Gaat het dadelijk eindelijk gebeuren?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Ter voorbereiding alvast.
www.howtoimpressmiddleagedpersianwomen.com
Ja maar de meeste spelers die we huren hebben nu een optie tot koop, alleen Abraham en Tuanzebe niet. En we zouden Tuanzebe nog een jaar krijgen, alleen United is wel onder de indruk dus die willen hem het voorseizoen er sowieso bij houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, El Ghazi is uitgeleend ook toch? Wel handig, kan aan beide kanten uit de voeten.
United moet niet zo raar doen, net als die feyenoorder met die wilde haardos, die moet ook gewoon weg daar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar de meeste spelers die we huren hebben nu een optie tot koop, alleen Abraham en Tuanzebe niet. En we zouden Tuanzebe nog een jaar krijgen, alleen United is wel onder de indruk dus die willen hem het voorseizoen er sowieso bij houden.
Ja ik doe m'n best maar loop zowat echt wel een blauwtje, is niet erg, maakt me immers de nederige nuchtere man die ik ben.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat het dadelijk eindelijk gebeuren?
Waarom denk je dat het misgaat, jij hebt toch alles waar een vrouw van droomt??quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik doe m'n best maar loop zowat echt wel een blauwtje, is niet erg, maakt me immers de nederige nuchtere man die ik ben.
Koning Balverlies is dat die Chong.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
United moet niet zo raar doen, net als die feyenoorder met die wilde haardos, die moet ook gewoon weg daar.
Gaat dit over Chloroform?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Waarom kom je altijd zo geforceerd overquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Ja daarom kan het niet aan mij liggen, ze moet gewoon wat minder azijn met citroensap drinken in de ochtend.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het misgaat, jij hebt toch alles waar een vrouw van droomt??
Nice, je kent hem ook nog. Alleen als je Hudson-Odoi heet kan je blijven, anders ga je het bij die koopclubs nooit redden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koning Balverlies is dat die Chong.
Heb een zwak voor talenten sinds Championship Manager 1996.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, je kent hem ook nog. Alleen als je Hudson-Odoi heet kan je blijven, anders ga je het bij die koopclubs nooit redden.
Misschien gewoon een beetje over de grens gaan, dan maar een metoo aan de broekquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom kan het niet aan mij liggen, ze moet gewoon wat minder azijn met citroensap drinken in de ochtend.
Snap ik wel, heerlijk die talentvolle jonge negertjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een zwak voor talenten sinds Championship Manager 1996.
Heb eigenlijk eerder een zwak voor Oostblok baltovenaars.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap ik wel, heerlijk die talentvolle jonge negertjes.
Heb je een goede tip?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien gewoon een beetje over de grens gaan, dan maar een metoo aan de broek
Voor wie heb je momenteel een zwakquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb eigenlijk eerder een zwak voor Oostblok baltovenaars.
Sancho, Ekkelenkamp, en die Foden viel me ook op vorige week ergens.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor wie heb je momenteel een zwak
Voetballertjes he ;p
Jovicquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor wie heb je momenteel een zwak
Voetballertjes he ;p
Omdat ik dat ook benquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom jij altijd zo serieus en saai?
Sancho, Fodenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sancho, Ekkelenkamp, en die Foden viel me ook op vorige week ergens.
N'Joy.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat ook ben
Maar je wil je altijd zo graag bewijzen. Is wel vermakelijk hoor, daar niet van
Ja die gaat ook lekker ja, maar is misschien net wat te klein en te traag om echt een bazenspits te worden.quote:
Sane vind ik smullen. Dan heb ik eerder een hekel aan dat hoofd van Sterling.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Sané niet, stervensgoed en spectaculaire voetballer maar dat ontevreden negerhoofd met Duitse hooghartigheid trek ik niet.
Sws negerhoofdquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Sané niet, stervensgoed en spectaculaire voetballer maar dat ontevreden negerhoofd met Duitse hooghartigheid trek ik niet.
Ik leg zelf gemakshalve de grens bij 20.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed, die zijn 22-23, dat kan je amper nog een talent noemen.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij daadwerkelijk best wel een grote racist
Ja kan slecht tegen ontevreden verwende hoofdjes en negers hebben daar heel af en toe een handje van, maar die chagrijnige grafkop van een Luis Figo heb ik ook nooit kunnen pruimen bijvoorbeeld, haat aan.quote:
Heb je weer een alcoholprobleem?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
hoho, flink zitten tanken tijdens de vrijmibo
Duitse hoofden. Met Muller voorop. Die wil je alleen maar op de stoeprand leggen en erop stampen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan slecht tegen ontevreden verwende hoofdjes en negers hebben daar heel af en toe een handje van, maar die chagrijnige grafkop van een Luis Figo heb ik ook nooit kunnen pruimen bijvoorbeeld, haat aan.
Luis Figo? Zanger ofzo?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan slecht tegen ontevreden verwende hoofdjes en negers hebben daar heel af en toe een handje van, maar die chagrijnige grafkop van een Luis Figo heb ik ook nooit kunnen pruimen bijvoorbeeld, haat aan.
Weet ik veel, nog niet eens begonnen met peilen joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft ze überhaupt wel interesse in je?
Dacht dat jij daar een neusje voor hadquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:08 schreef UitStraling het volgende:
Op vrijdag 10 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Der Lotharquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Duitse hoofden. Met Muller voorop. Die wil je alleen maar op de stoeprand leggen en erop stampen.
Wil ik liever niet over pratenquote:
Ben ook wel eens uit vorm.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar een neusje voor had
Nieuwe ervaringen maakt een mens rijker.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist niet dat dit mogelijk was maar oke
Daag me niet uit hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je durft zeker geen plaatje van de hitlergroet te plaatsen
Durft hij niet, anders verwijder je je account niet en maak je wat nieuws aan omdat je niet zonder kanquote:
Hoe zit het met jou en de liefde eigenlijk Prof?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Durft hij niet, anders verwijder je je account niet en maak je wat nieuws aan omdat je niet zonder kan
Het ligt niet aan jou hoor.quote:
Jarenlang gek geweest op flam maar die begon steeds verder af te glijden en nu is ze overledenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou en de liefde eigenlijk Prof?
Iets op het oog of hoe zit het?
Ik bied je mijn bank, bankrekening en platonische brede schouder aan om dit verlies te verwerken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jarenlang gek geweest op flam maar die begon steeds verder af te glijden en nu is ze overleden
Franse piemels overdosis.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jarenlang gek geweest op flam maar die begon steeds verder af te glijden en nu is ze overleden
WELKOM OP FOKquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom wordt mijn waarschuwing weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |