Hoe was dit nou voor jou?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ziet er uit als iets dat je drink wanneer je ziek bent.
Ik heb helemaal geen kritiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus tegen crono kritiek als ze zou afspreken via Tinder om te neuken maar zelf doen op de 1e date?wat zijn dat voor sletjes dan?
hahaatjesquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hoe was dit nou voor jou?
https://www.ad.nl/binnenl(...)restoring~a7a627cd4/
Oh zo las ik je post...quote:
had je maar een mening. dan had je het misschien wel tot mod geschoptquote:
Het was alsof je BBQ saus van de kipnuggets dronkquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Schrijf hem op! Vorige week over de 1000 gegaan bij Untapped maar deze staat er nog niet tussen
Ik sta op een zwarte lijstquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
had je maar een mening. dan had je het misschien wel tot mod geschopt
Keek ze toe?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn raarste online date is tevens mijn eerste online date.
We hadden voor de eerste date bij haar afgesproken, ik vond het al een beetje snel: de eerste keer bij haar thuis. Nou goed, ik dus naar haar toe met m'n autootje en ik bel aan... Doet ze open terwijl ze aan het facetimen is met haar moeder. Ik dacht toen al "oké wtf", maar ik dacht dat ik misschien precies in een gesprek met haar moeder aan was gekomen.
Dus ik naar binnen en om een lang verhaal kort te maken, ze heeft letterlijk de héle eerste date met haar moeder gefacetimed. Oftewel, haar moeder was er de hele date bij.
Was meteen opgestapt tyf een end op manquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
We hadden voor de eerste date bij haar afgesproken, ik vond het al een beetje snel: de eerste keer bij haar thuis. Nou goed, ik dus naar haar toe met m'n autootje en ik bel aan... Doet ze open terwijl ze aan het facetimen is met haar moeder. Ik dacht toen al "oké wtf", maar ik dacht dat ik misschien precies in een gesprek met haar moeder aan was gekomen.
Dus ik naar binnen en om een lang verhaal kort te maken, ze heeft letterlijk de héle eerste date met haar moeder gefacetimed. Oftewel, haar moeder was er de hele date bij.
Honing, gember, alcohol.... jup.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ziet er uit als iets dat je drink wanneer je ziek bent.
Dat heb ik ook gehad bij een rondleiding en bierproeverij. Vond het te overheersend. Letterlijk bieer en BBQ saus gemixt zo leek het.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was alsof je BBQ saus van de kipnuggets dronk
Dat klinkt vies, maar ik hou van dat extreem rokerige.
En ze moedigde aan en beloofde de volgende keer er ook bij te zijn.quote:
Johquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was meteen opgestapt tyf een end op man
Ja kan t me voorstellenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad bij een rondleiding en bierproeverij. Vond het te overheersend. Letterlijk bieer en BBQ saus gemixt zo leek het.
In al zijn facetten?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kan t me voorstellen
Het is nogal een overheersende smaak.
Maar ik hou er van blijkbaar, overheersing
klinkt goed! hou daar ook wel vanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was alsof je BBQ saus van de kipnuggets dronk
Dat klinkt vies, maar ik hou van dat extreem rokerige.
Heb je ze allebei geneukt?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
9,5% is pussy man.. de beste imperials gewoon 12 a 14% dat zijn de sjaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honing, gember, alcohol.... jup.
Trouwens best een zwaar biertje: 9.5%
Alleen haar dus en mijn pik wat over haar scherm zitten vegen voor ma.quote:
wat vond ze er van?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen haar dus en mijn pik wat over haar scherm zitten vegen voor ma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |