Ja maar zijn grote talenten tochquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Green is gewoon van ons Guilbert die komt in de zomer
dat gejank van je gaat maar naar vblquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Is wel fijn, als het over voetbal gaat is al die kutzooi vertrokken
En wat doen we met jouw geletterde aids?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dat gejank van je gaat maar naar vbl
McGinn, El Ghazi speelt de laatste tijd erg goed. Hause gaat er ook wel komen, en voor de rest nemen we wel afscheid van veel spelers omdat ze oud worden. Maar Callum O'Hare die nu verhuurd is komt er wel aan. En Jordan Lyden, maar die is nog wel iets verder weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat zijn nog meer gems, buiten Grealish
Slikken, net als je moederquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En wat doen we met jouw geletterde aids?
Heb je Noëls OP gezien?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Is wel fijn, als het over voetbal gaat is al die kutzooi vertrokken
Beetje zoals hier ADO supporters.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sta daar niet van te kijken, jongen is nou eenmaal niet het helderste licht
Nice, El Ghazi is uitgeleend ook toch? Wel handig, kan aan beide kanten uit de voeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
McGinn, El Ghazi speelt de laatste tijd erg goed. Hause gaat er ook wel komen, en voor de rest nemen we wel afscheid van veel spelers omdat ze oud worden. Maar Callum O'Hare die nu verhuurd is komt er wel aan. En Jordan Lyden, maar die is nog wel iets verder weg.
Gaat het dadelijk eindelijk gebeuren?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Ter voorbereiding alvast.
www.howtoimpressmiddleagedpersianwomen.com
Ja maar de meeste spelers die we huren hebben nu een optie tot koop, alleen Abraham en Tuanzebe niet. En we zouden Tuanzebe nog een jaar krijgen, alleen United is wel onder de indruk dus die willen hem het voorseizoen er sowieso bij houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, El Ghazi is uitgeleend ook toch? Wel handig, kan aan beide kanten uit de voeten.
United moet niet zo raar doen, net als die feyenoorder met die wilde haardos, die moet ook gewoon weg daar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar de meeste spelers die we huren hebben nu een optie tot koop, alleen Abraham en Tuanzebe niet. En we zouden Tuanzebe nog een jaar krijgen, alleen United is wel onder de indruk dus die willen hem het voorseizoen er sowieso bij houden.
Ja ik doe m'n best maar loop zowat echt wel een blauwtje, is niet erg, maakt me immers de nederige nuchtere man die ik ben.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat het dadelijk eindelijk gebeuren?
Waarom denk je dat het misgaat, jij hebt toch alles waar een vrouw van droomt??quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik doe m'n best maar loop zowat echt wel een blauwtje, is niet erg, maakt me immers de nederige nuchtere man die ik ben.
Koning Balverlies is dat die Chong.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
United moet niet zo raar doen, net als die feyenoorder met die wilde haardos, die moet ook gewoon weg daar.
Gaat dit over Chloroform?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Waarom kom je altijd zo geforceerd overquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Ja daarom kan het niet aan mij liggen, ze moet gewoon wat minder azijn met citroensap drinken in de ochtend.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het misgaat, jij hebt toch alles waar een vrouw van droomt??
Nice, je kent hem ook nog. Alleen als je Hudson-Odoi heet kan je blijven, anders ga je het bij die koopclubs nooit redden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koning Balverlies is dat die Chong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |