemaal in zit te pakken, tot het moment dat hij zich echt niet meer in kan houden en Duncan door zijn haren strijkt _O_

Wat een heerlijke vent is het ook. Daar kún je toch geen hekel aan hebben?
Leuk interview inderdaad.
Duidelijk dat ze gecharmeerd zijn van elkaar. :)

Duncan is een leuke gast. Daar win je een hoop stemmen/sympathie mee. *O*
pi_186758479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 00:19 schreef grazz het volgende:

[..]

:? Hij staat nu nog steeds bovenaan met een volgens vele wat teleurstellende staging. Er moet heel wat fout gaan wil Duncan ineens zakken. Ook al blijft alles hetzelfde, dan nog blijft hij bovenaan staan. Althans, dat is wat ik geloof.

Morgen krijgen we geen teleurstelling te verwerken, no way. Het kan alleen maar beter worden (als in camerawerk).
Ik wil ruilen met Azerbeijan >:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186758491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 00:20 schreef grazz het volgende:
Iedereen tijdens de repetitieweek

[ afbeelding ]
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186758505
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 00:20 schreef ijs_beer het volgende:
Er moet nog iets duidelijk worden met die bol....( Dat er opeens een roze mini-olifant uitgekrumpt komt )
Ik kan het woord krumpers krumpen krumperds (oké het zijn 3 woorden :P ) ECHT NIET MEER HOREN :{w :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 11 mei 2019 @ 08:30:58 #100
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186758519
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Er gaat een lichtje in de bol aan en mensen denken “that’s it?” Yeah that’s it. Daar ga ik vanuit en als ik het mis heb en het wordt geniaal dan neem ik een week lang, tot aan de finale een Daniël Dekker usericon. Beloofd.
_O-
*slaat post op*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')