Nee, volgende wordt 130%.quote:
Jeeejquote:
Precies. Dus 13 wordt 130% enz.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We stijgen gewoon iedere keer met 10%?
Niceeeequote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jeeejal plannen?
[..]
Precies. Dus 13 wordt 130% enz.
Ja, morgen een 80's party en dan bij een vriendin blijven slapen. Zondag bijkomen denk ikquote:
Foute 80's partyquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, morgen een 80's party en dan bij een vriendin blijven slapen. Zondag bijkomen denk ik
En jij?
Niet zo heel erg fout, want David Bowie enzoquote:
Das wel nicequote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet zo heel erg fout, want David Bowie enzo
80s party hoor je niet zo vaakquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, morgen een 80's party en dan bij een vriendin blijven slapen. Zondag bijkomen denk ik
En jij?
Gaat prima zo te zienquote:
Nee klopt, maar vind het zeker zo leuk!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
80s party hoor je niet zo vaak
90s en 00s kom ik wel geregeld tegen.
Mijn plannen zijn niet zo spannend. Keer bij vrienden langs, beetje sport kijken. En moet eigenlijk wat nieuwe kleren hebben dus misschien ga ik nog wel de stad in
Denk dat ik even overslaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij ook gister. Meteen opgewaardeerd
Ken die muziek ook een stuk minder goed dan 90s. Maar feestje is altijd leukquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het zeker zo leuk!
Misschien zondag nog even naar degene waar ik mee aan het daten ben. Ligt eraan of we beide tijd hebben
Oh, relaxed weekendje dus! Vind je shoppen leuk, of is het meer een moetje?
xDquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ze zijn weer duurder hè, kan ik niet betalen
Ik ken jaren 80 muziek wel heel goed, luister ik zelf ook altijd naar. Vooral 80's rockquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken die muziek ook een stuk minder goed dan 90s. Maar feestje is altijd leuk
Nog niet zo heel lang aan het daten toch?
Nouja vind het geen ramp op zich maar ben er vaak wel snel klaar mee. Soms na één winkel alligt er eigenlijk ook aan wat ik moet hebben. T-shirts zijn easy maar broeken zijn kut.
2e keer, nicequote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ken jaren 80 muziek wel heel goed, luister ik zelf ook altijd naar. Vooral 80's rock![]()
Nee klopt, nog niet zo lang. Ken hem pas sinds koningsdag, wordt dan de tweede keer dat we elkaar zien haha.
Praktisch shoppen dusVind broeken zelf ook lastiger dan shirts
Zeker spannend! Ben ook best wel zenuwachtig, maar dan wel op een goede manier dit keerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
2e keer, nice![]()
spannend ook of dat niet meer?
Of je bent hem toevallig, maar weet zeker dat dat niet zo isquote:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of je bent hem toevallig, maar weet zeker dat dat niet zo is
Heb jij zelf bedacht. Zo haat je jezelf.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen de tt is al vernederend genoeg
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb jij zelf bedacht. Zo haat je jezelf.
Misschienquote:
Oeioeioeiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen de tt is al vernederend genoeg
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.berkery.nl/fok/00smile/ en http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/
[img][/img]quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:37 schreef Fancy2 het volgende:
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/zoefzoef.gif
Welke fototoestelknopje?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Eventjes tussen img tags zetten. Kan automatisch door op het fototoestel knopje te klikken.
[ afbeelding ]
Knopjes die niet matchenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:50 schreef I. het volgende:
[..]
Je zit niet mobiel zeker?
Dan is het dit knopje [ afbeelding ]
Opgepast hequote:
Ik dacht Amsterdam ofzo? Geen idee eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik dacht Amsterdam ofzo? Geen idee eigenlijk
Andere uiterste dan, Groningen, Brabant?quote:
Tegen de grens van Groningen aan, dus vooruit. Ik reken het goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Andere uiterste dan, Groningen, Brabant?
Haha oké, andere kant van het land dus 😂quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:13 schreef I. het volgende:
[..]
Tegen de grens van Groningen aan, dus vooruit. Ik reken het goed.
Heb je in het noorden eigenlijk ook een fatsoenlijk vliegveld?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:13 schreef I. het volgende:
[..]
Tegen de grens van Groningen aan, dus vooruit. Ik reken het goed.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha oké, andere kant van het land dus 😂
quote:
Groningen Airport.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je in het noorden eigenlijk ook een fatsoenlijk vliegveld?
quote:
Schubbekutteveen National Airport en Drekdorp Inland Flights?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even gekeken maar niet veel bestemmingen nee.
Ja dat inderdaad. Dan ben ik toch blij met Eindhoven airport.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:41 schreef ToT het volgende:
Ff opgezocht. Duidelijk de standaard vakantiebestemmingen voor het gros van de toeristen.
Van daar af kun je tenminste nog WÉL fatsoenlijk naar Tristan da Cunha vliegen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Dan ben ik toch blij met Eindhoven airport.
Alsof jullie reizen met het vliegtuigquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Dan ben ik toch blij met Eindhoven airport.
Vast welquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Van daar af kun je tenminste nog WÉL fatsoenlijk naar Tristan da Cunha vliegen?
Zit nu op 6 vluchten dit jaarquote:
Maarquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vast welwaar dat ook mag liggen.
[..]
Zit nu op 6 vluchten dit jaar
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij vliegt ieder weekend naar je vakantiewoning aan de Spaanse kust?
quote:
Now this is I'm sexy and I know it!quote:
En daar kun je lekker op vakantie?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)E3BvYQ8gEwGHoECA4QCA
ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:murp ik heb vreselijk gelachen
Waarom heb ik zulke kut humor
Dat zou er niet best uitzien dan. Al die loshangende vellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:19 schreef ToT het volgende:
Was ze niet iets van 180 kilo afgevallen of zo?
Vraag je moeder en je vaderquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:murp ik heb vreselijk gelachen
Waarom heb ik zulke kut humor
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:24 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zou er niet best uitzien dan. Al die loshangende vellen.
Opgezocht maar tering he, dat heeft dus een tv programmaquote:
Vandaar die duizend gifsquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Opgezocht maar tering he, dat heeft dus een tv programma
Heeft/had. Geen ideequote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Opgezocht maar tering he, dat heeft dus een tv programma
Ja blijkbaarquote:
Murp!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Vraag me wel af wie vrijwillig z'n programma gaat kijken.
Cutequote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:29 schreef Kopjechino het volgende:
South Park heeft daar nog een leuke aflevering over gemaakt
Zij* ja eind juni jarig begin september naar schoolquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Aahh dan gaat hij zeker al bijna naar school!
O meisjes zijn schattig!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij* ja eind juni jarig begin september naar school
Weetniequote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
O meisjes zijn schattig!![]()
Dan ga je zeker aan een tweede beginnen nu. Haha!
Toevallig kreeg ik vandaag reclame hier op de mobiele website van trouwringen. Kan geen toeval zijnquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toevallig kreeg ik vandaag reclame hier op de mobiele website van trouwringen. Kan geen toeval zijn
Weet niet wie de broek aan heeft maar verwacht wel wat game of thrones elementen. Of alles groen/geel.quote:
Ohja game of thrones natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet niet wie de broek aan heeft maar verwacht wel wat game of thrones elementen. Of alles groen/geel.
Haha jaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ohja game of thrones natuurlijk
En dan krijgt iedereen een Starbucks beker
Vleesch denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha ja
Wel benieuwd naar de hapjes. Geen idee wat ze in got eten.
Broodje kaasquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha ja
Wel benieuwd naar de hapjes. Geen idee wat ze in got eten.
Beetje sambal erop, lekker man.quote:
Gehaktbal.quote:
Hoop het nietquote:
Misschien onder narcose gebracht terwijl ik sliep.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het goed is zou je dat wel gemerkt hebben!
Kuuut!! Eentje kwijtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ga even gauw kijken of ze er nog bungelen!
Laat eens zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien onder narcose gebracht terwijl ik sliep.
[..]
Kuuut!! Eentje kwijt![]()
Hoe kan ik een bal laten zien die kwijt is?quote:
Jeejquote:
Of je laat de plek zien waar het heeft gezetenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe kan ik een bal laten zien die kwijt is?
Zie dm.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Of je laat de plek zien waar het heeft gezeten
Maar hoe dan?!quote:
Ik ga het proberen!quote:
Euh... Vissen, kamerplanten of kamperen.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Euh... Vissen, kamerplanten of kamperen.
quote:
Vingerplanten?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Euh... Vissen, kamerplanten of kamperen.
Wattes?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]mooie plantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Komt omdat ik er niet was.quote:Op maandag 13 mei 2019 03:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er is niet eens een nachtbagger, zo'n succes is het
Een lijntje sos voor het topicquote:Op maandag 13 mei 2019 04:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we er een succes van maken
Snuif jij hem op?quote:Op maandag 13 mei 2019 04:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een lijntje sos voor het topic
................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |