Ze moest lachen geen idee waarom.quote:
Ik vodn t nogal wat om te adten omdat de film begonquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
9,5% is pussy man.. de beste imperials gewoon 12 a 14% dat zijn de sjaken.
je kunt tijdens een film ook gewoon drinken hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vodn t nogal wat om te adten omdat de film begon
Jamaar niet van een andere kroeg gok ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je kunt tijdens een film ook gewoon drinken he
Ik heb dat ook hoorquote:
Mag ik dan bij jou slapen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor
Oh en
https://brouwerijmartinus.nl/
Ze hebben prijs gewonnen met hun smoked porter op Dutch Beer Challenge.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor
Oh en
https://brouwerijmartinus.nl/
Ze hebben prijs gewonnen met hun smoked porter op Dutch Beer Challenge.
Pyama bier party!quote:
Als je in de stad bent hier daar eens langs gaanquote:
Jawel.quote:
Laatste keer Groningen was toen ik t Pieterpad begon te lopenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je in de stad bent hier daar eens langs gaanaanrader.
[..]
Alle leuke weekendplannen maat?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Jawel.
Damn, lang stukje ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatste keer Groningen was toen ik t Pieterpad begon te lopen
Nee. Helemaal niks. Maar hoef ik ook niet. Ben dit weekend alleen thuis dus ga hele weekend geen flikker doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle leuke weekendplannen maat?
Oh lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niks. Maar hoef ik ook niet. Ben dit weekend alleen thuis dus ga hele weekend geen flikker doen.
.......quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen op kantoor, even keihard abba luisteren.
En jij?quote:
Mag ik dan ook met mijn moeder facetimen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Jawel.
Ughhhquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje veel verjaardagen morgen
Als ik mijn pik aan haar mag laten zien wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mag ik dan ook met mijn moeder facetimen?
Had laatst honger, was bij station. Heb bij BK zo'n zak met 40 uienringen ofzo gekochtquote:
Valt meequote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ughhhkring?
[..]
Als ik mijn pik aan haar mag laten zien wel.
Halve kring?quote:
Dikzakquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had laatst honger, was bij station. Heb bij BK zo'n zak met 40 uienringen ofzo gekocht
Ehm ew neequote:
Jij welquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ughhhkring?
[..]
Als ik mijn pik aan haar mag laten zien wel.
Je bent welkom vriend.quote:
Onzin.quote:
Altijd.quote:
Ff Che appen danquote:
Wie app jij voor Dick? of bedoel je dat je Che dan appt?quote:
Ik app zoks altijd gewoonquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie app jij voor Dick? of bedoel je dat je Che dan appt?
Nooit verwacht dat jij genoeg had aan 7cmquote:
Een veertje kietelt beter dan een bezemquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij genoeg had aan 7cm
I guess...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een veertje kietelt beter dan een bezem
Echt emo geworden jijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wist dat je een tweede Crip was door dingen tegen mij te gebruiken.
Doe gewoon, dood gaan we tochquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, zin in een sigaret. Beetje opgefokt.
Goed weekend!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Remqo het volgende:
Kaas, borrelnootjes, chips, frisdrank en bier in huis.
Straks lekker in een cirkeltje zitten
Gefeliciteerd kikkertje 🎉quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Remqo het volgende:
Kom je nog langs rijden?quote:
Jij weet hoe je een feestje moet bouwen maat!!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Remqo het volgende:
Dankjewel tijgernootjequote:
Klinkt als de hel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Remqo het volgende:
je hebt toch niet op mij gerekend he?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Remqo het volgende:
Daarom de kaasquote:
Ik ook, ga me vanavond bezatten denk ikquote:
Lekker maatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Remqo het volgende:
Doe met je mee, dan beloof ik dat ik je zal complimenteren met je Perzische billen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, ga me vanavond bezatten denk ik
ik dit keer nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, ga me vanavond bezatten denk ik
Zondequote:
Oké leuk kan niet wachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe met je mee, dan beloof ik dat ik je zal complimenteren met je Perzische billen.
Ja, ben slecht in grammatica, wiskunde, tekenen kan ik ook niet, hard rennen ook matig maar ik weet wel hoe ik een vrouwenhart over kan laten slaan van voorpret.quote:
Je weet dat het bedwelmen van vrouwen strafbaar is?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, ben slecht in grammatica, wiskunde, tekenen kan ik ook niet, hard rennen ook matig maar ik weet wel hoe ik een vrouwenhart over kan laten slaan van voorpret.
Ahahaha cute. Welkom in de wereld waar mannen overbodig zijn Crono.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ook, en daarom vredig sterven
[..]
ze heeft kennis gemaakt met goede wandvibrator nadat ze zei niet te snappen hoe mensen kunnen klaarkomen van trillingen![]()
Opblaaspoppen tellen niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, ben slecht in grammatica, wiskunde, tekenen kan ik ook niet, hard rennen ook matig maar ik weet wel hoe ik een vrouwenhart over kan laten slaan van voorpret.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ben echt excitedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
gewoon air maxquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Wie van de vrouwen kan me even helpen? Ik ga straks schoenen komen, casual schoenen maar ze moeten wel een beetje stoer zijn ook, denk aan zwarte kleding, ruig aandoende spijkerbroeken, vaak zwart soms houtbakkersblouse, tenminste als ik vrij ben dan, prijs boeit niet uiteraard, wat zal ik eens kopen?
Chelseasquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Wie van de vrouwen kan me even helpen? Ik ga straks schoenen komen, casual schoenen maar ze moeten wel een beetje stoer zijn ook, denk aan zwarte kleding, ruig aandoende spijkerbroeken, vaak zwart soms houtbakkersblouse, tenminste als ik vrij ben dan, prijs boeit niet uiteraard, wat zal ik eens kopen?
Die laten me toch niet komen, dus win-win.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahahaha cute. Welkom in de wereld waar mannen overbodig zijn Crono.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |