Da's toch aardig ;-)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
De afhaalchinees heeft voor ons gekookt
Zometeen een van onze eigen biertjes inschenken
Met het laatste was ik vanmiddag ook bezig. Lange lijst gemaakt, van 't weekend maar eens strepen (en naast een agenda leggen)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:00 schreef borisz het volgende:
Ik eet bij moeders. Tevens Schouwburg plannen voor het nieuwe seizoen.
Das een dure netwerkopslagquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef z80 het volgende:
Hier een zak choco pinda's naar binnen gewerkt. Geen zin om iets meer moeite te doen.
Hele dag lopen vechten met een netwerkopslag wat een gecastreerde unix als OS gebruikt.
Klopt. Zowel in aanschaf als in gebruik.quote:
Ellen ten Damme en Katinka Polderman aangevinkt iig. Woensdag in de vv de kaarten kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met het laatste was ik vanmiddag ook bezig. Lange lijst gemaakt, van 't weekend maar eens strepen (en naast een agenda leggen)
Waarom freeloaders? Ze worden toch uitgenodigd, ze zouden niet worden uitgenodigd als het resort niet zou denken dat ze er genoeg voor terug zouden krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Freeloaders bestraft door hun eigen inhaligheid
Volgens mijheb ik dat ergens voorbij zien komen online...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moest van de week erg lachen. Een heel stel influencers waren uitgenodigd om een tijd in een super luxe resort in Turkije door te brengen, geheel gratis. Werden op het vliegveld (moesten wel zelf hun vlucht boeken) opgehaald en kregen de vraag hun paspoort te geven om snel direct in te checken in resort.
De “medewerkers” van het resort verdwenen met hun paspoorten.
Resort wist van niets.
Freeloaders bestraft door hun eigen inhaligheid
Behalve dat het resort van niks wist dusquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom freeloaders? Ze worden toch uitgenodigd, ze zouden niet worden uitgenodigd als het resort niet zou denken dat ze er genoeg voor terug zouden krijgen.
Hmquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Hele week vroeg opgestaan en laat thuis, eindelijk weekeinde. Zelfs geen zin of puf om te koken vanavond.
Wordt een Döner en een ayran
Friendzone?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm
Hier werd het saoto bij de toko met een goed boek.
Nog even gechat met een potentiële date die uitsprak dat ik onbetrouwbaar was en zo maar met allerlei mannen afspreek. Terwijl ik voor hem geen tijd had omdat ik moest werken.
Dat is toch wel sneu.. ik date en seks met iedereen... maar niet met hem
Snap dat ie nu beetje teleurgesteld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |